נגישות
נגישות

סורנטו - Sorento ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על סורנטו

hain - תמונה
hain מבקר מתחיל
מושלם - תודה!
5.0
12/06/17

מקום מושלם! חגגנו ארוע במסעדה. התנהלות מול איציק (הבעלים) היתה כל כך נעימה וכיפית - וההמלצות שלו על בחירות שיתאימו לסוג הארוע, הישיבה וכו היו מצוינות. הארוע עצמו היה מושלם: האוכל: היה... טעים , בשפע והוגש בצורה כ"כ יפה ואסטטית. המלצרים שעבדו ללא מנוחה כדי שהכל יהיה באמת נעים , נח ושלאף אחד לא יחסר דבר. הראל וניר - באמת טרחתם ואנו מודים לכם על כך מאוד! תודה רבה לך איציק על יחס נעים וארוע מקסים. הרגשנו באמת שהגענו למקום משפחתי שטובת הארוע והאורחים עומדת לנגד עיניו ובודאי שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים ובהחלט נחזור
4.0
20/04/17

הגענו לחגוג יום הולדת עקב שמירת כשרות, הזמנו מנות מגוונות ועשירות בטעמים נודלס עם קוביות של גבינת חלומי, מנה אדירה, הום פרייז, שיפודי חלומי שהיו מונחים מעל בטטות, חברתי הזמינה רביולי עם... גבינת פרמזן, ובנוסף הוזמנה פיצה לכולנו, האוכל היה טעים טרי ואיכותי, השירות היה איטי כיון שהיו הרבה לקוחות, אבל לבסוף הפיצוי שווה את ההמתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
einav - תמונה
einav מבקר מתחיל
מקום נעים, שירותי ומאוד טעים!
5.0
03/04/17

בחודש שעבר חגגנו אירוע בריתה, אירוע של כשמונים איש. מהרגע הראשון איציק הבעלים היה מקצועי, אדיב, סבלני ושירותי ברמה מאוד גבוהה. כל שאלה או התלבטות קיבלו מענה מהיר, אמין ומקצועי. האירוע... עצמו התנהל בצורה נפלאה, איציק והראל (אחראי המלצרים) נכחו במהלך כל האירוע, היו עם יד על הדופק. כל בקשה שלי כבעלת האירוע או של אחד האורחים טופלה במהירות ובאדיבות. האוכל הגיע בשפע, היה מגוון ומאוד טעים. מהמנה הראשונה ועד לקינוח! בנוסף לרמת האוכל והשירות המצויינים היה לי מאוד נעים וקל להתנהל מול איציק משלב התכנון ועד לאחר סיום האירוע. אנו מצפים כבר לביקורנו הבא בסורנטו ובמסעדה הבשרית שלדבריו של איציק עתידה להיפתח שם בימים הקרובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
מנות נחמדות , מעולה אם מחפשים מקום כשר
3.5
05/03/17

הגענו למקום על מנת לארגן חגיגת יום נישואין כסף להורים. לא הייתה לנו הכרות קודם עם המסעדה,פשוט חיפשנו מקום קרוב וכשר. השירות היה טוב (וזאת עוד למרות שישבנו בחדר למעלה) המנות היו טעימות... אבל לא משהו מיוחד מאוד, במחיר קצת יקר ביחס לתמורה. סה"כ חוויה נחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dvora Leah - תמונה
Dvora Leah מבקר מתחיל
האחמש יצצ גבר
3.3
18/02/17

הגענו במוצאי שבת, המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום. חיכינו בתו עם עוד מלא אנשים בערך שעה. ישבנו למעלה כי יחסית שקט, היו כל הזמן מלצרים לידינו שדאגו להביא ולבדוק שהכל בסדר שזה... נהדר:) במנותינו נמצאו שערות גם במנה שלי וגם בזו של בעלי. המלצר קרא לאחמש וזה מידית פיצה אותנו עם קינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
מדהים!
4.8
16/10/16

חגגנו לאבי יום הולדת 60 בחדר האירועים במסעדה. מהרגע הראשון איציק המנהל נתן יחס אישי, היה סבלני לגבי כל שאלה ונתן מענה מהיר. תפריט האירועים עשיר ומגוון ומציע מגוון מדהים של מנות. המנות... מוגשות בשפע לשולחן ולרגע לא חסר דבר. האוכל היה טעים מאוד. הנדיבות והאדיבות הייתה מעבר למקובל, אין ספק שנחגוג שם אירועים נוספים ובהחלט ממליצה:) מיכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 8 ביקורות
סה"כ מסעדה נחמדה.
3.5
11/10/16

המסעדה נחמדה סה"כ, יש מנות מיוחדות, אוכל די טוב אבל לא יותר מזה, והמחירים קצת גבוהים ביחס לרמה של האוכל. השירות סה"כ טוב ונראה שאכפת להם מהלקוחות, האווירה די טובה. המחיר הממוצע לסועד... (מנה עיקרית וקינוח עם קפה) - בערך 90-100 ש"ח. חשוב להזמין מקום מראש, יצא לי לראות שם כמה פעמים אנשים עומדים בתור בחוץ ומחכים שיתפנו מקומות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
בושה!
1.5
28/09/16

לא ממליצה בשום אופן! באנו לחגוג יום הולדת לבת שלי. השירות היה גרוע, האוכל היה לא טעים, היחס של הצוות היה על הפנים. לא אחזור לשם ולא אמליץ לחברים. בושה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/09/2016
מצער לשמוע שזו חוויתך כשאני ניגשתי לשולחן שמעתי ממכם על שני מנות שלא לטעמכן ולא כל המנות כמו שאת מציינת , חבל שאנשים מאחורי מקלדת פתאום מנפחים הכל , צריך להבין מדובר בפרנסה של אנשים שעובדים מאוד קשה כדי שהלקוחות יצאו מרוצים, מודה ומתוודה אפעם אין במקצוע שלנו מאה אחוז והמלצרית ששירתה אותכן לא נהגה כראוי והיא הבינה את הטעות שלה לאחר מכן שהיא זומנה לשיחה ועוד לפני כן התנצלחי ופיציתי אותכם במקום בקשר למנות הסברתי שאנו מכינים ניוקי בצורה שונה וכך הקהל שלנו אוהב את המנה עובדה שזה בין המנות הנמכרות שלנו, ואת הדגים אנו קונים במשקל קבוע והסברתי לכם שזה המשקל , זה הדניס בארץ בכל מקרה המון מזל טוב
שמוליק - תמונה
שמוליק מבקר מתחיל
ארוע משפחתי באוירה פרטית ומיוחדת ואוכל טעים מאוד
4.5
31/07/16

ערכנו ארוע של מסיבת הפתעה לאשתי השירות היה מעולה החל מרגע ההזמנה, בחירת התפריט עם איציק וכמובן בשעת הארוע. המנות גדולות וטעימות, מיוחדות ואיכותיות. מומלץ בחום איציק, תודה רבה על הכל.... שמוליק

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה - תמונה
יוליה מבקר מתחיל
טעים, נעים, מאורגן היטב- מומלץ!
4.8
28/06/16

ציינו את סיום שנת הלימודים עם צוות המורים של בית הספר, כ-40 מוזמנים. ראשית, הכל היה מאורגן ומוכן לבואנו, קיבלנו מקום סגור בו יכולנו לחגוג עם הצוות ללא הפרעות מצד המבקרים האחרים במסעדה-... דבר שהיה נוח מאוד עבורנו. המנות שכללו מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח היו נדיבות, מרשימות וטעימות מאוד! הצוות גילה אדיבות וסובלנות, לכל בקשה, בין אם מדובר בתפריט או שאלה מנהלית - קיבלנו מענה הולם. האירוע תקתק וכלל המוזמנים הביעו התלהבות והיו מאוד מרוצים. מומלץ בחום לארוחה למספר רב של משתתפים אך לא רק.

עוד פרטים
הוספת תגובה