נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

עדי  - תמונה
עדי 13 ביקורות
טעים ביותר , שירות מעולה, ויחס מדהים
5.0
25/12/17

חוויה מדהימה, נסענו לצפון לצימר לחגוג יומולדת וחיפשתי מסעדה שווה, הזמנתי מקום למושבוצ והצוות היה מאוד אדיב בטלפון, כשהגענו למסעדה ביקשנו לשבת ליד החלונות ומיד סידרו לנו, המלצר היה מאיר... פנים, מקסים, והכל הגיע הזמן, הזמנו מנה מפנקת זוגית של בשרים, והפטה כבד בהתחלה מנצח(במיוחד שהוא לא חלבי והוא כשר). היה אווירה מצוינת והרבה בזכות המלצר שלנו ! מומלץ ביותר לחגיגות מיוחדות , המחירים לא זולים, והחשבון יצא מעל 400 שח אבל היה שווה את זה! בשר איכותי מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Olya - תמונה
Olya 2 ביקורות
אוכל מדהים , שירות מעולה ומקום יפייפה ! מומלץ בחום
5.0
09/12/17

המחירים ממוצעים כמו בכל מסעדה טובה , אווירה מדהימה שמתאימה לכולם , זוגות , חברים ומשפחות ! יצאנו משם מפוצצים ומרוצים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
מקום מעולה
4.8
12/11/17

היינו בארוחת ערב עם אורחים מחו״ל. חלקם הזמינו מנות בשריות מכיוון שהמקום ידוע כמסעדת בשרים, אבל גם אלה שהזמינו דגים או מנות אחרות אמרו שהיה מעולה. כל המנות היו מוצלחות וכולם יצאו מאוד... מרוצים, גם מהיין ומהשירות האדיב והמהיר. הופתענו לטובה מכך שהיו כמה אפשרויות צמחוניות וטבעוניות (בייחוד במנות הראשונות). המחירים הוגנים - יצא לנו כ-123 ש״ח לאדם, כולל יין וקינוח שחלקנו. מקבלים הזמנות בטלפון, היה נחמד אם היתה גם אפשרות להזמנת שולחן באינטרנט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayala - תמונה
Ayala מבקר מתחיל
היה מעולה!!!
5.0
24/10/17

מחיר ממוצע למנה...מסעדה מעולהה מומלץ לזוג אווירה רומנטית מנה נדיבה מאוד שירות מעולה אחזור שוב אין לי ספק בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orna - תמונה
Orna 2 ביקורות
שירות מעולה ואוכל מצוין
5.0
09/08/17

שלחנו למסעדה את צוות החינוך לגיל הרך של היישוב זכינו לאירוח לבבי, חייכני ונעים שפע של אוכל מגוון וטעים מאוד ובמחיר אטרקטיבי מומלץ מאוד ועד מקומי מושב שרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira מבקר מתחיל
אחת המסעדות הטובות שביקרתי בהן
4.8
14/07/17

האוכל היה פשוט מ ע ו ל ה !! מנות ראשונות שלקחנו: מרק בצל, ברמת פריס. חציל - מנה חלומית (חמצמצה). המסעדה פינקה אותנו על חשבונה גם באנטיפסטי מהמם(!) עם שמן זית אחד הטובים ובלסמי וכן... בפוקצ'ה (לא משהו, סליחה). המנות העיקריות הגיעו ממש מהר (הפתיע לטובה, אנחנו רגילים לחכות הרבה זמן במסעדות מחוץ לתל אביב). פילה עגל היה פשוט תענוג, נימוח ועסיסי, מלא מלח גס ופלפל גרוס (לא היה אפילו צורך ברוטב שבצד, בסימן כל המוסיף גורע). בעלי לקח נתח ניו יורק שהיה לו קצת קשה והחליפו לו את המנה בלי שום בעיות, כך שהיה מרוצה עד הגג. ניכר היה שחשוב למסעדה שנהנה. שירות מצוין. המחיר בהחלט הוגן וסביר ביחס לתמורה כזו נפלאה. נהננו מכל רגע. בהחלט נשוב כשנבקר בסביבה ובוודאות נמליץ. אה.. והילדים קבלו יחס vip עם מיץ פטל, קלח תירס ומנות מיוחדות לקטנטנים, אך לא מתפשרות על איכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lili_zad - תמונה
lili_zad מבקר מתחיל
מסעדה ממולצת
5.0
04/06/17

יש לרשום מינימום 100 תווים היינו ב- 30/05/17, ערב שבועות , הזמנו מקום מראש , כאשר הגענו למסעדה קיבלנו את פנינו עם כוסות יין משובח, יחס חם ומושלם , למרות שהמסעדה היתה מלאה קיבלנו את... השולחן שלנו בזמן, הגיעה אלינו מלצרית נחמדה והסבירה על התפריט , הזמנו מנות ראשונות פטה כבד וקרפצ'יו , קיבלנו לשולחן פוקצות חמות וטעימות , למנה עיקית הזמנו פלטת בשרים לזוג שהיתה מושלמת היה שם מכל טוב בשר רן וטעים. בהחלט נחזור לשם שוב ממולצת מאד . המחיר ששלמנו לא היה יקר בכלל ל4 סועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
מסעדת בשרים מהמשובחות
5.0
03/06/17

מסעדה מעולה. נקלענו אליה לגמרי במקרה והיינו מרוצים באופן יוצא דופן. בשר משובח, אוירה מקסימה. מסעדת בשרים מומלצת בחם רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולרי - תמונה
ולרי 9 ביקורות
נבקר שם שוב
5.0
05/04/17

קפצנו עם משפחתי מהצימר הקרוב לארוחת ערב במסעדה. הופתענו לגלות מקום מסודר ויפה עם רמת שירות גבוהה והכי חשוב אוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
מדהים.
4.0
22/03/17

אוכל מצוין וממש טעים, הבשר הכי טוב באזור לדעתי. מנות לא גדולות אבל משביעות. מחיר ממוצע יחסית לסוג מסעדות זה. מתאים לארוחה זוגית.

עוד פרטים
הוספת תגובה