נגישות
נגישות

הביסטרו של מייק ושרון - africans ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על הביסטרו של מייק ושרון

shmupy99 - תמונה
shmupy99 3 ביקורות
אוכל מאכזב
1.8
02/02/13

אני אתחיל מהטוב: מרק שום ופרגית טעימים מאוד, שרות אדיב ביתי וחם. שרון החליפה לנו מיידית את הפילה בפרגית וחוייבנו על הפרגית שהיתה זולה בהרבה. נקודת זכות. החלק הרע: האנטריקוט והפילה לא... הצדיקו את המחיר, והורגש שחומר הגלם לא היה ברמה מספקת. לא שאלו מה מידת העשייה ושניהם היו עשויים מדיי. אם המחיר לא היה גבוהה ברמת מסעדת שף סביר שלא היינו כותבים תגובה ב REST. זה לא ביסטרו או גורמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shushu - תמונה
shushu 3 ביקורות
כוונה טובה ביצוע ירוד
2.3
20/01/13

גם כשאתה מראש מגיע סלחני כי זה קיבוץ, רחוק, לא "מעונב", בעלי הבית נחמדים והעיקר האוירה וכו' אתה חושב שלפחות האוכל יהיה טוב. כיבשר זה השטח של הדרום אפריקאים. אז זהו שזה לא עוזר. סטיק... אנטריקוט מאכזב ביותר ולא בטוח כי מבשר משובח,תוספות חסרות טעם. גם שאר המנות אכזבו את כולם. ילד בן 12 מבשל במטבח של הבית שלו יותר טוב. בעל הבית לבוש באופן לא נקי.אין שמשיות.לא לעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
היה סוף נחמד לטיול בבית גוברין
4.3
15/12/12

אחרי יום טיול נחמד בבית גוברין חיפשנו מקום לאכול באזור. האמת המסעדה הפתיעה אותנו. מוסתרת בקיבוץ גל-און אבל ברמה של תל אביב. אוכל טעים, שירות מקסים ואנושי, תפאורה דרום אפריקאית והכל נעים... וביתי. האוכל היה טעים ומוגש בחן. מרק השום היה מעולה וגם הנקניקיות. בקיצר שווה ביקור. מילה לבעלים: כמעט והפסדתם 200 ש"ח מתוך 700 ש"ח על טעויות בחישוב המנות והעלות של הארוחה. אנחנו הוגנים ותיקנו את הטעות, אבל שווה לשים לב, חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moriya - תמונה
Moriya 3 ביקורות
מקום נעים
3.8
22/09/12

באנו לארוחת ערב ביום שישי. המסעדה היתה כמעט ריקה כך שקיבלנו שירות מצויין ואוכל טעים מאד ומיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
meital - תמונה
meital מבקר מתחיל
החתונה העקומה שלי
1.0
10/07/12

מאיפה להתחיל??? אנסה לקצר. -לא היה את כל התפריט שסוכם. -לא יצא מספיק אוכל. -לא הייתה שתיה על השולחנות. לא היה תאורה בחלק גדול מאוד של הישיבה. -לא היה מספיק מקום ערוך מראש (ולא , לא... הגיעו יותר אנשים) -לא היו מנות ילדים שסוכמו מראש -לא היה מאוורר הרחבת הריקודים, כפי שהובטח. המלצריות היו חמודות אבל בקושי תפקדו. אחותי ובת דודתי העבירו שולחנות חצי ערב ודאגו למקומות ישיבה לאורחים וגיסתי וחמתי דאגו להוציא אוכל וגם אז לא היה מספיק והיה חסר דברים מהתפריט. מדובר בסך הכל ב80 איש ומייק כל הזמן אמר שזה קטן עליו - אז לא, זה לא קטן עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 24 ביקורות
ארוחה בשבת
5.0
29/04/12

קודם כל תודה ענקית על האירוח הנפלא לכל האנשים הנפלאים: שרון, מייק, יוסי והמלצריות החמודות. בישלתם, הגשתם, בידרתם, פינתקם - הכל היה פשוט מושלם. היינו בשבת אחרונה 23 אנשים, כולם יצאו... מרוצים ומתכננים לחזור.המרק שום שטעמנו פעם ראשונה - היה טעים מאוד וכך גם ממרח עגבניות, האנטיפסטי,הבשרים והתוספות. שכבר לא לדבר על הקינוחים. אנשים לא רצו ללכת הביתה, שאלו אותי אם אפשר להשאר כאן גם לארוחת ערב. הרגשנו שהגענו לאי של רוגע ופינוק בגן עדן. תודה רבה-רבה, בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nawoganker Ronit - תמונה
Nawoganker Ronit מבקר מתחיל
מסעדה מעולה - כול מה שנכנס לפה טעים יותר מקודמו בעיקר הבשרים וקינוחים
5.0
25/03/12

מייק ושרון רצינו לומר תודה רבה על האירוח החוויה בשבת , האוכל המעולה הטעמים המדהימים מרק השום הלחם עם ממרח העגבניות שלא ניתן למצוא טעם כזה של ממרח עגבניות הבשר על האש מהדהים עם רוטב... המטובל . פשוט טענוג אין כמוכם , כשאאני תמיד בדרום שם אני אבוא לאכול , תמיד,ותמיד אני יוצאת מרוצה . שיהיה לכם שבוע מדהיםםםםםםם!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 2 ביקורות
היה טעים
4.8
27/02/12

רק חייבת לספר שהייתי במסעדה ההזו לפני כמה ימים והאוכל היה פשוט טעים!!! נהיה לי ריר רק מלחשוב על זה עכשיו מעבר לכך אוירה כיפית נעימה לא יכולה לחכות כבר לחזור לשם תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet מבקר מתחיל
לא מומלץ!!!!!
1.5
12/02/12

הזמנו מקום מראש והגענו בזמן. כאשר הגענו המסעדה לא היתה מלאה. השולחן שערכו לנו בחוץ היה מלוכלך ולא נוקה רק לאחר שביקשנו, השולחן לא נערך כראוי, הסכו"ם והכוסות היו מלוכלכים. המלצרית, שזה... היה יומה הראשון לא יכלה להמליץ לנו על מנות או לתת מידע לגבי רטבים, מנות ילדים וכו'. נאלצנו לחכות כחצי שעה עד שניגשו אלינו להזמנה. המנות היו קטנות ולא מספקות מלבד האנטיפסטי שהיה טעים. אף מלצר לא ניגש אלינו מקבלת המנות ועד לעזיבתנו את המקום. כאשר סיימנו לאכול הגיעה מנת הילדים מבין השלוש שהזמנו לאחר שניגשנו מספר פעמים למטבח לבקש את המנה. במקום מנה אחת שהזמנו הגיעה מנה אחרת. המלצרים כמו גם הטבחים ובעלת המקום נראו אבודים. אורחים אחרים חיכו כשעה עד לקבלת האוכל. לבסוף כשרצינו לשלם ניגשנו בעצמנו לדלפק ונאלצנו לחכות עוד 20 דק' לסגירת החשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
005287 - תמונה
005287 מבקר מתחיל
אחלה חוויה
4.8
11/02/12

מקום מעולה! מומלץ לבוא תמיד אבל במיוחד בחמישי ושני כשמייק מכין המבורגרים טעימים במחיר מצויין. מרק השום מומלץ וכל אחד מסוגי הבשרים!!! מייק ושרון נחמדים מאוד ומארחים מדופלמים! ממש פיסה... קטנה של דרום אפריקה:)

עוד פרטים
הוספת תגובה