נגישות
נגישות

הביסטרו של מייק ושרון - africans ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על הביסטרו של מייק ושרון

דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
מסעדה מעניינת וטעימה
4.8
30/05/15

היינו בשבת 30.5 לאחר ביקור בבית גוברין (כדאי לבקר). חיפשנו מסעדה קרובה ומצאנו מסעדה דרום אפריקנית...בקיבוץ (המופרט) גלאון. המסעדה הייתה ריקה וחבל - משום שהאוכל יוצא מן הכלל. בחרנו... לשבת בחוץ - לא היה חם והייתה רוח נעימה. פתחנו (ארבעה סועדים) בשלושה מרקי שום (עם קרם קוקוס) ובמרק זולו בשרי שמקבלים ציון 10. המשכנו בנקניקיות אוסרקוט, פויקי (מעין צ'ולנט דרום אפריקני) ושתי מנות של קציצות צמחוניות עם אורז. גם מנות אלה זכו לציון גבוה. קינחנו במילקטארט עם גלידת וניל שהיה מרענן ומיוחד. יצא לנו לשוחח עם בעלי הבית שרון (שהגישה) ומייק (הבשלן) שמקורם (כצפוי) בדרום אפריקה. ארבעתנו ממליצים בחום על המקום - מגיע להם ולנו שתבקרו אותם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hila - תמונה
hila מבקר מתחיל
איזה כיף היה!!
4.5
16/05/15

חגגנו אירוע משפחתי קטן והיה מושלם. היתה אוירה משפחתית וחמה. מייק ושרון היו מקסימים ודאגו לכל מה שביקשנו. לילדים היה מרחב לרוץ ולהשתולל ואנחנו נהנינו מאוכל טעים ומיוחד. גם המחיר היה ממש... הוגן. בקיצור, מקום מומלץ לחגיגה משפחתית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ira - תמונה
Ira מבקר מתחיל
חווית אוכל בלתי נשכחת.
5.0
10/03/15

מקום מעולה למפגש עם חברים ומשפחה, אוכל טעים מאוד, אנשים נחמדים, אווירה פסטורלית. מה עוד צריך כדי להנות?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yevgeni - תמונה
Yevgeni מבקר מתחיל
חוויה מעולה
5.0
09/03/15

סעדתי אצל מייק ושרון הרבה יותר מפעם. ובכל פעם שאני מגיע, אני נהנה מחדש. המקום הוא אחר ומיוחד. האווירה של מחוץ לעיר, הקירות המקושטים, האירוח החברי והאוכל המעולה, נותנים תחושה של ישיבה... טובה אצל חברים ולא ב"חדר אוכל"/מסעדה סטנדרתית. למי שמחפש משהו אחר, משהו מיוחד בשביל להנות, אני ממליץ בחום על הביסטרו. Enjoy!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar - תמונה
Itamar מבקר מתחיל
אווירה נעימה ואוכל מצוין, חייב לחזור.
5.0
07/03/15

אחרי הרבה שמעות על המסעדה הגעתי לקיבוץ גלאון המרוחק והיפה. המסעדה מעוצבת בסגנון דרום אפריקאי, האווירה מאוד נעימה , המלצרים נחמדים ובעלת המסעדה מקבלת פנים בצורה נעימה ביותר. הזמנתי את... מרק השום ואת מנת הספיישל ברידי (שעדיין לא הבנתי איך בדיוק מבטאים אותה). המרק הגיעה תוך כ 2 דקות ואני חייב להגיד שבתור חובב מסעדות לא קטן, וחובב מרקים בפרט המרק הוא מהטובים שטעמתי. לאחר כ-10 דקות בדיוק כאשר סיימתי עם המרק הגיעה הברידי. מנה גדולה ומפנקת במחיר70 שלדעתי הוא הגיוני . הטעמים במסעדה מיוחדים ואותנטיים האווירה אינטימית מאוד ונעימה והאזור של הקיבוץ מדהים. ממליץ בחום לבקר במסעדה בעיקר לאנשים שאוהבים להיתנסות בטעמים חדשים, ואם כבר ביקרתם באזור אני ממליץ בחום כבר לטייל שם . אני יחזור למסעדה שאצלי קיבלה חמישה כוכבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה מבקר מתחיל
הביסטרו של מייק ושרון
4.3
05/03/15

4/3/15 שוב חזרנו לחגוג את יום ההולדת. במקום פסטורלי ויפה קיבוץ גלאון. כמו תמיד האוכל מגוון מרק השום הנפלא והמומחיות של מייק בעשיית הבשרים. תודה לכם מייק ושרו על חגיגת יום הולדת... מופלא. לבסוף ביקרנו ברפת עם הילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברי - תמונה
אברי מבקר מתחיל
אכזבה יקרה
2.3
01/03/15

אחרי ציציות לאוכל מיוחד הגענו למסעדה הושבנו על כיסאות כתר זולות במרפסת, מוזיקה רועשת. הזמנו מנות ראשונות מקר שום שהיגע קר ונשלח לחימום וסלט סביר. לחם הבית פרוס ויבש. המנות העיקרית היגעו... 3 דקות אחרי ההזמנה, קטנות וקרות מורגש שהוכנו שעות מקודם. בטלפון הבטיחו מנות צמחוניות שהסתכמו בקציצות ירק קרות ותפלות. שרות חובבני של נערי הקיבוץ. יין הבית (רוזה חביב) במחיר מופקע של 120שח לקנקן של ליטר או כוס קטנה 35 שח . פסחנו על הקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Александр - תמונה
Александр מבקר מתחיל
הבשר אכי טעים והמקום הכי חם
5.0
26/02/15

אין מקום בסביבה שתמצאו בשר כזה טרי וטעים ובעלי מקום חמים ויחס אישי. אני מבקר במקום כבר שנים, ביממות שונות וזמן שונה, ועף פעם האיכות והאווירה לא היכזבה. מומלץ בחום תמיד לאוהבי בשר ומטבח... דרום אפריקאי אוטנתי. The best place around for fresh meat and authentic south-african food. I've been there for years, and it's always wonderful.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיימיי - תמונה
מיימיי מבקר מתחיל
מאוד לא מומלץ, אוכל יקר נורא ולא טעים
1.5
08/02/15

מקום ממש מאכזב ולא מומלץ. מרשה לעצמו לקחת 70 שקל למנה, לא טעימה, לא מיוחדת, ובכמות קטנה. אוכל מתחת לסביר ומחירים שערורייתיים. לבעלי הבית מומלץ לעשות חשיבה מחדש באופן דחוף, לשפר את רמת... האוכל ולהוריד מחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ohadba1 - תמונה
ohadba1 4 ביקורות
אחלה מקום, אחלה אווירה, אחלה אוכל, אחלה שרות
4.5
08/02/15

ממוקם בסוף הקיבוץ בגינה נעימה ונחמדה. שרות מצויין, אווריה ממש נחמדה והאוכל היה טעים. לקחנו כנפים וסמוסה למנה ראשונה והיה מצויין. אני אכלתי את הפוייקי והיה טעים. אשתי את מנת היום (פוייקי... עם עוף) והיה מצויין. לא זול אבל סביר. ממולף בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה