נגישות
נגישות

הביסטרו של מייק ושרון - africans ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על הביסטרו של מייק ושרון

Inbar Shani - תמונה
Inbar Shani 3 ביקורות
ארוחת בוקר מפנקת
3.5
03/02/12

ביקרנו בביסטרו של מייק ושרון בשישי בבוקר ונהנינו מארוחת בוקר בשרית. הסלט טעים ומפנק, השקשוקה והפיתות מצויינים והתוספת של הנקניקיות פשוט מעולה. האירוח היה למופת (וגם היינו האורחים... היחידים, ככה שבכלל זכינו לכל תשומת הלב :-) המחיר קצת יקר, אבל בסה"כ חוויה נעימה ובהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל בן יוסף - תמונה
מיכל בן יוסף מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
23/12/11

הגענו זוג רעב עם שלושה ילדים. מרק השום הגיע ללא לחם אך היה טעים מאד. חוייבנו גם על מנת ילדים של ספגטי בולונז בה לא נגעו בשל ריח חשוד. מנת הנקניקיות היתה טעימה ,הבשר בפויקי היה רך אך... חסר תיבול כמו גם תוספת הסולת שנלוותה לו. השניצלונים הגיעו באיחור והיו סתמיים. סופלה שוקולד לקינוח היה סוג של נחמה.כל זה במחיר מוגזם של 380 שקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi Benbenishti - תמונה
Yossi Benbenishti 3 ביקורות
4.7
09/09/11

כמי שחובב בשר, פוייקי, ובישולי קדירה, אני יכול רק להמליץ על המסעדה. אוכל פשוט טעים. מרק שום מהמם, בשר מוגש בטוב טעם וטעים בצורה יוצאת דופן החיסרון היחידי שמצאתי הוא רק במרחקה מהמרכז,... פשוט כיף של מסעדה!!!!נהננו מכל רגע ונשמח לחזור שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/08/11

היה ממש נחמד לגלות פנינה אתנית כזו כלכך קרוב לבית. אחלה מקום .הרגשתי עצמי כאילו פותחים לי שולחן על ראש "הר השולחן". הבורוווס מדהים תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/07/11

שלום, אני ובן זוגי גרים במרכז וקצת מאסנו בכל המסעדות הצפויות והצפוניות שנמצאות בת"א והסביבה ולכן יצאנו לחפש מקום מיוחד, שקט ונינוח ששונה מכל המסעדות האחרות. בהמלצת ידיד קרוב שאכל... בביסטרו של מייק ושרון מצאנו את עצמנו ביום שישי בערב נוסעים מגבעתיים ועד גילאון בשביל מסעדה וכל הדרך הזו אכן הייתה שווה את האכול הטעים ומדהים, מרק שום שמיימי נקניקיות דרום אפריקאיות ופוייקה שהוגשו בכמויות אדירות, אווירה של כפר שלו ורגוע וחוץ לארץ גם יחד, היו מאד אדיבים כלפינו והרגשנו בבית תודה רבה למייק ושרון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
05/05/11

אכזבה טוטאלית. זאת הפעם החמישית שאני מבקר בביסטרו, ותמיד נהניתי. הפעם לא היה כך. היינו 7 אנשים ויצאנו 7 מאוכזבים. המנות הצטמקו בחצי. מנת ספייר ריבס שפעם הספיקה לשניים, לא הספיקה גם... לאחד, שלא לדבר על כך שהספייר ריבס לא היו בדיוק ספייר ריבס אלא קוטלטים פשוטים. כונפי אווז התגלה כירך אווז יבשה עם קצת רוטב וללא דמיון. הקבב היה ממוצע מינוס. הבורוורס היו לא רעות יחסית, אבל 70 ש"ח לשתי נקניקיות? על מה? הזמנו את הסלט, אבל ללא תוספות , רק עגבניות ומלפפונים - 40 ש"ח למה? לא נחזור יותר בקיצור, חבל מאוד מסעדה שתמיד היה כיף לבוא אליה הפכה למסחטת כסף ללא קבלות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונית - תמונה
יונית מבקר מתחיל
4.3
27/03/11

במסגרת הפסטיבל של יואב-יהודה החלטנו לפקוד מספר מסעדות באיזור, וללא ספק הביסטרו של מייק ושרון היא מהמסעדות הטובות ביותר, אם לא הטובה ביותר. האוכל כל כך טוב - במיוחד האוסובוקו והסטייק... פילה, האווירה נעימה המוזיקה מרגיעה. אחלה מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/03/11

הגענו לביסטרו ביום שבת 19.3 לאחר טיול באיזור המקסים והפורח שמסביב ואין מה לומר על הביסטרו מלבד שגם הוא פורח, האוכל היה נהדר וצבעוני עם דגש על הסטייקים המעולים והנקניקיות המעולות וגם... האווירה ביתית וחמה. נשמח לשוב, מש' יצחקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נח - תמונה
נח 2 ביקורות
2.4
20/03/11

לפי ההמלצות באתר, ציפינו לאוכל מצויין ברמה של מסעדת שף. מרק השום היה מצויין וגם הסטייקים והצלעות היו טובים, אבל כל השאר לא ענה על הציפיות. יחסית לציפיות הגבוהות, האוכל היה מאכזב. אולי... בגלל שיחד איתנו הגיע אוטובוס מלא תיירים צרפתים, המלצרים, שהם מאד לא מקצועיים, לא השתלטו על העסק. מנות הגיעו בסדר לא נכון ועם עיכובים וחלק כלל לא הגיעו. עם זאת, ניכרה השתדלות. המקום מעוצב יפה והאוירה חמה, בפנים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/03/11

We were a group from Holland that ate in the Bistro the Steaks were excellent everything was tasty and the cakes were excellent . We felt like we were at home we were treated good and... will allways go back

עוד פרטים
הוספת תגובה