נגישות
נגישות

הביסטרו של מייק ושרון - africans ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על הביסטרו של מייק ושרון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/05/07

אני אכלתי במסעדה עם ילדיי הקטנים שכל הזמן רוצים דברים שונים ותמיד פחדתי לצאת איתם למסעדות אבל מייק ושרון גרמו לי לא לחשוש ,המקום מדהים מייק שואל את הילדים מה ירצו לאכול והוא מכין להם... בלי שום בעיה והם תמיד נהנים , אפילו אוכלים מרקים שונים שבבית לא, היחס החם, האכפתיות שלהם והכיף בלשבת לאכול אוכל חם, טרי וטעים עם יחס נהדר ללא הלחץ של שאר המסעדות ,השלווה ,החמימות פשוט מדהים ,כל פעם שנוכל נבוא לאכול אוכל טעים ונהדר עם יחס מעולה -וחמימים שרון ומייק שהם דרום אפריקאיים יודעים להעניק מעצמם יחס וכיף ואוכל נהדר -ממליצה למי שרוצה לאכול ולהרגיש בית , בשרים הוא מומחה אבל אני יותר אוהבת את לחם הבית שלו ואת הסיני המוקפץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonathan - תמונה
Jonathan 2 ביקורות
4.3
21/04/07

המסעדה בתוך הקיבוץ, בתוך מה שהיה פעם מועדון המתנדבים. זהו מקום קטן ומדליק ביותר. במקום אוירה נחמדה מאוד ויש תחושה של חו"ל. המקום מעוצב לפי צביון דרום אפריקאי, ואפילו בעלי הבית דוברי... אנגלית במבטא הדרום אפריקאי. האוכל היה, במילה אחת, מושלם. כל דבר נעשה בקפידה ובטעם גן עדן. מומלץ לקחת מנה זוגית שכוללת פחות או יותר את כל סוגי הבשר במקום. המנות מגיעות עם מרק בטטה וקישואים נפלא, לחם ביתי, תפו"א טעים וסלט ירקות. ליקקנו את האצבעות. השף ואישתו נחמדים בצורה שלא מוכרת בישראל. המזון מוגש ע"י השף ישירות לשולחן. כשהזמנו קינוח של פירות חמים השף הגיש את המנה, שפך למנה מול עינינו ויסקי פנימה למחבת והצית את העניין. אלוהי. לסיכום- מומלץ בחום! ציון 15 מתוך 10!

עוד פרטים
הוספת תגובה
altusman - תמונה
altusman 5 ביקורות
4.3
29/03/07

האמת היא שהלכתי למסעדה הזאת עקב התחנונים של חברתי לחיים, שהיא דרום אפריקאית אסלית מקורית מקייפטאון. אז ארזנו אותי, אותה, את החבר הכי טוב שלי ואת אחותה ויצאנו לנסיעה ארוכה דרומה (אנחנו... מנתניה). כשהגענו למקום כבר היינו מורעבים ומעולפים, ואז התגלה לנו מקום חמוד עם המון ציורים על הקירות וריחות של בשר באוויר. התיישבנו לנו ושרון הביאה לנו את התפריטים. עוד לפני שהבנו מי נגד מי, יצא מייק (השף וגם אחד האנשים הגדולים ביותר שראיתי בחיי) ושאל אותנו כמה רעבים אנחנו. ענינו לו שהרבה אז הוא אמר שפשוט נחכה והוא כבר יטפל בנו (ואכן הוא טיפל). המרק בטטה היה מעולה, הסטייק היה טעים מאוד ורך כהלכה, הבורוורס (או בעברית - נקניקיות בקר שמנמנות) והפאפ (או בעברית - פירה מקמח תירס - מאמאליגה) היה פשוט תענוג. לאחר מכן אכלנו לנו מהמילק טארט שהיה פשוט גן עדן של מתוק בפה ועדיין יש לי זיכרון מאוד מתוק ממנו. לאחר מכן מייק התיישב לידנו, שוחח איתנו, שיכר אותנו במעט ברנדי מעולה והצחיק אותנו מסט של בדיחות גסות. לאחר מכן התגלגלנו לנו לאוטו וחזרנו צפונה לנתניה. אני יודע שאנחנו בטוח נחזור לשם אם כי אני מרחם על העורקים שלי שיצטרכו להתמודד עם כל האוכל הטעים הזה. מייק אני מקווה שתעבור לגור במרכז. בקיצר: אוכל מעולה, שירות זריז, אוירה ביתית, שף עגלגל וכיף חיים. אני מצביע 10 מתוך 10.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
28/01/07

במסגרת טיול שבת חיפשנו מקום לאכול באיזור בית גוברין שאינו משופע במסעדות, ומצאנו באינטרנט אתר מושקע ומעוצב של הביסטרו של מייק ושרון בקיבוץ גלאון. לצערי, זה הדבר היחידי המושקע שם. כבר... כשהגענו, היה ריח לא - טוב, תרתי-משמע. הבית המוזנח תקוע בין הרפת למגורי התאילנדים, שמבלים את השסת בהבערת מדורות ותיגלחת פומבי. המפות לא מגוהצות, סט הכלים ישן ולא אחיד, והגרוע מכל - השירותים מטונפים! השירות החובבני קרס תחת עומס המבקרים בשבת אביבית, והאוכל הגיע באיחור בלתי נסלח, היו סועדים שהמתינו שעה למנה. האוכל נע בין חביב (המרקים) לבלתי אכיל (דג בס, פאי וניל). המחירים גבוהים מדי ביחס לאוכל. מנה שהתהדרה בתואר נקניקיות דרום אפריקאיות היו למעשה 5 נקניקיות קטנטנות סטנדרטיות ושרופות על מצע בינינו בגולו של אורז לבן - וזה עלה 56 ש"ח!לסיכום, שרון ומייק -אתם נחמדים, אבל כדאי שתחזרו לפלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/10/06

הגענו למסעדה לקראת ערב רעבים מאוד. לא התאכזבנו!! האוכל היה מעולה - ממש טעים עם טעם ביתי וגם מגוון. השירות היה אדיב, אישי ומפנק מאוד. נעים להיות בחברתם של מייק ושרון. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
21/09/06

אוכל מעולה!!! וכבר אכלנו כמה פעמים!!מוזיקה טובה - שף מקסים - מקום משפחתי וחם.שירות נפלא - אווירה ביתית ונעימה - פשוט כייף!! גם טעים וגם נעים!ומאוד מאוד מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/08/06

I ate in the bistro 2 weeks ago the food was fantastic the servise was good.Mike is a wonerfull cook he pleases everybody and Sharon is a great lady I am from CANADA and i will tell... all my freinds to eat in the BISTRO when they visit Israel.SHARON makes the most devine cakes and MIKE makes the most devine food.Everybody should try eating in MIKES,Sharon BISTRO

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/08/06

הגענו מצפון הארץ לבית האורחים ופשוט התאהבנו במקום המקסים הזה! האוכל טעים ואווירה טובה.אהבתי ושמחתי!נשוב לשם בקרוב הישר מחיפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/08/06

להכנס בפתח המסעדה נכונה, הפתעה: פשטות, עממיות והאוכל מיוחד ומדהים. האוירה ביתית. השף מסתובב בין האורחים ומחלק סודות מין המטבח ויש מה ללמוד! הכל טעים ומוגש בהרבה אהבה, בתוספת בדיחות!... יופי!אני ואשתי ממליצים באופן אישי לבקר שם!אורן וליז בר-חי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/08/06

מקום מדהים!טעים ומאוד נעים!מקום מיוחד וטוב שכך! מובן שלטובה!כל כך נהיננו מהכנסת האורחים!היה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה