נגישות
נגישות

מטילדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על מטילדה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
12/03/09

האוכל משובח, והמתוקים לקחת מעולים. יופי של אוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
trafficeng - תמונה
trafficeng מבקר מתחיל
3.3
06/03/09

לפני פחות מחודש כתבתי ביקורת "קטלנית" (שהגיעה) על השרות החובבני, ההתעלמות והגשת האוכל באותו יום.ברצוני לציין, כי מנהל המקום פנה אלי בעקבות ביקורת זאת, התנצל והזמין אותנו לארוחה עם רצון... לתקן את הטעם הרע שנשארנו איתו. הארוחה היתה טובה (כמו שזכרנו מפעמים קודמות שאכלנו שם) והשירות היה מעולה.ממליץ על המקום כמקום שכונתי שנעים לבוא כאשר רוצים לאכול גולש או משהו אחר ואין כח להכין בבית ופשוט רוצים קצת לשבת בחוץ ללא גדרנות יתר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/12/08

ישבתי אצליכם ביום שני בבוקר - לא היו כמעט לקוחות ועדיין לקח רבע שעה עד שניגשו אלינו האוכל שקיבלנו היה קר ועברה שעה שלמה (ואני לא מגזים) עד שקיבלנו את המנות שרצינו וגם הם היו לא חמות... במיוחד המלצרים היו לחוצים וגם לא ניראים מקצועיים וכנראה זה בגלל מנהל/ אחראי משמרת שהיה אפתי ביותר כלפיי ולא הצליח להבין למה אני עצבני וביקש שאני לא אלמד אותו את העבודה.למזלי הקפה היה מצויין אבל קפה אפשר לשתות בעוד הרבה מקומות. לא אחזור!!! ואדאג להשמיע את דעתי ברבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
15/08/08

האוכל היה סתמי ולא מיוחד בכלל האוירה נחמדה מאוד אך מה שבאמת איכזב ביותר זה איכות הקפה שהחלפתי אותו פעמיים והוא עדיין היה גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/07/08

הזמנו ארוחת בוקר לזוג. בתפריט זה נראה מצוין. שימו לב לתוספות לקומבינציה הרגילה של חביתה וסלט "גבינת שמנת, גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות, גבינה בולגרית, סלט קישואים ביוגורט, סלט טונה,... רצועות פלפל קלוי, חמאה וריבה ביתית עם לחם" - מכאן לאמת.הכמויות הן כל כך מינימליות שזה בלתי נתפס. גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות לא הגיעה. גבינה בולגרית - מישהו גרד בפומפיה דקה כמה שבבי גבינה לתוך אחת מהצלוחיות הזעירות, וזה כזכור לשניים. אנחנו לא אוכלים טונה. ביקשנו שיגדילו לנו את אחת התוספות האחרות. אני מקווה ששבבי הגבינה הבולגרית הם לא אחרי ההגדלה.רצועות פלפל קלוי היו למעשה רצועת (אחת!) פלפל קלוי וזה, אני מזכיר שוב, לארוחה זוגית.המיץ ה"טבעי" היה מחפיר. גם אם לא סוחטים במקום יש חברות הרבה יותר טובות למיץ טבעי מזו שבמטילדה משתמשים. ואגב, הארוחה לא זולה כלל (46 ש"ח לארוחת בוקר ליחיד, 83 ש"ח לזוג) אבל כשביקשנו עוד לחם (לאכול עם החביתה שהייתה מצויינת) הוסיפו לנו שישה ש"ח לחשבון. פשוט מסעדה קמצנית ברמות - לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/06/08

אווירה מאד נינוחה. בורקס טוב. קפה חלש ולא טעים במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
23/03/08

כתושבת האזור, בו מטילדה נחשבת למקום המרכזי, אני חייבת לציין שבפעם הבאה אעדיף להטריח את עצמי בנסיעה ולא להגיע לשם שוב. התיישבתי עם אורחים מחו"ל לצהריים, אחרי חצי שעה קיבלנו הודעה שהמנה... שהזמנו חסרה וחיכינו עוד חצי שעה למנה החלופית שמעולם לא הגיעה... כי אחרי שעה המתנה החלטנו פשוט ללכת! חבל, אפשר היה בהתנצלות פשוטה לסיים את זה יפה, אבל כאשר מנהל המשמרת מנסה לשכנע אותנו שהכל בסדר מבחינתם?

עוד פרטים
הוספת תגובה
galimalo - תמונה
galimalo 3 ביקורות
1.3
20/01/08

הגעתי ביום שישי בבוקר לתומי למסעדה. חיכינו 10 דקות לקבל יחס, אף אחד לא ניגש ולבסוף לאחר ששאלנו מספר פעמים האם מישהו מתכוון לרשום אותנו ולהתייחס, נעמד לפנינו בחור צעיר ושחצן שבטון מתנשא... אמר: בבקדשה לצאת החוצה זה לא מקום לעמוד בו. כן, הוציא אותנו לקפוא בחוץ ולחכות עד שירשום אותנו ונוכל להיכנס. למותר לציין שסובבנו את הגב והלכנו. התנשאות כזאת מצד בית קפה מזמן לא ראיתי. לא משנה כמה האוכל הביתי ונחמד אני לשם לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון - תמונה
אהרון 3 ביקורות
2.4
06/10/07

בזבוז משווע של פוטנציאל. שילוב של מטבח/בר אשר מוציאים את המנות בקצב שלהם, ללא קשר להזמנה של השולחן. ביקשנו פעמיים שהקפה יהיה חם מאוד, קיבלנו משקה פושר אשר חומם פעמיים. אני ממליץ לחשוב... פעמיים לפני שבוחרים במטילדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב 7 ביקורות
1.3
17/09/07

לחובבנים הייתי סולח לחוצפנים אני לא!!!! סעדנו זוג וחשנו כי הזלזול הוא משותף לטבח ,מלצרית ואחראי המשמרת גם יחד. הסלט - עמד כנראה זמן רב, פשטידה שלא חוממה כראוי, אוכל ברמה בינונית ומטה... הוא גם עדות לצוות טבחים שאת שיחות הפלאפון ודעותיהם על קבוצות הכדור רגל השונות שמענו עד לשולחן. העיקר שאתר הבית מעוצב- חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה