נגישות
נגישות

מטילדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על מטילדה

דרור - תמונה
דרור 3 ביקורות
אכזבה -מבית קפה חביב
1.5
18/08/12

ביקרנו בעבר מספר פעמים במטילדה והמקום השרה תמיד אוירה נינוחה של קפה שכונתי חביב ונעים. מעין "קיבוץ בעיר" בביקורנו האחרון בשבת שעברה התאכזבנו לגלות כי המקום הפך לירוד ביותר. השרות החביב... הפך לשרות גרוע, איטי להחריד, לא קשוב ואף בלתי נעים. המזון הוגש קר לגמרי לא טעים ועשה רושם של הכנה חובבנית. התלונות למלצרית ולמנהל המשמרת לא הואילו ונתקלנו במין אדישות לא מובנת. חבל שמקום חביב זה, שהיה בעל פוטנציאל לביקורים חוזרים, לא מצליח לשמור על רמה נאותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mona - תמונה
mona 2 ביקורות
אכזבה
1.8
29/10/11

אני ובעלי חובבי בתי קפה שכונתיים ובעיקבות המלצות הגענו בוקר שישי אחד למטילדה.איזה אכזבה...הקפה גרוע והבחורים בבר נורא קולניים. הסנדוויץ פטה ופלפלים קלויים שהזמנתי הגיע קר וחסר טעם. הסלט... שליד היה מלא בעלי חסה תפלים. בקיצור לא נראה את מטילדה יותר. חבל, עם נקודות פתיחה כאלה טובים למה ליפול בפרטים הקטנים?

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין מבקר מתחיל
2.0
10/09/11

היום בערב ישבתי עם משפחתי לארוחת ערב. נכנסנו לבית הקפה אשר משרה למקום עם אוירה טובה. לאחר שהזמנו את האוכל והשתיה נוכחנו לדעת כי טעינו ונחלנו אכזבה. את הקפה שקיבלנו החזרנו כי מחציתו היה... רק קצף. לאחר שהחזירו לנו אותו הוא היה חלש כי לא הכינו חדש אלא הוסיפו המון חלב אז ביקשנו תמצית שלא הגיע במשך 20 ד'.ואז קראתי למלצר וביקשתי שיקח את הקפה ויכינו חדש כי הוא כבר קפוא. שהמלצר החזיר את הקפה שוב פעם מחציתו היה קצף ואז החזרתי שוב ורק לאחר כ-40 ד' קיבלתי קפה הפוך ראוי לשתיה. אחת המנות שהזמנו (חציל) הגיע קפואה לא קרה וביקשנו מהמלצר לחממה מעט כדי שנוכל להנות ממנה. עברו חלפו 30 ד' וכולם כבר סיימו לאכול והחציל לא הגיע. ושוב קראתי למלצר אשר לא טרח להגיע בשום שלב לשאול אם הכל בסדר או אם טעים לנו, וביקשתי שיבטל את החציל ושיקרא למנהל. ושדיברתי אם המנהל כל היחס והשירות הגרוע קטנו לעומת היחס המזלזל והמשפיל שקיבלתי מבחור שקורא לעצמו מנהל. סיפרתי למנהל את כלל הבעיות והוא אמר לי את החציל ביטלנו מזמן שהחזרת וששאלתי אותו מדוע לא אמרו לי שאני לא אקבל את האוכל שלי הוא עשה פרצוף מזלזל. שסיפרתי לו גם על בעיית הקפה הוא אמר לי זה מה יש לא טוב לך אז יאללה את יכולה ללכת. אם המנהל נותן כזה שירות מזלזל אז אין מה לצפות משאר העובדים. בסוף הארוחה שילמתי ואפילו השארתי טיפ כי המלצר בקצה לא אשם בהתנהגות הבזויה של מנהלו. חבל שמקום שאמור לתת שירות ללקוחותיו מתנהג בצורה כלכך בזויה ולא ראויה. למטילדה אני לא אחזור וגם כלל בני משפחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
29/03/11

כצמחונית, ביררתי האם ישנה לזניה ללא בשר, לאחר בירור של המלצרית נאמר לי שלא, ולכן הזמנתי לביבות פרסה. רק שאותה מלצרית "שכחה" ליידע אותי שהלביבות מכילות בשר, וגיליתי זאת רק לאחר שנגסתי... מהן. כאשר התלוננתי על כך נאמר לי ע"י המנהל בביטול ובהתנשאות: "אז מה, זה לא שחייבנו אותך". חבל שמנהל מסעדה אינו מודע לצרכיהם של הסועדים (האם היה מגיב באותה אדישות על הגשת בשר לא כשר לאדם שהבהיר שהוא שומר כשרות?)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדן - תמונה
עדן מבקר מתחיל
2.0
14/06/10

אוכל בסדר. ניקיון השירותים מתחת לכל ביקורת. אם ככה השירותים, איך המטבח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/03/10

בתור הבעלים של מטילדה אני רוצה להגיב ליעל שכתבה ביקורת ב 7.3.10. קודם כל אני מתנצל בשם מי שנתן לך שירות כזה אבל לדעתי את טועה במקום.העסקיות אצלנו הן 65 ש"ח ואין לנו בתפריט מנות ילדים מה... גם ששניצלונים אצלנו בתפריט הן כחלק ממנה עסקית אז גם תוספת מחיר אין על המנה הזו.יכול להיות שאת מדברת על הסניף שהיה מטילדה בצהלה אז בשנתיים האחרונות הוא שינה זהות.אם בכל זאת זה קרה במעוז אביב אשמח לקבל פרטים למייל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
16/01/10

אני בדיוק חוזר עם אישתי מארוחת בוקר במטילדה. אז קודם כל לקח המון זמן עד שהייתיחסו אליי וז לקח נצח עד שקיבלנו את הארוחה עצמה ופה באמת הייתה הנפילה... האומלט הייתה קפואה ומלאה שמן או חמאה... הלחם היה קשה וממש לא טרי והאבסורד הוא שלא היה מי שיעזור ואף אחד לא התייחס- ולקינוח קיבלנו קפה פשוט זוועה!!! חברים יקרים- שימרו נפשותיכם משם יש מספיק מקומות אחרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
14/10/09

הגעתי אחרי המלצות רבות ולא דובים ולא יער! האווירה לא יותר מנחמדה האוכל רגיל ביותר אך השירות זוועה המלצריות הולכות בלי חשק ומחייכות רק שמגיעות לשולחן, השירות איטי והקפה טעון שיפור.באתי... להינות וזה לא קרה ההפך הוא הנכון!י

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/04/09

שמעתי על המקום רבות והייתי חייבת לנסות.ישבתי שם ביום רביעי בערב והשירות היה פשוט זוועה המלצרים העדיפו לדבר בניהם ועם המנהל למרות שלא היו שם הרבה לקוחות ( בדיעבד אני יודעת למה) השירות... היה איטי ביותר והקפה היה קר ןממש לא טעים ושהבעתי את דעתי המלצרית אמרה לי שלדעתה השירות היה מהיר והיא לא מבינה על מה אני מתלוננת.- חוצפה!!! מצביעה ברגליים ולא אחזור לשם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
riky - תמונה
riky 14 ביקורות
2.7
12/03/09

אנשי מטילדה, לפי ההמלצות כאן אתם בצרות, וגם החוויות שלי מהשבוע האחרון גרועות. למה הקפה שלכם כל כך גרוע ומגיע פושר? והמאפי בוקר, קרואסונים קטנים היו כל כך רעים שהייתי חייבת אחר כך לעבור... במקום אחר ולאכול משהו, להיפטר מטעם הלוואי שלהם. חבל, מקום יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה