נגישות
נגישות

מטילדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על מטילדה

michelle - תמונה
michelle 13 ביקורות
ארוחה במטילדה"
5.0
25/08/14

אתמול ישבתי עם חבר טוב שלי ב" מטילדה" ולחגוג את יום ההולדת שלי.הזמנו את מה שרצינו והמשכנו בשיחה.בשלב מסוים המלצר התנצל על עיכוב ההזמנה ושהיא תצא בקרוב.לאחר זמן מה שוב ניגש המלצר והתנצל... שהיתה טעות עם ההזמנה שלנו והיא תצא שוב. בנוסף, הוסיף, שהארוחה והקינוח על חשבון "מטילדה".אז אכלנו ונהננו ושילמו רק על הקפה. איזה כייף של יום הולדת. תודה רבה (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
זוועה
1.5
01/04/14

ביקרתי שם 3 פעמים, בפעמיים הראשונות היה נחמד מאוד. בפעם השלישית וזה לאחר שקראתי את מה שרשמו פה על המקום והחלטתי להתעלם כי אמרתי וואלה היה לי נחמד פעמיים שם. אז בפעם השלישית הלכתי לשם עם... ההורים שלי והזמנו ארוחת בוקר ו 2 שקשוקות. אחת מהשקשוקות הגיעה אחרי בערך 10 דקות הארוחת בוקר גם והשקשןקה השלישית אחרי חצי שעה!! לקח מלא זמן עד שהביאו את השקשוקה הראשונה במלואה הכוונ שגם הלחם והטחינה הגיעו רק כשסיימי את השקשוקה. מצאנן את עצמנו מתזכרים כל שניה למלצרים ששכחו אותנו ןאף אחד מהם לא חשב להגיד את מה שהתברר בסוף מהאחמש שהיה בלאגן עם ההזמנה ולכן השקשוקה השניה התעכבה המון זמן. כשקראנו לאחמש הוא הצטער והצדיק את הכעס שלנו אל תירץ זאת ש"יש בעיה של כח אדם" דבר שלא אמור לעניין את הלקוח כשהמנה מתעכבת כל כך הרבה זמן אם עסק לא מצליח להתמודד עם "לחץ" של 3 שולחנות כנראה שמשהו שם לא תקין. ודרך אגב גם טעם האוכל היה ממש לא טוב. אז אני באמת לא ממליצה למי שמעוניין לבקר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
ביקור חוזר מזעזע!!!!
1.5
24/03/14

פעם הייתי מגיעה הרבה, אבל אחרי חוויה לא נעיה, הפסקתי להגיע. כל פעם שאני עוברת שם ראיתי שהם עוברים שיפוץ אז החלטתי לנסות שוב. אני לא מבינה מה הם עשו שם אבל הכל פשוט רע! יש הפרדה מוחלטת... בין הכניסה למסעדה למרפסת. אי אפשר לראות את המלצרים במידה והם לא באיזור. לא יודעת מה היה באותו יום אבל המלצר והמלצרית לא הפסיקו להתלונן! והם צועקים "מוכן לשלם כדי שתסיים המשמרת" "איזה לקוחות"..ועוד. בחיים שלי לא קיבלתי יחס כל כך מזלזל ממלצרית. כשקראתי לה הסתובבה ואמרה "שנייה" והלכה. בלי חיוך. המנות יחסית יקרות והתמורה לא הולמת. הזמנתי כריך סלמון שהגיע עם כל כך מעט גבינה שבקושי הרגשתי. הסלט היה מביך, קצת חסה ומעט מאוד רוטב, כשביקשתי עוד רוטב בצד הוא היה מתוק מידי, ממש כמו דבש. הקפה היה מזעזע, כמו מנת אספרסו שעמדה. לא טעים, לא נעים ובטוח לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
כבר לא טוב.
2.5
18/01/14

בעבר, לפני כמה שנים, הייתי באה במיוחד למטילדה לארוחות בוקר. הכל היה כל כך טעים וטרי. אני לא יודעת מה קורה שם, אבל היום שאני גרה קרוב, פשוט לא מגיעה. פעם אחרונה שהייתי החביתה הייתה מלאה... בשמן, הירקות לא טריים, ונראה שחתכו אותם לפני הרבה זמן. הלחם היה מחומם וקשה כמו אבן. חוץ מזה שהמחירים כבר הרבה יותר גבוהים. כבר לא כיף שם. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
אוכל טעים ואווירה נעימה
4.0
02/12/13

ישבתי שם הרבה פעמים ומעולם לא התאכזבתי... ממליצה במיוחד על הסלט חמוציות ועל ארוחת הבוקר הישראלית המפנקת שלהם! המחירים הם על הצד הגבוה של הסקאלה אבל לא בהרבה יותר ממרבית בתי הקפה. השירות... מהיר, יעיל ועם חיוך והאווירה טובה במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
baayan27 - תמונה
baayan27 34 ביקורות
נחמד מאוד
3.8
08/11/13

הגענו למטילדה במטרה לאכול ארוחת בוקר/צהריים.. אכלו שקשוקה ואת הקציצות..הקציצות מאוד טעימות וביתיות, השקשוקה בסדר, לא הכי מעולה אבל גם לא גרועה...השירות ממש טוב ומאוד נחמדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 6 ביקורות
ארוחת בוקר בשישי
4.0
26/09/12

היינו זוג בנות, אכלנו ארוחת בוקר ישראלית ושקשוקה. היה טעים מאוד, שירות מעולה. גם שביקשנו תוספות-פירגנו בכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 10 ביקורות
ארוחת בוקר זוגית
4.5
19/09/12

הגענו עשרה סועדים למטילדה בשבת ב-11 בבוקר, לממש קופונים לארוחות בוקר שרכשנו. השירות היה מעולה, האוכל היה מצויין - טרי וחם. נהננו משפע מטעמים ומגוון רחב. המלצרים האדיבים הקפידו למלא... במהירות לחם, גבינות ומתבלים שנטרפו. המקום יפה ומשרה אווירה רגועה ונעימה, תחושת קיבוץ באמצע העיר. שדרגנו את ארוחת הבוקר בקינוחים מהתפריט ובשתייה מוגזת. נהננו מאד, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 10 ביקורות
ארוחת בוקר
4.3
23/08/12

אכלנו ארוחת בוקר בשישי בבוקר, שני זוגות חברים. המקום היה הומה וניכר שהמלצרים עשו מאמצים עילאיים כדי להמשיך ולתת שירות טוב. נהננו מאד, האוכל היה טעים. נשמח לשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליסה מדר - תמונה
ליסה מדר 2 ביקורות
ממוצע +
3.5
20/08/12

היינו במסעדה משפחה עם 3 ילדודס קטנים. המקום מעוצב די נחמד. השרות היה מהיר ואדיב. הזמנו המבורגר שהיה טעים, פרגיות שהיו כך כך ושינצל לילדים שהיה שומני מדי (למרות זאת הילדים אכלו בלי... להתלונן). בסך הכל אוכל ממוצע למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה