נגישות
נגישות

מטילדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על מטילדה

Marianna Novak Mandel - תמונה
Marianna Novak Mandel מבקר מתחיל
1.7
20/07/07

אכלנו שם ארוחת בוקר ביום שישי והיה מאכזב ביותר. השירות גרוע ביותר! אחרי שחיכינו כחצי שעה לארוחת הבוקר (ואני ממש לא מגזימה) - קיבלנו רק ארוחה אחת ובעלי קיבל את ארוחת הבוקר שלו כעשרים... דקות אחרי - אבל זו לא ייתה הפדיחה היחידה. בחביתה ביקשתי שיהיו פטריות ועשבי תיבול. לא היה כל זכר לפטריות. מיץ האשכוליות האדומות נגמר כבר בשעה 10:00 בבוקר והלימונדה הייתה כל כך מזוויעה שביקשתי להחליף למיץ תפוזים שהיה אף הוא לא משהו בכלל...ארוחת הבוקר עולה 46 ש"ח ולא מצדיקה את זה בכלל, מה גם שחלק ממרכיבי הארוחה בכלל לא הגיעו והיינו צריכים לשוב ולהזכיר למלצר (לא פחות משלוש פעמים) להביא לנו את הריבה ואת הבולגרית...למען ההגינות יצויין שלפחות אחראי המשמרת היה הוגן והתנצל כמה פעמים וקיבלנו פיצוי (סופלה שוקולד). לא נראה לי שנחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 2 ביקורות
4.7
14/07/07

אוכל ביתי ומאפים מצויין. טעם מפתיע ומעניין. ממליץ בחום. המקום ממוזג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
10/01/07

אם יש בתל אביב (הצפונית) מקום נחמד ונוח באווירה קיבוצית.... מטילדה!האיזור די ירוק, והשירות סבבה אבל אין קהל יעד ברור. מבוגרים וצעירים ביחד.בהחלט שווה נסיון, רציני ויציב כבר די הרבה... שנים.. מה שחשוב, לא סתם נחמד, נחמד מאד- וזה הרבה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן 3 ביקורות
1.7
26/04/06

אוקי. אני הבן אדם האחרון שיכתוב ביקורת גרועה על מסעדה/בית קפה. אם אין לי משהו טוב להגיד אני פשוט לא כותבת בכלל, אבל מה שקרה לי אתמול בערב עבר גם את כל הגבולות שלי. הזמנו מקום לשלושה... בשעה שמונה. אני החלטתי להזמין קיש בטטה, גיסי שקשוקה ואחותי שניצלונים (מנת היום) עם פירה. ובכן, לא רק שלא היה את הקיש שלי - לא היה אף קיש מתוך ארבעת האופציות וכששאלתי מה עוד יש בתפריט עם בטטה נוכחתי לדעת שהבטטות נגמרו לאותו היום אבל שחבל שכך כי "הקיש בטטה הוא חובה" עפ"י המלצרית - באמת תודה שאת מציינת זאת כשהוא איננו!! החלפתי את הזמנתי לסנדוויץ' עם חצילים ואז נוכחתי לדעת שגם כל החצילים נגמרו לאותו היום. התעצבנתי מאוד ולבסוף החלטתי גם להזמין שקשוקה (לפחות ביצים יש). ואז התברר לנו שגם הפירה נגמר ולכן אחותי תאלץ לאכול את השניצל עם אורז... כעבור חמש דקות חזרה המלצרית בחיוך והודיעה שגם האורז נגמר והאופציה היחידה היא לאכול עם סלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/01/06

מקום מקסים! הצ'אי הודי שלהם זה פשוט משקה החורף האולטימטיבי, פשוט טעיממממם!!!! הסלטים מעולים וטריים, ארוחות הבוקר מצוינות, הסנדווויצ'ים, פשוט כל מה שהזמנו סבבה ויותר מזה. המשיכו כך...

עוד פרטים
הוספת תגובה