היינו ביום שישי בערב. המסעדה היתה מלאה, הרבה משפחות עם ילדים והרבה רעש. האוכל טוב, השירות טוב. למי שרוצה יותר שקט, מומלץ להגיע בשעות מאוחרות יותר. מחיר יקר, אבל האוכל טוב והכל טרי.
אוכל מעולה! מנות שיף ברמה גבוהה. שירות מהיר ומקצועי. נוף לנהר הירדן. שקט. מתאים גם למשפחות, יש מגוון מאכלים לילדים. מומלץ!
מסעדה מצויינת אוכל טוב שרות מצויין רמה גבוהה נשמח לחזור אוירה טובה מאוד ישבנו בחוץ על שפת הנהר הכל הגיע מהר חם וטעים מאוד
וייב טוב אוכל תמיד טעים. מתחיל בקבלת פנים חמה ונעימה קיבלה אותנו שי המארחת וכל המלצרים היו ממש נחמדים וזריזים יושבים שם תמיד עם חברים מאוחר שזה הופך לפאב אבל גם בשעות הערב המוקדמות עם... הילדים נהנו מאוד
וואו!!! אחת המסעדות הטובות שאכלתי בהן בחיי!!! ישבנו על הבר, השירות היה מעולה! האוכל כל כך מיוחד וטעים. מנות מיוחדות ומתאימות לכל אחד. לקחנו 9 מנות והכל הכל היה טעים, לא מפוצץ שהשאיר טעם... לעוד. אנחנו בהחלט נחזור, תודה 🙏
מקום נקי ומסודר מאוד, צוות עובדים המנוהל בצורה מקצועית, שרות אדיב, מנות גדולות ואיכותיות..... מומלץ מאוד.
אווירה משפחתית נעימה ביותר, מחיר ראוי למה שהוזמן, גודל המנות היה סטנדרטי, השירות היה יעיל וטוב, האוכל היה טעים לכולם
כל המנות היו טעימות ומפנקות. השירות אדיב. גם הקטנים וגם הגדולים מצאו מה לאכול. המחיר אינו זול אל מה שמגיע שווה את הכסף.
המחיר סביר ומצדיק את ההשקעה במנות שהיו טעימות ומהנות מאוד, אנחנו מגיעים גם עם המשפחה לכאן וכולם נהנים, מקטן עד גדול. האוירה נעימה והמוסיקה טובה.
היה אוכל מצוין. השירות היה אדיב ומהיר. האוכל הגיע מהר והיה טעים מאד. היינו 2 משפחות רעבות לאחר יום טיול מפרך. שווה ביקור אם אתם בצפון באזור הכינרת.