נגישות
נגישות

על הנהר ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על על הנהר

עינת - תמונה
עינת 3 ביקורות
אוכל טוב, לא זול.
3.8
17/05/19

היינו ביום שישי בערב. המסעדה היתה מלאה, הרבה משפחות עם ילדים והרבה רעש. האוכל טוב, השירות טוב. למי שרוצה יותר שקט, מומלץ להגיע בשעות מאוחרות יותר. מחיר יקר, אבל האוכל טוב והכל טרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Art - תמונה
Art מבקר מתחיל
מומלץ לכל אוהבי האוכל.
5.0
10/05/19

אוכל מעולה! מנות שיף ברמה גבוהה. שירות מהיר ומקצועי. נוף לנהר הירדן. שקט. מתאים גם למשפחות, יש מגוון מאכלים לילדים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
danielcesana68 - תמונה
danielcesana68 מבקר מתחיל
אוכל טוב שרות מצויין
4.5
26/04/19

מסעדה מצויינת אוכל טוב שרות מצויין רמה גבוהה נשמח לחזור אוירה טובה מאוד ישבנו בחוץ על שפת הנהר הכל הגיע מהר חם וטעים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Melanie - תמונה
Melanie 2 ביקורות
כיף
4.8
14/04/19

וייב טוב אוכל תמיד טעים. מתחיל בקבלת פנים חמה ונעימה קיבלה אותנו שי המארחת וכל המלצרים היו ממש נחמדים וזריזים יושבים שם תמיד עם חברים מאוחר שזה הופך לפאב אבל גם בשעות הערב המוקדמות עם... הילדים נהנו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 2 ביקורות
וואו. אחת המסעדות הטובות שאכלתי בחיי!!! ממליצה לכל מי שנמצא באיזור. אנחנו עוד נחזור!
5.0
13/04/19

וואו!!! אחת המסעדות הטובות שאכלתי בהן בחיי!!! ישבנו על הבר, השירות היה מעולה! האוכל כל כך מיוחד וטעים. מנות מיוחדות ומתאימות לכל אחד. לקחנו 9 מנות והכל הכל היה טעים, לא מפוצץ שהשאיר טעם... לעוד. אנחנו בהחלט נחזור, תודה 🙏

עוד פרטים
הוספת תגובה
barel338822 - תמונה
barel338822 מבקר מתחיל
חוויה
4.8
12/04/19

מקום נקי ומסודר מאוד, צוות עובדים המנוהל בצורה מקצועית, שרות אדיב, מנות גדולות ואיכותיות..... מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
e.shani100 - תמונה
e.shani100 מבקר מתחיל
היה טעים ונעים
3.8
05/04/19

אווירה משפחתית נעימה ביותר, מחיר ראוי למה שהוזמן, גודל המנות היה סטנדרטי, השירות היה יעיל וטוב, האוכל היה טעים לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Udi - תמונה
Udi מבקר מתחיל
אחלה מקום
4.5
05/04/19

כל המנות היו טעימות ומפנקות. השירות אדיב. גם הקטנים וגם הגדולים מצאו מה לאכול. המחיר אינו זול אל מה שמגיע שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nezana - תמונה
Nezana מבקר מתחיל
ארוחה מהנה מאוד, נחזור כמובן.
5.0
29/03/19

המחיר סביר ומצדיק את ההשקעה במנות שהיו טעימות ומהנות מאוד, אנחנו מגיעים גם עם המשפחה לכאן וכולם נהנים, מקטן עד גדול. האוירה נעימה והמוסיקה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nurish - תמונה
nurish 3 ביקורות
מצוין
4.8
22/03/19

היה אוכל מצוין. השירות היה אדיב ומהיר. האוכל הגיע מהר והיה טעים מאד. היינו 2 משפחות רעבות לאחר יום טיול מפרך. שווה ביקור אם אתם בצפון באזור הכינרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה