אנחנו סועדים דיי קבוע במקום, ספיציפית למנות הניוקי היום הם היום ממש לא טעמים , אבל כרגיל אנחנו מאוד אוהבים את המקום כמעט ולא יוצאים מאוכזבים מכלום
האוכל היה טעים אך המנות לא טועמות את המחיר. השירות היה לוקה בחסר ולקח המון המון זמן עד שקיבלנו שירות כמו שצריך.
נהנינו מאוד בעל הנהר. הגענו והכניסו אותנו ישר לשולחן בפנים כמו שביקשנו בלי בעיות. מהר מאוד ניגש מלצר והתחיל לתאר את התפריט. המלצר דאג לציין שמנות מוכנות יוצאות ולא בהכרח לפי סדר... התפריט. המנות הגיעו מהר מאוד לשולחן. האוכל היה מאוד טעים, לקחנו ריזוטו פטריות, פיצה סיציליאנית, סלט שוק והמבורגר. לקינוח הומלץ לנו על מילפיי מנגו שהיה פשוט נפלא. בהחלט אחזור
הזמנו לשולחן 4 מנות פתיחה המנות לא הגיעו ביחד טל כמה דקות הגיעה מנה אחת כנל לגבי המנות העיקריות כשחלק סיימו לאכול האחרים רק קיבלו את המנה ככה היה גם בקינוחים האוכל היה ביוני המנות קטנות... יחסית למחיר במקום הייתה מוזיקה רועשת ולכן אנשים דיברו בצעקות והיה בלתי נסבל
אוכל טעים מאוד המהות הגיעו בזמן קצת יקר אבל סביר שירות היה מקצוע ונעים תפריט מאוד מאוזן ולא ארוך מדי
מאוד נהנינו , אוכל מעולה , אווירה כייפית ורומנטית, מאוד נקי ואסטטי , השירות היה מצוין , מחירים ממוצעים/גבוהים . ממליצה בחום
אחלה אוירה, אוכל טוב המנה של הדג לברק עם הריזוטו מצוינת השרות מצוין, הנוף מדהים המחיר קצת יקר, היה כייף
טעים...נעים...שווה כל גרוש אוכל היה טעים מאוד, בשרים איכותים עשויים מקצועי. ראים שיש שם שף שיודע את העבודה
מחיר נוח לכל כיס, מלצר אדיב, האוכל יצא מהר. מנות ראשונות גדולות מאוד!! יין מעולה! אווירה נעימה מאוד.
תחילה זה הנוף המהמם של הנהר ממול לאחר מכן בחרנו לשבת על הבר והשירות של הברמניות היה מדהים האוכל היה טעים מאד השירות היה מהיר נהננו מכל רגע :) המחיר טיפה יקר אבל בגדול שווה כל שקל דבר... אחד קטן שלא אהבתי זה שעל צלחת עם 2 פלפלים חריפים ו3 שיניי שום קונפי וכף של מטבוחה חייבו 28 שח במקרה אני טבחית במסעדה ברמה דומה למסעדה זו אם לא יותר יוקרתית ואצלי ו זה חלק משירות ללקוח הצלחת הזו שהוצעה לי כמובן שזו רק דעה שלי והדבר הקטן הזה לא ימנע ממני לחזור שוב ושוב בכל פעם שאגיע לצפון תודה רבה רבה על השירות והיחס 💋