השירות לבבי חם ומזמין. אוכל טעים מאוד (הפוקאצ'ה הכי טעימה אבר!!!) מיקום מעולה עם חנייה בשפע בהחלט נבוא שוב 😊 יצא לנו 160 שח לסועד ואכלנו מנות פתיחה (3) ועיקריות וקינוח ושתייה. מחיר... בהחלט הגון. באנו לאוירה רומנטית ויצאנו מאוהבים עוד יותר ממליצים בחום ❤
האוכל היה ממש טעים, הזמנו חציל צלוי למנה ראשונה, סטייק אנטריקוט והמבורגר ולקינוח עוגת שוקולד כל המנות היו מושלמות והשירות היה מעולה למרות שהמסעדה הייתה בתפוסה מלאה
מסעדה ממש נחמדה שירות חייכני ומהיר,מנות מגיעות מהר ועשויות היטב!קצת רצו שנקום בסוף כמובן שלא גירשו אותנו אבל הבנו רמזים וראינו שגם עמוס להם בכניסה..אז נסלח ונמחל לגמרי.בילוי על רמה... נהננו ממש מהכל.בנוסף המקום יפייפיה.נחזור בשמחה.( האווירה לקראת סוף הערב משתנה לסגנון בר עממי ויש לקחת בחשבון.)
הכל היה מצויין👌 האוכל זמן ההגשה איכות האוכל, התיחסות המלצרים בקיצור נהנינו כמו תמיד היה אליפות שבוע טוב וחג שמח
חגגנו יום הולדת...נהננו מהמקום, האוכל מצויין, השירות אדיב...מחיר ממוצע לסועד 150 שח כולל שירות. זה המקום המועדף שלנו.
האוכל היה טעים מאוד. אוירה טובה.
מוזיקה טובה ואוירה נעימה. מיקום עם משמעות
האוכל האווירה שירות מעולה הכל נפלא
האוכל האווירה והשירות הכל היה מעולה
אוכל מצוין! שירות מעולה ומיקום נפלא על נהר הירדן.