נגישות
נגישות

על הנהר ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על על הנהר

lina  - תמונה
lina מבקר מתחיל
מושלם
5.0
13/07/19

מסעדה מדהימה! הנוף, האוכל, האוירה, השירות וגם המחירים- הכל מושלם! ממש מרגישים בחול. שירות ברמה הגבוה ביותר (בטעות שכחתי לציין אלרגיה שיש לי וקיבלתי מנה שלא יכולתי לאכול, לא עשו מזה... סיפור,מצאו פתרון יצירתי כי ממש רציתי את המנה ועוד התנצלו אפילו שממש לא היתה אשמתם). באמת מקום חובה, מכל הבחינות

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
מומלץ!
4.8
12/07/19

אוכל מצויין. שירות ממש מצויין. מלצרים אדיבים ונחמדים. סטייק סינטה מעולה, קינוחים שווים. ממליצות בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 3 ביקורות
מסעדה מומלצת, אוכל טוב, שירות מעולה
4.5
12/07/19

היינו ביום שישי בערב. אוכל טעים, מחיר יקר יחסית לאיכות וסגנון המסעדה. קצת רועש, הרבה משפחות עם ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
מומלץ כחוויה מיוחדת אבל יקר
4.0
05/07/19

מקום נפךלא. אפשר לשבת בחוץ או בפנים. מנות מגוונות, מנות גדולות, מנות טעימות שרות טוב. מלצרים רבים ולא צריך לחכות. המחיר יקר כמו מסעדת יוקרה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוקי - תמונה
שוקי 4 ביקורות
ארוחה משפחתית טובה. מחיר ממוצע לסועד כ 100₪
4.8
04/07/19

התפריט מגוון ביותר, המחירים סבירים. היינו קבוצה של 17 סועדים והשירות היה ללא דופי. כל המנות שהזמנו היו טעימות מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal1961 - תמונה
gal1961 מבקר מתחיל
מקום שחוזרים אליו
4.5
22/06/19

אוכל טעים. שרות נעים . מחירים סבירים. הזמנו מקום מראש וההמתנה כ 20 דקות קצת העיבה על ההרגשה הכללית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yasmin - תמונה
Yasmin מבקר מתחיל
נחזור
5.0
20/06/19

נהנינו מאוד במסעדה המיקום מדהים והתאורה והאווירה מאוד נעימות , הייתה מעט תחושה שהמלצרים בחוסר סנכרון בניהם , האוכל היה מצויין ובקוקטיילים טעימים המחירים מעט גבוהים אך הוגנים ושווים את... האוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליהי - תמונה
ליהי 3 ביקורות
אוכל מעולה, בשר איכותי וטעים, מנות פתיחה מצוינות ושירות מהיר אדיב ומקצועי
5.0
01/06/19

אתמול בערב חגגנו יום הולדת במסעדה ואנו ממליצים בחום! שירות מעולה, מקום יפה ונקי, צופה על נהר הירדן והכי חשוב , אוכל מעולה, בשר איכותי וטעים, מנות פתיחה מצוינות ושירות מהיר אדיב... ומקצועי. כדאי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofek - תמונה
Ofek מבקר מתחיל
טעים וכיף!
4.5
31/05/19

אווירה מעולה , האוכל הגיע מהר יחסית לשישי בערב ולזה שהמסעדה הייתה מפוצצת קצת יקר אבל לגמרי שווה את זה אוכל ברמה מטורפת !

עוד פרטים
הוספת תגובה
refliani111 - תמונה
refliani111 מבקר מתחיל
מושלם
4.5
25/05/19

מסעדה מעולה ויפה אוירה הכי כייפית. האוכל כל כך טעים שלא בא להפסיק. תמיד חוזרת לפה. שירות מצויין ומחיר סביר לגמרי. ממליצה באהבה

עוד פרטים
הוספת תגובה