נגישות
נגישות

על הנהר ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על על הנהר

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
ממליצה בחום
5.0
26/11/18

אווירה טובה שירות טוב של כל הצוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana מבקר מתחיל
פשוט וטעים!
5.0
23/11/18

מסעדה מעולה לא מאכזבת אף פעם.. תענוג להגיע עם המשפחה.. שירות מקסים.. אוכל נהדר! נהנים כל פעם מחדש!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Taliya - תמונה
Taliya מבקר מתחיל
נחמד
4.5
17/11/18

סעדנו אני ובעלי אוירה כפרית נחמדה,שירות טוב ומהיר,המנות יחסית לשאר המסעדות טובות מבחינת הגודל.מומלץ לארוחה זוגית,משפחתית עם ילדים. מחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oferbn - תמונה
oferbn מבקר מתחיל
טוב סך הכל
4.5
13/11/18

שירות איטי מעט אוכל טוב מחירים סבירים המתנה למלצר ארכה זמן רב מדי הן בין מנה למנה והן בהמתנה לחשבון ולעודף

עוד פרטים
הוספת תגובה
Monica - תמונה
Monica מבקר מתחיל
בסדר
3.0
09/11/18

האוכל היה טעים. לא כיבדו את הקופון מאתר רסט. היה נחמד. השרות היה טוב. אנחנו לא נחזור. גודל המנה סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arye - תמונה
Arye מבקר מתחיל
גרועה
3.3
02/11/18

הזמנתי המבורגר לא היה כתוב שזה המבורגר בלחמניה אמרתי למלצר שאני לא אוכל לחם אמר שיביא את האחמש ונעלם.כעבור מחצית השעה שילמתי והלכתי לאכול .לשלם ולצאת ממסעדה רעב זה עוד לא קרה לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס מבקר מתחיל
מסעדה מעולה, טעימה ומקצועית! מומלץ בחום!
5.0
02/11/18

הגענו בהמלצה של בעל הצימר שלנו. הושיבו אותנו במקום נעים ונח. המלצרים היו אדיבים ומקצועיים. המנות הגיעו במהירות שיא!!! הילדים (לא אכלנים מי יודע מה) טרפו את המנות. המנות היו... טעימות!!! הקינוח מצויין! הקפה ארומטי! בקיצור נאלץ לחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alicia - תמונה
Alicia 3 ביקורות
טוב מאוד
4.5
02/11/18

אוכל מאוד טעים. אווירה טובה. ממולץ לשבת בחוץ. בשר מעולה. קינוח מאוד טעים. שירותיים חיצונים במשותף עם הירדנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
בסדר
4.0
24/10/18

שירות מעולה, אוכל מוגש אסתטי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
לא הייתי חוזרת
2.8
24/10/18

אוכל לא טעים בכלל, בקושי מתובל, לא עשיר... פשוט לא שווה. רק אוירה טובה ושירות סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה