אווירה טובה שירות טוב של כל הצוות
מסעדה מעולה לא מאכזבת אף פעם.. תענוג להגיע עם המשפחה.. שירות מקסים.. אוכל נהדר! נהנים כל פעם מחדש!!!
סעדנו אני ובעלי אוירה כפרית נחמדה,שירות טוב ומהיר,המנות יחסית לשאר המסעדות טובות מבחינת הגודל.מומלץ לארוחה זוגית,משפחתית עם ילדים. מחירים סבירים.
שירות איטי מעט אוכל טוב מחירים סבירים המתנה למלצר ארכה זמן רב מדי הן בין מנה למנה והן בהמתנה לחשבון ולעודף
האוכל היה טעים. לא כיבדו את הקופון מאתר רסט. היה נחמד. השרות היה טוב. אנחנו לא נחזור. גודל המנה סביר.
הזמנתי המבורגר לא היה כתוב שזה המבורגר בלחמניה אמרתי למלצר שאני לא אוכל לחם אמר שיביא את האחמש ונעלם.כעבור מחצית השעה שילמתי והלכתי לאכול .לשלם ולצאת ממסעדה רעב זה עוד לא קרה לי.
הגענו בהמלצה של בעל הצימר שלנו. הושיבו אותנו במקום נעים ונח. המלצרים היו אדיבים ומקצועיים. המנות הגיעו במהירות שיא!!! הילדים (לא אכלנים מי יודע מה) טרפו את המנות. המנות היו... טעימות!!! הקינוח מצויין! הקפה ארומטי! בקיצור נאלץ לחזור לשם שוב.
אוכל מאוד טעים. אווירה טובה. ממולץ לשבת בחוץ. בשר מעולה. קינוח מאוד טעים. שירותיים חיצונים במשותף עם הירדנית
שירות מעולה, אוכל מוגש אסתטי..
אוכל לא טעים בכלל, בקושי מתובל, לא עשיר... פשוט לא שווה. רק אוירה טובה ושירות סביר