נגישות
נגישות

זינק - ZINC ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על זינק

ענת - תמונה
ענת 4 ביקורות
מסעדה מעולה - נחזור שוב!
5.0
14/06/17

הזמנו מקומות ליום שישי בערב. 2 מבוגרים+2 ילדים בגיל העשרה. ישבנו קצת קרוב למטבח וראינו את ה"אקשן" בתקתוק הוצאת המנות לסועדים שמילאו את המקום. מנות ראשונות מעולות!!! הגיעו דיי מהר. בהגשת... המנה העיקרית היה טיפה עיכוב אבל ממש לא נורא בינתיים עיכלנו את המנות הראשונות שבאמת היו טעימות מנות עיקריות מעולות! לא קטנות ומשביעות. לבת שלי לא היה טעים המנה שהזמינה והמלצרית הציעה להחליף לה את המנה. האווירה במקום מאוד נעימה, תאורה חמימה ורגועה, שרות מעולה, אוכל טוב, מחיר מעולה לתמורה שקיבלנו נהנינו מאוד - נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל מבקר מתחיל
לא אחזור יותר. אכזבה.
2.0
13/05/17

הזמנו מספר מנות. כולן היו חסרות טעם ותבלינים. קטנות יחסית למחיר ששילמנו עליהן. הזמנו מנת חציל ברוטב עגבניות שהיה ממש מר! ממש אכזבה...לחיוב אציין את הקינוח עוגת שוקולד שהיה נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
מומלץ מאוד
3.8
04/05/17

אחלה אוכל, מחיר סביר, אוירה טוב בילוי נפלא באזור יהוד שירות טוב, מוסיקה טובה מגוון אלכוהול ממליצה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 22 ביקורות
מסעדה מעולה!!!
5.0
14/03/17

הסלמון והסביצ'ה מעולה!! שירות נעים ואווירה טובה בכל פעם שמזמינים או יושבין, פשוט תענוג להיות לקוחות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 7 ביקורות
הפכתי למקום הקבוע שלי לבילוי נעים :-)
4.8
30/12/16

יקר קצת אבל מדהים! שירות מעולה האווירה טובה המלצרים מקצועיים ומעודכנים לגבי המנות בתפריט. מומלץ לבילוי עם חברים מהעבודה ליציאה עם בן זוג וגם כשרוצים קצת שקט..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
מומלץ ביותר, לכל אירוע!
5.0
13/12/16

הייתי בזינוק לפני כשבועיים לחגוג יומולדת 60 לאבי. נהנינו מכל רגע. השירות היה אדיב ונעים. כל ההמלצות של המצרית היו מדויקות ולא מתחנפות מדיי. האוכל הגיע מאוד מהיר והיה מצויין! המנות... הראשונות היו מצויינות, לעיקרית הזמנו את ״מנת הבית״ כפי שהמליצה המלצרית- פילה מפולפל שהייתה מנה מדהימה ונדיבה, מומלץ ביותר!! מנות נוספות כמו ההמבורגר, פילה סלמון עם פירה חלומי ומנות נוספות אחרות, שכולן היו נהדרות. לאורך כל הארוחה השירות היה נדיב, מהיר ולא מעיק מדי. בסוף הארוחה בנוסף לקינוחים שהזמנו המלצרית גם פינקה אותנו בקינוח נוסף שהתלבטתי לגביו ועזרה לנו בהתלבטות. בקיצור היה מצויין, בהחלט נשוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
5.0
13/12/16

הסלמון והסביצ'ה מעולה!! שירות נעים ואווירה טובה בכל פעם שמזמינים או יושבין, פשוט תענוג להיות לקוחות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moty - תמונה
Moty מבקר מתחיל
זינק חוויה שלא תישכח
4.8
30/07/16

לרגל יום ההולדת של אישתי הזמנו שולחן לחמישה במסעדת זינק ביהוד הזכורה לנו לטובה במקום מושבה הקודם בתל אביב . הגענו בזמן והמתין לנו השולחן שהזמנו . המסעדה מדהימה ביופייה ובשקט שהיא משרה .... מוזיקת רקע של די ג'י לאורך כל הערב . המנות היו מעולות ורמתן נשמרה לאורך השנים בדיוק כפי שאהבנו . השירות היה מצויין למרות האיטיות שנבע מכך שלחדר הפרטי היו צריכים להזרים כ 30 מנות בו זמנית וזה כנראה הקשה על המטבח .אבל האווירה הנעימה והמוזיקה היו פיצוי נאה ולכן אף נהנו מכך . המנות האחרונות היו מעולות ובסיום הארוחה התברר שאף המחירים היו הוגנים . לסיכום , נהננו מאוד והבטחנו לעצמנו לשוב בקרוב ואף לבדוק גם את ארוחות הבוקר במקום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Done Own - תמונה
Done Own 23 ביקורות
היה טוב - עכשיו כבר לא. רמת האוכל ירדה פלאים
3.5
17/04/16

אכלנו צהריים מספר פעמים במסעדת ZINC, והאוכל והשירות היו סבירים. פעם אחרונה הייתה ממש נפילה. המנה שלי הייתה מלוחה ברמות שלא ניתן היה לאכול אותה – החליפו לי אותה ללא שום בעיה. גם המנה... המתוקנת הייתה מלוחה, אבל אכילה – וויתרתי על החזרה. מנת החזה עוף של אישתי הייתה עלובה: דקה (להערכתי כ-100 גרם), ויבשה. השירות היה בסדר גמור. לא הייתי כותב ביקורת שלילית, אם לא כעבור מספר ימים ביתי אכלה שם עם חברה בערב, והרימה בסיום טלפון כדי להזהיר אותנו לא לאכול שם חבל ממש – היה לנו נוח לאכול שם, התקלקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
h - תמונה
h 29 ביקורות
ארוחה שהייתה לי מאוד מאכזת בזינק
1.0
26/02/16

מסעדת זינק היתה לי מסעדה פשוט לא טובה. ישבנו במרפסת בחוץ על דק כזה והיה ג'וק על הרצפה. ישבנו 16 איש ופצלו אותנו בשני שולחנות שלא ניתן לחברם והם היו די מרוחקים. הזמנתי קבב בטחינה ומה... שהגיע היה צלחת חרס לבנה עירומה, שעליה 3 קציצות קבב וצלוחית טחינה קטנה בנפרד. המנה כוללת רק תוספת אחת. הקבב היה נא והוחזר למטבח. שם לדעתי, לא עשו עימו דבר, הוא חזר קר אלי. נטשתי את הקבב ולא אכלתי אותו. מאחר ושאר המנות ליושבי השולחנות, הוגשו באיחור רב (45 דקות) לא יכולתי להזמין מנה במקום הקבב כי אז כל השולחן היה צריך לחכות רק לי שאסיים וזה ממש מביך. בעצם הייתי במסעדה ולא אכלתי דבר. המסעדה לא הסכימה לשום פתרון פרט להזמנת מנה נוספת במקום. רק אחרי שהתעקשתי חזק ומנהל הגיע והתנהל דין ודברים, זוכתי בחשבון. על פיצוי בכלל לא היה מה לדבר. חשוב לי לציין, שבארוחה שלנו, של 16 אנשים, הוזמנו שתי מנות קבב. שתיהן היו במצב נא. המנה השניה הוגשה לילדה, שאכלה ולא הבינה. הילדה ישבה בשולחן השני שהיה כאמור מופרד מאיתנו. אני כמבוגר שמתי לב שבמנה הבשר נא. לדעתי האישית, המחירים בתפריט גם יקרים. זו כמובן רק התרשמותי, אבל לאחר החוויה הנ"ל, הבנתי מדוע היה כלכך קל לקבל מקום במסעדה בהזמנה קצרת טווח, בשישי בערב במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה