נגישות
נגישות

זינק - ZINC ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על זינק

sivan9nakash - תמונה
sivan9nakash מבקר מתחיל
שירות מזעזע ומזלזל בלקוח!!!
1.0
10/02/22

שירות מתחת לכל ביקורת מזלזלים וצוחקים בפרצוף של הלקוח. בכל פעם שמזמינים משלוח משהו חסר והם פשוט לא מסוגלים לקחת אחריות! שהתקשרתי להגיד שלא הגיע משהו שהזמנתי התשובה הייתה ״ביררנו וזה... בוודאות נארז״ הלקוח שקרן? זו הגישה? פשוט בדיחה! לבסוף היינו צריכים לנסוע למסעדה ולאסוף את מה שחסר למרות שהזמנו משלוח כדי לא לצאת מהבית! לאחר מכן שהתקשרנו להתלונן למנהל המשמרת עידו על החוויה המאוד לא נעימה והתשובה המזלזלת שקיבלנו בשיחה הראשונה- תשובתו של מנהל המשמרת הייתה ״אני לא מבין מה אתם רוצים,באתם ואספתם את מה שהיה חסר״ אין שכל אין דאגות! שירות מזעזע! וזה רק מקרה אחד מתוך כמה שחוויתי איתם מה שבטוח אני איתם סיימתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
לא נהניתי
2.5
10/12/21

בשולחן לידינו כל כמה דקות נגשו לבדוק עם הכל בסדר. לשולחן שלנו בהתחלה נגשו וזהו. אני במנה שלי לא נגעתי השעועית הירוקה היתה חסרת טעם ולא נתן לי חשק להמשיך לאכול. השירות סביר לא מעבר לא... נהנתי בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 2 ביקורות
רצפה מסוכנת,חוסר תאורה
3.3
22/11/21

היינו 8 איש,חגגנו יום הולדת לבעלי.הזמנו המבורגרים שהגיעות קרים ומיובשים,אחרי חימום זה היה לא אכיל בכלל.מנת פילה גד עם ריזוטו היתה מצויינת וטעימה ולוהטת,חבל שיתר המנות לא יצאו ככה.... חוסר תאורה באיזור השרותים כמעט גרם לנפילה,יש שם מדריגות ללא הזהרה.ממש מסוכן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zvika.ro - תמונה
zvika.ro 3 ביקורות
שירות גרוע, חסרי רגישות ללקוח
2.3
11/09/21

הזמנו סבב מנות ראשונות, כאשר אחת מהן הייתה קרפצ׳יו — אשר הגיעה ללא שמן זית וללא חומץ בלסמי. ביקשנו מהמלצר להביא לנו לשולחן שמן זית וחומץ בלסמי. בפועל עברו 10 דקות, ללא כל שירות ומענה. ... פנינו למלצרית נוספת אשר חלפה לה ליד שולחננו וביקשנו זאת אף ממנה - שוב ללא שירות ומענה. מיותר לציין כי כל זמן זה הפוקצ׳ה אשר אף היא הוזמנה התקררה לה זה מזמן. ביקשנו מהמלצר (הראשון אשר ביקשנו ממנו את השירות) לקרוא לאחמשי״ת לשולחן. כאשר היא הגיעה שטחנו בפניה את אשר חווינו עד כה, והיא לקחה את המנה ע״מ להשלימה כנדרש. בפועל המנה חזרה אל השולחן ללא פוקצ׳ה חלופית חמה כפי שהתחייבה בפנינו האחמשי״ת. שוב חיכינו מספר דקות, כאשר אנו מבררים עמה ועם מלצרים נוספים לגבי הפוקצ׳ה. לאחר המתנה מפרכת של חצי שעה — המשימה הושלמה ויכולנו להתחיל ולאכול את המנה הראשונה. רגע.. העלילה מסתכבת. בעת ההמתנה לפוקצ׳ה החלופית,המנות העיקריות הגיעו לשולחן. ציינו בפני המלצר כי לא התחלנו עד כה (כפי שהוא מכיר ואף יודע) בטעימת המנות הראשונות ואני מבקש כי יייקח את המנות בחזרה. כמו כן ציינתי מפורשות בפניו ולאחר מכן לאחמשי״ת אשר הגיעה אף היא לשולחן בהמשך לבקשתנו כי אבקש להכין בעבורנו מנות עיקריות חדשות ולא לחממם! כאשר הגענו סוף כל סוף למנות העיקריות, מתברר כי המנות חוממו ולא הוכנו מחדש כמצופה ממסעדה איכותית אשר לקוחותיה הנם לנגד עיניה. ציינו בפני האחמשי״ת את אשר גילינו, והיא לקחה את המנות ללא כל אומר למטבח. לאחר מכן, כחצי דקה לערך הגיע בעל הבית (כמובן ללא מסיכה כמתחייב) בגישה צעקנית ולא שירותית והרים את קולו עלי בחוצפה רבה לעיני כלל הסועדים, ואמר: ״אני לא מכין שוב את המנות, כל המסעדה נהנית ורק לך יש תלונות״.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly - תמונה
Orly 2 ביקורות
מומלץ בחום !!!
5.0
25/04/21

חגגנו יום הולדת 60 בחדר הפרטי ל- 17 סועדים . יש לציין את השירות המעולה שקיבלנו, האוכל מצויין ברמה גבוהה מאוד. כדאי מאוד ולא תתאכזבו. תודה לכם צוות ZINK. אנחנו מגיעים לחגוג אצלכם הרבה... ותמיד מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
almogbaron25 - תמונה
almogbaron25 מבקר מתחיל
טעים מאוד!!
5.0
06/10/20

הגענו 8 סועדים לא מזמן, ממש לפני הסגר... ואני אומר לכם.... לא טעמתי אוכל איטלקי/אמריקאי ברמה כזאת בארץ.... המלצרים נחמדים, שאווירה מדהימה...... 5 כוכבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaykok123456 - תמונה
shaykok123456 2 ביקורות
מסעדה ברמה גבוהה מאוד!
5.0
06/10/20

מסעדה ברמה גבוהה מאוד! האוכל מצויין השירות אדיב ביותר! אווירה נעימה כל כך..... במילה אחת! מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sari - תמונה
Sari 10 ביקורות
מסעדה ברמה אחרת, אוכל מצוין.
4.8
15/08/20

חגגתי יומולדת עם המשפחה המורחבת , האווירה הייתה נעימה ,השירות אדיב ומהיר והאוכל מצויין, מאוד נהנינו. ממליצה לבקר במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaykok123456 - תמונה
shaykok123456 2 ביקורות
מסעדה ברמה גבוהה מאוד!
5.0
17/04/20

הייתי לא מעט פעמים שם, אחת המסעדות הטובות שיצא לי להכיר בארץ! השירות מצויין ואדיב, ישר שהגענו התפנקנו בצ'ייסר על חשבון הביית, המנות הראשונות היו נפלאות! העיקריות היו מדהימות ומלאות... טעם! והקינוחים? פשוט תנסו בעצמכם ותודו לי אחר כך. ממליץ בחום! מתאים לסעודה כיפית עם המשפחה, ולישיבה עם חברים, אווירה מהנה ומתאימה להכל! אין מילים. ZINC שיחקתם אותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 2 ביקורות
נחמד מאוד
4.0
18/02/20

ביקרנו בשישי כלפני שבוע זוג על הבר, ישר פינקו בצייסר על חשבון הבית ולקחו הזמנה מהר, האוכל היה טעים בטירוף, המחיר יקר בעיניי, השירות היה מצויין עד החשבון כשהמלצר עשה לנו פרצופים והתנהג... בזלזול כי השארנו "רק" 15%.

עוד פרטים
הוספת תגובה