נגישות
נגישות

זינק - ZINC ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על זינק

zarochin - תמונה
zarochin 39 ביקורות
חביב פלוס
3.3
05/01/14

הגענו 4 אנשים במוצ"ש (4.1) האוכל היה טעים, המחיר בגדול היה סביר ביחס לגודל המנות, חל שיפור ענקי מהמקום הקודם שפעל שם (ניין) מה שקצת העיב על ההנאה היה שבאנו במסגרת "שבוע המסעדות של... ישראל" וציפינו לראות בחשבון את ההנחה שהמסעדה מבטיחה, מה שכמובן לא קרה, אחרי ששאלנו, ישר לקחו את החשבון ותיקנו את זה, אבל חבל שהם מפרסמים מבצע ואז מחכים לראות אם הלקוחות ישימו לב לזה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shamir Yona - תמונה
Shamir Yona 9 ביקורות
האוכל נראה טוב, הטעם - לא
2.5
29/11/13

היינו במסעדה ביום שישי שעבר. המקום מעצב יפה, התפריט מרשים, השירות מעולה, אבל האוכל - אכזבה נוראית. פשוט לא טעים! אכיל אבל הטעם לא כפי שקיווית. אני מקווה שהטבחים יטעמו את מה שהם הכינו... לפני שהם מגישים. שוב - כל המנות שקיבלנו היו מאכזבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofek Tal - תמונה
Ofek Tal 5 ביקורות
ביקורת
2.8
16/11/13

לאחר ביקורות ממקורות שונים החלטנו הערב לנסות את המקום, לשם שינוי לא הזמנו מקום ולשמחתינו הצלחנו אפילו לקבל שולחן (היינו זוג), וידוי קטן, הגענו בציפייה די גדולה אחרי פשפוש לא קצר בתפריט... באינטרנט. הזמנו מנה ראשונה פטה כבד (מנה מועדפת עלינו במסעדות רבות) אך היית חביבה לא מעבר. אני הזמנתי שניצל שלצערי המלצרית לא סיפרה לנו שהוא בערך בגודל הצלחת וכמובן שלא סיימתי אותו בצד בחרתי פירה שהיה בהחלט רך ונימוח כמו שצריך. בן זוגי הזמין פסטה פנה עם פילה ברוטב פלפלת והיה חביב לא מעבר לכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 10 ביקורות
מקום נחמד ואוכל בסדר
4.3
13/10/13

אכלנו ביום שישי בצהריים. האוכל ממש בסדר גמור. מחירים סבירים לחלוטין. הפתיע שהמסעדה הייתה ריקה. בסך הכל מקום נחמד. מומלץ לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
malitol2 - תמונה
malitol2 3 ביקורות
טעים וכייף
4.5
30/08/13

ישבנו ביום שישי, האווירה נעימה המקום שקט ונחמד השירות מעולה!!! האוכל טעים מה עוד אפשר לבקש???

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami Guetta - תמונה
Rami Guetta 17 ביקורות
מקום בילוי מושלם - אין צורך לטרוח לנסוע עד תל אביב ☺
4.5
17/08/13

יצאנו 2 זוגות , יום רביעי בערב , אוריה מוציינת מרחק נסיעה קצר מגבעתיים יש חניה בשפע והכי חשוב שירות שירות שירות והאוכל - קונצרט מפנק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
סה"כ בסדר גמור
4.3
03/07/13

מקום נהדר לשבת, מקום פשוט קליל ולא מחייב. האוכל פשוט וטעים, המנות יפות, האווירה נחמדה והשירות נעים וחייכני. ישבתי היום עם אשתי לעסקית צהריים, המסעדה הייתה מלאה, בעיקר בהייטקיסטים, הרי... אנו באזור תעשייה. אני לקחתי עסקית חזה עוף, ולמנה ראשונה כרובית מטוגנת בפנקו. המנה הראשונה הייתה נהדרת, ובהחלט גדולה למנה ראשונה של עסקית. הגיעה עם רוטב טעים. ככה פשוט ככה מוצלח. לעיקרית הגיע חזה עוף ברוטב פלפלת ולצידו שעועית ירוקה, נחמד וטעים לארוחת צהריים (סה"כ עסקית 59 ש"ח). אשתי הזמינה פסטה ברוטב עגבניות וחצילים שהיה טוב מאוד, אם כי 48 שקלים תמחור גבוה לטעמי למנה (ולא נמצאת בעסקית). דבר אחד שהיה קצת מוזר, ושמנו לב גם בביקורינו הקודם במקום, שהמנהל משמרת/בעל העסק (לא יודע תפקידו בכוח) צועק על מלצרים/צוות מטבח בנוכחות לקוחות. אישית זה לא הפריע לי ואשמח לחזור למסעדה, אך זה לא מקצועי. לסיכום - אוכל פשוט, תמחור הוגן, מנות טריות, גדולות, יפות, עם אווירה נחמדה וחייכנית. פרפקט לעסקית צהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה