נגישות
נגישות

זינק - ZINC ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על זינק

ron - תמונה
ron 6 ביקורות
חוויה שלא נרצה לחזור עליה
1.3
27/11/15

חזרנו לפני מספר דקות מהמסעדה בה סעדנו לכבוד יום הולדתו של בני. הושיבו אותנו בשולחן הצמוד ללובי גדול בו כל הזמן היה רעש (אלו המחכים לשולחן, בעל המקום שניהל שיחות קולניות עם לקוחות בטלפון... ועוד) למרות שביצעתי את ההזמנה כשבוע מראש. התיישבנו וביקשנו מים קרים. המים הגיעו לאחר כ- 40 דקות שלמות, לאחר שסיימנו לאכול את המנות הראשונות ולאחר שביקשנו מ-3 מלצרים. המלצרית שהגישה אותם מילמילה משהו שהיו חסרים להם כוסות (מסעדה מכובדת כמו זינק?). המנות הראשונות היו טעימות (סלט שורשים, פטריות בבצל ורוטב שמנת וכנפיים ברוטב תאילנדי). המלצרית ששירתה אותנו לא הוציאה חיוך אחד ואף הייתה מאוד לא נעימה כלפינו. המנות העיקריות הייתה נפילה אחת גדולה- השרימפס ברוטב עגבניות הוגש קר ולאחר שחיממו את המנה היא הייתה טפלה וסתמית, הפסטה אנטיפסטי שטה לה בשמן, חברתו של בני לא נגעה בהמבורגר וגם בני לא אהב אותו (השאיר חצי בצלחת). כשהסבנו את תשומת לב המלצרית (לפני המעבר למנה אחרונה) לכך שלא נגענו בהמבורגר היא פנתה אלינו בנוקשות –"מדוע לא אמרתם כלום עד עכשיו" במקום להתנצל ולטפל במקרה. לקינוח הזמנו מוס שוקולד שהיה טעים. בסוף הארוחה ניגשתי לאחראי (בדיעבד הסתבר שהוא בעל המקום) ואמרתי לו שאני אוכל בהרבה מסעדות ולא זכור לי מתי הייתה לי חוויה כה גרועה. בתחילה הוא התנצל ובעינו ראיתי פליאה על כך שחסרו להם כוסות ולכן לא הוגשו לנו מים לשולחן מעל 40 דקות. אולם, הוא מייד התעשת ונתן לי להבין שהם משרתים מעל 1000 איש בכל יום והשירות שלהם מצויין. אז זהו שבמקרה שלנו לא ממש. לסיכום – זו הייתה אחת החוויות הגרועות ביותר בשנים האחרונות במסעדה כלשהי. כל עוד זה יהיה תלוי בי - אני, משפחתי, חברי ומכרי לא ידרכו במסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dr.Rest - תמונה
Dr.Rest 20 ביקורות
ממליץ בחום ..מבחר אוכל גדול וטעים
4.5
08/10/15

בדרך כלל אנחנו אוכלים עסקיות שם כי זה קרוב לעבודה. יש להם תפריט מגוון מאוד ויש בו הכל.. (בשר,פסטות,סלטים וכו..) ארוחות מאוד נדיבות וטעימות.. ואת השירות גם טוב מאוד.. ממליץ מאוד על... כרובית כראשונה (אתם תראו שהרבה מגיעים לשם בשביל זה) , ולעיקרית יש הרבה מה לבחור , השניצל שם מאוד ענק , ויש להם ארוחת פסטה פולו פסטו אחת הטעימות , ממליץ מאוד .. ממליץ לבקר בזמן עסקיות הכי , כי אז המחירים מאוד נמוכים יחסית לתפריט הרגיל ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
טעים מאוד
4.0
04/10/15

לפני כחודש חגגנו שם יום הולדת בשעות הערב המוקדמות והיה מוצלח מאוד. לקחנו 3 עסקיות והיה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
dalith - תמונה
dalith מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
4.0
19/07/15

חגגנו יומולדת 18 איש בחדר הפרטי. השירות, האוכל, ההקשבה והמחשבה על כל הפרטים הקטנים - מעולה. תודה לשי (מנהלת הארועים) ולעמית על הסובלנות לכל בקשה ושאלה. בהחלט נחזור שוב. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
igalra - תמונה
igalra 4 ביקורות
ממליץ בחום
4.5
27/06/15

חגגנו יום הולדת. בחרנו את המסעדה בעקבות המלצות. הזמנו בלי ביקור מקדים וללא "טעימות". האמת שקצת חששתי, ולא פיתחתי ציפיות גבוהות. מה שקיבלנו היה מעל ומעבר. כאשר חוות דעת באה מאורח אחד או... זוג אפשר להגיד שזה עניין של טעם אישי. אבל כאשר באירוע של כ-20 אנשים אתה שומע שכל אחד ואחת מאוד(!!) מרוצים גם מהאוכל וגם מהשרות, אתה מבין שהבחירה של המקום הייתה מוצלחת. מצטרף לממליצים על המקום. תודה לשי (מנהלת אירועים). תודה לטבח על האוכל טעים. ותודה למלצרים על השרות המעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.5
14/10/14

ביום שישי האחרון הזמנתי שולחן ל 8 סועדים בשעה 20.30 לקחו את ההזמנה של המנות הראשונות והמתנו לא פחות מ55 דקות עד שקיבלנו אותם ללא שום הסבר הגיוני,הרבה פעמים שאלנו וביקשו סליחה.את המנות... העיקריות הוזמנו בסמוך להזמנה הקודמת וגם להן חיכינו לקבלם לא מעט זמן,יותר מהמקובל,עד כדי כך שהחלטנו בשולחן פשוט לקום ולעזוב את המקום אבל לא היה נעים, כי בכל זאת זינק מסעדה טובה שבדרך כלל מכבדת את עצמה. אם האוכל בפה ביקשנו חשבון כי זה היה עונש להישאר במקום ואז בתור פיצויי הוגש לנו קינוחים רק שאנחנו כבר היינו עומדים בפתח המסעדה וכמובן אחרי ששילמתי את מלא החשבון. הייתי מצפה ממסעדה מכובדת ושמכבדת את לקוחותיה לפיצוי הולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sefi - תמונה
Sefi 4 ביקורות
זינק יהוד
4.5
01/10/14

האוכל מצויין במיוחד ההמבורגר הוא פשוט מושלם!! אחד הטובים שאכלתי. שירות מעולה תמיד מפנקים אותי ואת חבריי בצ׳ייסרים וקינוח על חשבון הבית. כיף לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי מבקר מתחיל
ארוחת ערב בזינק
4.3
13/09/14

אתמול הזמנו שולחן ל-5 בערב. המסעדה היתה מאד עמוסה ולקח כ-רבע שעה עד שניגשו אלינו. האוכל היה טעים כרגיל והמלצרית מאד אדיבה. פעם שלישית בזינק בחודש וחצי האחרונים. טעים מאד ומומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
יופי של מקום
5.0
14/08/14

היינו אמש (13.8.14) 9 אנשים לחגוג יום הולדת. לטעמם של כל האורחים היה מעולה! החל מהשירות האדיב והמקצועי, וכלה בטעם הנפלא של האוכל ובמנות הגדושות, והמחירים סבירים! אין ספק שנחזור שוב... בשמחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 3 ביקורות
כך התבאס לי הערב ב Zinc
1.0
12/07/14

הזמנתי באתר zaprest מקום למסעדת Zinc ביהוד ליום שישי, אתמול בערב, בזמן שידור משחק רבע הגמר. בהערות ציינתי בפרוש כי אני "מבקש מקום ישיבה תוך צפיה במשחק הכדורגל!, כשהגעתי הודיעה לי מנהלת... המקום/אחראית המשמרת בשם שרון, כי אין מקום מול המסך הגדול בחוץ אלא רק בתוך המסעדה. לא עזר שהסברתי כי לא נשאלתי באם ארצה לשבת בפנים או בחוץ ושציינתי בפרוש כי מטרת הארוחה המשותפת היא לצפות יחד במשחק וכי אפשרות הישיבה על הבר מול מסך בגודל בול ללא סאונד ("מצטערת, אין קול בתוך המסעדה") אינה מתאימה לארוחה משפחתית. כדי להוריד את האחריות ציינה כי : "אולי הזמנת בrest אבל לא אצלנו", ואמרה שההערה בדבר כוונתי לראות את המשחק תוך כדי הארוחה לא הגיעה אליהם. האחראית לא ניסתה לעזור או לפתור את הבעיה (על ידי הוספת שולחן בחוץ, למשל, ויחסה היה גרוע ומאכזב. מכיון שלא רציתי לבחור בין משחק מונדיאל או ארוחת ערב אלא לקבל את שניהם, עזבתי במפח נפש את המקום. מסקנתי: אדיר את רגלי מ Zinc ביהוד (יש מקומות טובים ובעיקר נעימים ושרותיים הרבה יותר) יובל בן עוזר

עוד פרטים
הוספת תגובה