נגישות
נגישות

זינק - ZINC ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על זינק

חנן - תמונה
חנן מבקר מתחיל
חבל.... הפוטנציאל קיים
2.0
16/12/18

לצערי התאכזבתי מאוד. אני מאוד אוהב מסעדות מחוץ לתל אביב ולזינק יש פוטנציאל טוב מבחינת המקום. מעוצב יפה, נעים כשגם אם באים כל המשפחה, עדיין נשארת אינטימיות , אבל האוכל פשוט לא ברמה טובה,... מוגש לא טוב, והשירות מהמטבח לא טוב. הריזוטו נראה כאילו לקחו אורז מוכן ועירבבו אותו ברוטב שמנת עם פטריות, הסיבצ'ה היה ללא טעם וכשביקשנו קצת עלי כוסברה לשיפור הטעם התבשרנו שאין. בסוף לקחו מאיתנו את הצלחת והחזירו אחרי כמה שניות עם קצת שמן זית מעל, הדג ב 140 שח הוגש אפילו בלי רבע לימון שלא לדבר על על תוספת אחרת שטיפה תצדיק את המחיר והקינוחים עמוסים בסוכר בלי הכרה. באמת חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benh - תמונה
Benh 4 ביקורות
ביזיון
2.3
12/11/18

זוועה!!! 4 סועדים. 4 מנות ראשונות. 4 מנות עיקריות שמתוכן 2 הוחזרו למטבח. הגיע חשבון המנות חוייבו. ביקשנו זיכוי נאמר שאין מה לעשות. לא יינתן זיכוי. אם נרצה אפשר לקחת את המנות בטייק אווי.... בושה וחרפה. תשובתו של המלצר שהועברה דרך מנהלת משמרת. שילמנו והלכנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ar - תמונה
ar מבקר מתחיל
מסעדה כיפית וטעימה
5.0
26/06/18

אחלה מסעדה, תפריט מגוון ומנות טעימות, שירות טוב. יכול להתאים גם ליציאה עם חברים וגם לארוחה זוגית. קרוב לבית, אין בעית חנייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
לא ממליץ משלוח
1.5
03/04/18

הזמנתי סלט עוף עם חזה עוף במשלוח החזה עוף קטן מאוד וקר מתאים לארוחת ילד בן 5 . הגיע עם רוטב שמן זית וטחינה בכמות קטנה. רוב הסלט חסה והמחיר לא כולל שתיה. המחיר: 46 שקל!!! על מה???

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
המלצה
4.5
22/01/18

היה מצוין טעים מאוד. יחס טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש 2 ביקורות
4.3
22/01/18

באופן כללי נהנתי מהאווירה האוכל מאוד ספציפי להזמנה חלק אכלו דגים ולא ממש נהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
הביקור האחרון טעון שיפור.
2.0
22/01/18

המסעדה הקבועה והאהובה שלנו,בפעם האחרונה שביקרנו ב12.1.18 היינו חמישה אנשים,הזמנו מקום,הושיבו אותנו בשולחן 1,בצפיפות,בחושך,קרוב למטבח והיה רעש חזק של צלחות ודיבורים,השירות היה איטי,לא... היה מבט עין מהמלצרים כך שלא יכלו לראות כשאנחנו זקוקים למשהו,פינוי הכלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
האוכל מעולה. השרות של אמיר נפלא ואדיב.נחזור ברצון למסעדת זינק.
4.8
13/01/18

משפחתי היקרה שכללה 22 אנשים חגגה לי יום הולדת 80 בחדר הפרטי במסעדת זינק. שרת אותנו מלצר אחד מדהים ששמו אמיר. השרות שלו היה נפלא.בשקט ובנועם שלט בהזמנה ובתפריט והדריך כשהיה צורך בהסבר... המנה. המנות גדולות וטעימות להפליא. אוירה נעימה ומשפחתית. המחיר ממוצע +.השרות של אמיר המלצר מעולה. כבונוס קבלנו 3 מנות קינוח על חשבון הבית.נחזור ברצון שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
דינר אמריקאי -איטלקי
4.0
13/01/18

המסעדה הזו שומרת על היתרון הגדול שיכול להיות למסעדה ,בכל פעם שמגיעים אליה אין הפתעות האוכל טוב וטעים והמגוון גדול . האוירה טובה מוזיקת רקע מעולה שמתאימה לנהל שיחה ללא הפרעה , שירות טוב... ויעיל, אדיבות הצוות ראויה לציון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה טובה
4.0
09/09/17

הגענו לארוחת שישי בערב ולא בפעם הראשונה או השניה. אין הפתעות השירות קשוב ויעיל ,האוכל טוב שכפי שהיה בכל שאר הפעמים. הקינוחים טובים והמחיר הוגן. נשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה