נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

Efrat - תמונה
Efrat 3 ביקורות
חוויה קולינרית מיוחדת ומהנה!
4.5
11/09/18

המנות מיוחדות והאוכל טעים מאוד! המחיר מעט מופקע, אך האווירה נעימה והשירות אדיב. מומלץ לאוהבי הגורמה המגיעים לאזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
nio - תמונה
nio מבקר מתחיל
הטעם המריר של המחיר היקר חזק מטעם המנות
3.0
01/07/18

טעים אבל נורא נורא יקר כתף טלה שמגיע כמו המובטח מתפרק מהעצם עם רוטב מצויין עם כמה ירקות קלויים נחמדים 142 ש"ח?! כ 300 גרם בשר היה במנה. מלצרית הסבירה על מנה ראשונה מהמיוחדים הסבר לא... נכון אז התאכזבנו מהמנה...56 ש"ח הגיעה פרושוטו פרוס (כשהמלצרית קראה לו נקניק תוצרת בית) עם 3 כדורי מוצרלה ו 2 תאנים. קינוח בסבוסה או בשם האקזוטי שהמסעדה קוראת לה "לילות בירות" טעימה מאוד עם כדור גלידה מצויין... מנה קטנה עם טעם חזק של חמאה במחיר 44 ש"ח... הספיקה ל 3 כפיות לכל אחד ( אכלנו 2 אנשים). רביולי מצויין... דק עם מילוי מעניין אך שוב, 86 ש"ח ל 6 יחידות. המלצרית נעלמה באיזה שהוא שלב אז קראנו לאחרות שהשתדלו לעזור. מן הנימוס אם בעל הבית יושב ליד שולחן מסוים לפחות להתעניין מעט בסועדים האחרים, היה נראה שהוא במצב רוח רע או סתם ברוגז עם שאר המסעדה כשהוא יושב בבר וגולש בנייד. טעים אבל יקר נורא אז לבוא לא רעבים או להשלים בבית. אוירה משפחתית, או לזוגות שלא מחפשים את האוירה הרומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 3 ביקורות
לא ממליצה ולא אחזור
1.5
17/06/18

בכניסה היה נראה מקום נחמד אולם משם, המצב רק הדרדר.. האוכל היה טוב וזה הדבר היחידי שניתן להגיד כי מההתחלה המלצרים התייחסו בצורה מזלזלת. הרגיש לנו כאילו הם עושים לנו טובה. המלצרית שלנו... חוותה דיעה על כל מה שהזמנו בקטע של מה להזמין ומה לא..ניסו לדחוף לנו עוד ועוד מנות מבלי שיש צורך בכך. לקח הרבה זמן עד שקיבלנו יחס ושרות. הם לא היו אדיבים כמו שיאה שיהיו במסעדת שף. גם כשהיה מדובר רק בקבלת החשבון, לקח כל כך הרבה זמן והרגשנו יחס מזלזל ולא ראוי. לבסוף החלטנו ללכת לשלם בעצמנו והשארנו טיפ נמוך יותר ממה שהתכוונו על השולחן ולא בכלי שבו הוגש החשבון. האחראי משמרת לא ראה את זה. הוא ישר הסיק שאם אין טיפ בכלי, אז אין טיפ בכלל והייתה לו את החוצפה וחוסר המקצועיות הגמור לומר בקול ובזלזול כשיצאנו מהמסעדה על הבושה והחוצפה שלא השארנו טיפ- זה לכשעצמו פשוט מבייש ונורא ואיום בעיניי. זה מינוס רציני של האחראי אבל גם מייצג את הגישה של המקום כלפי הלקוחות שלו. שילמנו על האוכל עד השקל האחרון. למה צריך לשלם על שירות אם הוא היה כל כך גרוע? בסוף השארנו טיפ שהיה פשוט נמוך בהתאם לטיב השירות אז במקום להתעמר בלקוחות ולא להתבייש להעיר להם, אולי כדאי קצת יותר להתבונן פנימה ולהבין שיש סיבה לכך. הייתה לי חוויה גרועה ומתסכלת עד מאוד. מאוד מאוד לא ממליצה! לא להגיע..!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nimrod - תמונה
Nimrod מבקר מתחיל
אוכל חלומי !!! רוצה לחזור !!!
5.0
13/05/18

וואו ווואו וואו.... אם פינטזתי על אוכל פשוט ולא מתוחכם אבל עם חומרי גלם איכותים וטכניקה למקסם אותו זה המקום !!!! נתחיל בשירות שהיה טוב לא פלצני ולא מתיימר וככה הצלחנו להתחבר גם להמלצות... וגם לטעם האישי של המלצרית שפגעה בול !!! אח"כ התחילו לצאת המנות כל אחת בצבע - הסלק עם גבינת הכבשים/ סלט לא סלט עם פורל מעושן/ הקלמרי עם התפו"א אוייי טעם שלא ישכח ולקינוח הכתף ...טוב שלמות כזאת מזמן לא ידעתי !!! הקינוח היה בסדר לא מפיל כמו האוכל אבל סגר את הפינה של המתוק. המחיר - טוב יצא 588 לזוג שבפנים יש 200 ש"ח בקבוק יין אדום של VILLA ANTORINI ROSCANA שוואלה כמו תמיד אני מצלם את הבקבוק ובודק שווי מקורי בחול ולצערי גיליתי שבאיטליה הוא עולה לצרכן רק 12.5 אירו !!!! כמה ידיים אנחנו מפרנסים עד שאנחנו לוגמים כמה ????? אבל זו שחיטה בכל המסעדות אז לא התרגשתי... ולא מתלונן ידעתי מראש שקורעים אותי והחלטתי בכל זאת לפנק את עצמי בכל זאת פעם בכמה חודשים בלבד שיוצא לנו כזוג לנפוש ללא 4 ילדים !!!! אז לא נורא ... סה"כ חוויה אחרת מיכאל עושה אוכל מדהים עם אווירה נכונה במקום לא צפוי בכלל. ממולץ בחום !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
הכי טובה בצפון ובין הטובות בארץ !!!!
4.8
28/04/18

הכל היה מעולה בשר ומנות בטוב טעם מנת הקרם שניט מיוחדת וטעימההההה שווה שווה שווה !!! מממממממממש ממממש טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Danny - תמונה
Danny 2 ביקורות
כנראה המסעדה הכי טובה באיזור חיוג 04 (וגם 09)
4.8
15/04/18

ישבנו אישתי ואני בשבת בצהריים, הזמנו מקום מראש וציפינו מאוד לביקור במסעדה. כנראה שהייתי מעצב את המקום קצת אחרת, נראה שיש שם כל מיני אלמנטיים עיצוביים שאין ביניהם קשר כ"כ. במהלך כל... הארוחה השירות היה מצויין - אינטיליגנטי ומקצועי אבל לא מפונפן. אכלנו מנת פטריות עם פונדו גבינות שהייתה מעולה, פלמידה כבושה מדהימה עם חציל שרוף, פלפל קלוי, קרם פרש והמון שמן זית מצויין. סלט עם המון המון ירק ועשבים היה טוב ושונה מהסלטים שאנחנו רגילים אליהם. מנת מסאחן דג הייתה לא רעה, אבל עוד 50% דג היה מוסיף לה. טארט פיסטוק ואמרנה היה מעניין, עדין, לא מתוק מדי ואיכותי. הבצק שלו היה פחות מוצלח. מחירים הוגנים בהחלט. חבל שאנחנו גרים שעתיים נסיעה משם, אחרת בטוח היינו באים שוב בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל מבקר מתחיל
יש פוטנציאל אך כרגע פשוט לא שווה את המחיר, קצת יומרני וקצת מרושל. 3.4 בסולם ג׳וני!.
3.3
17/02/18

לאחר שקיבלנו המלצה חמה והבטחה לחוויה, הגענו אני ובת זוגתי למסעדת מיכאל! הערב התחיל בהמתנה בלתי מבוטלת של 20 דק מהמועד המיוחל לישיבה ושנקבע טרם בטלפון, לא נורא. מארחת נחמדה קראה לנו... וגילינו מסעדה בגודל סביר כפרית חמימה ונחמדה (וזהוא), ישבנו בשולחן זוגי וקיבלנו אחלה מלצר. (עבודת השיווק של המלצרים בהחלט לא מתכתבת עם מסעדת יוקרה אבל טוב נו בוא נגיע לאוכל) אם כך אחרי בחירה לשתי מנות פתיחה בממוצע מחיר של 70₪ למנת פתיחה קלילה ניסה המלצר למכור עוד כמה שכאלה שזה אחלה, אך בהתחשב במחיר (70₪=חצי קילו פילה בקר) ויתרנו. הצפיה בשמיים מנת הלחם הגיעה עם יופי לחם (רק יופי) אך עם מטבל יומרני וכושל, צלוחית שמן זית ובמרכזה מעט עגבניה מגורדת ובתוספת של גרדת לימון ועיגול חלפיניו קטנטוש, המנה השנייה הייתה רוסביף!!! רוסביף זה להיט רק שהמלצר לא ציין שהמנה מוגשת קרה וחבל (הוחזרה). ולמנות העיקריות... אני הזמנתי פילה לברק שהיה מבחינתי להיט הערב! לברק עשוי מעולה במצא של ירק אדמה ארטישוק ירושלמי כרישה שום ורוטב (על בסיס חמאה לדעתי) ולצד כל הטוב הזה מחית תפו״א כמעט מושלמת!! בטעימות הראשונות הצלחתי להבחין ברוב הטעמים וזה היה תענוג לחך, אך לצערי עד מהרה השתלטה מליחות גסה והעפילה על רב הטעמים ועל חדות לשוני (אני מניח שבקבוק סודה ב30₪ היה אמור לפצות על זה) וחבל!! המנה הייתה מדהימה וביחוד מידת עשיית הדג עצמו וכמו כן גם הייתה גדולה ומשביעה בהחלט. בת זוגתי (אף פעם לא מרוצה) הזמינה ניוקי (חמישה פרטים ב - 86₪) ״הניוקי היה בסדר והמנה כולה שומנית מאוד״ אמרה הגברת. הקינוח ״מוס שוקולד״ שוב היה עשוי בצורה מעולה אך שילוב הטעמים הפך מתוק מידי ומשעמם. לסיכום כרגע לא ממליץ! 350₪ לארוחה זוגית מאופקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שווה להגיע כמעט מושלם
3.8
22/01/18

אוכל מצויין מלצרים לא ניגשים לשולחנות בתדירות מספקת מחיר גבוה מן הסתם אבל מן הסתם למקום כזה לא באים בשביל לחסוך

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מומלץ
5.0
22/01/18

המסעדה הטובה ביותר בארץ מכל הבחינות. האוכל מדהים, המקום יפה ונעים במיוחד. מומלץ במיוחד לכל מי שחושב אוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שרות קצת איטי, אוכל טעים ואווירה מהממת
4.0
22/01/18

השרות היה מאוד איטי ויכולת ההמלצה של המלצרית בתחום היין היתה די מצומצמת. כל הזמן היתה תחושה שהיא צריכה ללכת ובסוף נתנה לנו להחליט לבד והלכה ולא חזרה המון זמן. כך ששולחן צמוד שהגיע הרבה... אחרינו קיבל את האוכל הרבה לפנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה