נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

רונן - תמונה
רונן 2 ביקורות
מסעדה שחייבים להגיע
4.5
31/12/13

ביקור בתילאנד יותר זול מתילאנד וגם הרבה יותר טעים שורה תחתונה הפתעה שחייבים לחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Assaf - תמונה
Assaf 3 ביקורות
תאילנד ברמת החייל
4.5
13/12/13

רמת החיל קבלה מתנה, מסעדה תאילנדית מדהימה, אסלית, טיפה יקרה אבל המנות יפות. אוירה כיפית ושירות טוב. תמשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
udisun - תמונה
udisun 12 ביקורות
התרשמותי מטייגר לילי
4.0
01/12/13

אני ואשתי הזמנו את המרק תירס כמנה ראשונה - מנה שהיית טעימה מאוד. הזמנתי את מנת הבקר קצוץ עם אורז וביצת עין ,מנה משביעה וטעימה ביותר,מה גם שלא יכולתי לסיים את המנה(לא וויתרתי על המנה... הטעימה ולקחתי את הנותר כטייק אווי:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אוכל טעים, מחיר סביר
3.8
24/11/13

היינו ב"עסקית" צהרים (10% הנחה על התפריט). המנות טעימות ומשביעות אך המחיר מעט גבוה יחסית לתמורה. מומלץ, אבל לא ליומיום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shim - תמונה
shim מבקר מתחיל
יש להם מה ללמוד על שירות והרבה
1.0
17/11/13

אתמול אני וחבר שלי הגענו פעם ראשונה למסעדת טייגר לילי אחרי ששמענו עליה דברים לא רעים ..אנחנו לקוחות של הרבה מסעדות יאכותיות בתל אביב,רצינו לנסות את האסייאתית החדשה ואמרנו לעצמנו שמכיוון... שהשף שם הוא לשעבר של גירף לא יהיו טעויות.. הזמנו 3 מנות ראשונות כאשר אחת מתוכן שזה היה איזה עוף קצוצ ,לא זוכר את שם המנה,הגיע תפלה ומכובסת בלי שום טעמים ,קראנו למלצרית ואמרנו לה שאחת מתוך ה3 לא טובה ומבקשים להחליף,המלצרית התחילה במסע שכנוע להביא לנו תוספות של תבלינים חריפים וכל מיני דברים כדי לשפר,אמרנו לה לא תודה המרקם מכובס בעייתי..אוקי עקמה את פרצופה ולקחה את זה..לאחר מכן הגיעו שתי המנות העיקריות ,אחת עיסת אטריות אורז מפוצצת בשום ותבלינים והשניה היתה מנת חלב קוקוס מדהימה(אומנם לא מקורית במיוחד) אחרי טעימה קטנה מעיסת הנודלס ויתרנו ולא רק בגלל הטעם אלא בגלל ההבנה שאתה הולך לאכול משהו שילווה אותך עד מחר..אכלנו יחד את המנת חלב קוקוס ונהננו,המלצרית עברה שוב "המנומסת" שאלה הכל טעים ולא שזה מאוד שינה לה מה נגיד,אמרנו לה זה לא טעים לנו והשניה מדהים,הצלחת של האיטריות מלאה כמו שיצאה מהמטבח..המלצרית פשוט הלכה כאילו לא שמעה את זה,בחיים זה לא היה קורה במסעדות שאנחנו הולכים,שלא ייגש אחראי משמרת פשוט התעלמות...שיא הסיפור לפניכם..המלצרית באה לפנות את השולחן הרימה את המנה השלמה ואפילו בלי לשאול אם לארוז לנו (כי מין הסתאם זה שלם) הניחה על זה צלחות נוספות מהשולחן שגם אם רציתי לתת את זה לכלב לא היה לי צאנס, שורה תחתונה אני מתאר לעצמי שאותה מלצרית קבלה הנחיות שירות של התקמצנות מהמסעדה. בחיים זה לא היה קורה לא בקופי בר לא בגירף לא בשום מסעדה כזאת או אחרת שאני סועד בה כבר 13 שנים..חבל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
haidi - תמונה
haidi 4 ביקורות
נהדר
4.8
03/11/13

מסעדה מצויינת, היינו בארוחת ערב זוגית, הזנו שתי מנות ראשונות: סלט פאפיה חריף, וסלט אנשובי- מנות גדולות יחסית למנה ראשונה ומאוד טעימות! שתי מנות עיקריות- אטריות עם עוף בחלב קוקוס , ועוד... אחת ששכחתי את שמה.. היה מצויין! המנות גדולות מאוד, וטעימות, היתה אוירה נעימה! וממש לא יקר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
עדיין אוכל תאילנדי רגיל ללא מעוף.
3.3
25/09/13

נכון המקום מדהים ומעוצב כלופט ניורקי איני וגם השרות בסטייל. אבל 4 אנשים 600 שח על מנות שניתן להשיג בהרבה פחות במקומות אחרים אוירה כיפית ותחושה של חול. שווה לבוא לראות ולהראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shell - תמונה
shell 5 ביקורות
חוויה!!!
5.0
01/09/13

כשמגיע לפרגן... אז מגיע.... :-) בעלי ואני הגענו לאחר שהזמנו מקום על הבר... מהרגע הראשון שנכנסו וסתיו ה-ברמן המחוייך והמקסים קיבל את פנינו כבר הבנו שאנחנו הולכים להנות פה הערב:-) יש... לציין כי זאת הפעם הראשונה שלנו במסעדה ואנחנו מאוד אוהבים אוכל תאילנדי... האווירה במסעדה הייתה נעימה וחיובית, האוכל היה מ-ע-ו-לה כל מה שלקחנו היה לנו טעים (דאגנו לומר את זה פנים מול פנים לשף כמובן-מגיע לו:-)) שני סלטים למנה ראשונה (סלט פאפיה חרוף ועוד אחד- סום טאם, יאם וון סן), מנות עיקריות מטובלות וטעימות אחת של נודלס ואחד של קארי( פאד קי מאו, גנג קיאוון) וכמובן הקינוחים (בננה רוטי, טפיוקה וקיבלנו גם ונילה רייז) היו פשוט ארוחה מושלמת.. ואין לנו כל צל של ספק על חלקו הגדול מאוד של סתיו באווירה הנעימה.. לא רצינו ללכת... משה- תשמור עליו שם טוב טוב... :-) אז אין לנו ספק שעוד נשוב לאכול שם ונשב שוב על הבר... פשוט כייף.. משה וסתיו.. תודה על הפינוקים על ערב נעים וטעים... מומלץ בחום!!! מחכים לתמונות :-) שנה טובה לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avital - תמונה
Avital 2 ביקורות
100 % הצלחה!
4.8
31/08/13

בתור אחת שהסטנדרטים שלה קצת מעל הממוצע גם מבחינת האוכל וגם מבחינת השירות והחוויה הכוללת , אני גאה להכתיר את טייגר לילי (אחרי שני ביקורים) בתור מסעדה פשוט מצוינת! החל מהשירות האדיב שניתן... לנו בבר , דרך המנות הטעימות והמיוחדות ועד לאווירה הכללית המהנה במקום. פשוט עושים עבודה מעולה עם אוכל עם טעם! (כמה נדיר בימינו) תמשיכו ככה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
BT ashkelon - תמונה
BT ashkelon 19 ביקורות
מסעדה אסייתית מצויינת
5.0
03/08/13

כאוהבי אוכל אסייתי אוטנתי נהנינו מאד בטייגר לילי.המנות היו טעימות וביד רחבה.השרות נעים ומהיר. מחיר העסקיות - סביר בהחלט!מומלץ לאוהבי ומביני עניין!

עוד פרטים
הוספת תגובה