נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

mango299 - תמונה
mango299 מבקר מתחיל
התיאלנדית הכי טובה במרכז
4.5
09/01/15

סעדתי במסעדה מספר פעמים והאוכל מצויין. חוויה קולינרית תיאלנדית אוטנתית! בכל פעם ניסיתי מנות אחרות וכל פעם נהניתי מחדש. ומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
meirav - תמונה
meirav מבקר מתחיל
ממליצה מאוד
4.0
08/01/15

אכלתי שם מס פעמים ואף פעם לא התאכזבתי. אתמול לראשונה אכלתי שרימפס גמבו ברוטב חמוץ מתוק היה ממש ממש טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ron  - תמונה
ron מבקר מתחיל
ביזיון!
1.3
05/01/15

אנחנו אוכלים המון במסעדות, ובחיים לא קיבלתי כזה שירות כזה גרוע. בעלי אלרגי לבוטנים ולעוף והזמין פאדתאי ללא בוטנים וללא עוף. הגיע פאדתאי עם עוף. בנתיים קיבלנו כולנו את המנות, רק אחרי... 20!! דקות ושמונה פעמיים שביקשנו מהמלצריות, הגיע המנה שלו - הפעם עם בוטנים!! מנהל משמרת לא הגיע אפילו פעם אחת להתנצל, נאמר לנו על ידי המלצרית שיפצו אותנו בסוף - ולא פיצו! היו 3 מלצריות בכל הערב, לבקש משהו ממלצרית היה פשוט מזעזע, היינו צריכים לקום לעמדת המלצרים כדי שיבואו אלינו. בחיים לא קיבלתי שירות כזה במסעדה. מספיק היה לנו אם מנהל המשמרת היה בא להתנצל, חבל, כי האוכל היה בסדר, בחיים לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
ביזיון
1.0
19/12/14

הזמנתי הביתב מנה של קלמרי. מה שקיבלתי היה 5 קלמרים קטנים ומסריחים, כן מסריחים, עד כדי כך שמיד ירדתי והשלכתי אותם לזבל כי לא רציתי שכל הבית יסריח מזה. בושה וחוצפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אוכל טעים
3.5
03/12/14

לא הזמנו מקום אבל הגענו והמארחים היו מקסימים חיכינו בערך 20 דקות, קיבלנו קאווה על חשבון הבית ובסוף ישבנו על הבר על הבר השירות היה ככה ככה,הברמנים היו נחמדים אך כל פעם שרצינו מהם משהו... חיכינו די הרבה זמן והם היו עסוקים מידי הזמנו כנפיים לראשונה שמגיעות עם רוטב חריף בצד - מנה די פשוטה אבל טובה לעיקרית מרק טום יאם עם פירות ים - הפירות ים מאוד טעימים ולמרק טעמים טובים, הוא גם עצום אבל מבאס שיש בו הרבה חלקים לא אכילים כמו מיני שורשים שאם בטעות נוגסים בהם נהיה טעם נורא בפה עוד עיקרית - קארי מסאמן - סינטה ותפו"א עם קשיו ברוטב של חלב קוקוס סמיך - מגיע עם אורז מאוד מוצלח שתינו רק מים ולכן התענוג יצא 164 שקל שזה ממש סביר לארוחה גדולה וטובה לסיכום- עדיף לשבת בשולחן ולהזמין מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
נחמד
4.3
17/10/14

חגגנו יום הולדת לחברה והיינו 5 סועדות + שני ילדים. האווירה ידידותית ונחמדה, והמלצרים בקיאים מאוד בתפריט וסוגי השינויים שניתן להכניס בו. כמעט כל אחת ביקשה לשנות משהו במנות, וכולן היו... מרוצות. למרות שבתפריט יש סימון "חריף" על הרבה מאוד מנות, כמעט את כולן ניתן היה לקבל גם לא חריפות. גם הקינוחים טובים, בעיקר המוס קוקוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
מעולה מעולה מעולה!!!
4.8
30/09/14

היינו אתמול, אכלנו, שתינו, נהננו מהאוירה, מהשירות, מהעיצוב, פשוט מושלם! כל מה שאכלנו היה טעים - סלט פפאיה, בקר נא, אגרול למנות ראשונות (באנו רעבים :)) עיקריות- נודלס עם עוף בקארי וחלב... קוקוס ובעלי התענג על הספיירריבס ולקינוח.... שאם היה לחם לנגב את הרוטב, לא הייתי מהססת... בננה רוטי, כמובן! בתור חובבי קולינריה, ובעלי נסיון בביקור בלא מעט מסעדות, היה לי חשוב לפרגן ולהודות על ערב מוצלח ומהנה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם מבקר מתחיל
במילה אחת - מדהים!
5.0
29/09/14

אני וחבר שלי הזמנו מקום ליום ראשון בערב בשעה 22:00. הגענו, המארחת והאחמ"ש קיבלו אותנו בחיוך והושיבו אותנו בשולחן ששמרו לנו. המקום מעוצב מדהים, מוזיקה נעימה, אין רעש בתוך המסעדה. בקיצור,... התחיל טוב. הזמנו 2 מנות ראשונות בהמלצת האחמ"ש ו2 צ'ייסרים לפתיחת התיאבון. הצ'ייסרים הגיעו וגם האוכל הגיע מהר. 2 המנות היו מופלאות, ומיד אחרי שסיימנו הגיעו עוד 2 צ'ייסרים בהפתעה על חשבון הבית. הזמנו 2 מנות עיקריות, גם הן בהמלצת האחמ"ש. המנות היו טעימות מאד, מפנקות ובהחלט משביעות! יצאנו להרגע קצת בחוץ מכל האוכל, כשחזרנו חיכו לנו עוד 2 צ'ייסרים נוספים, גם הם על חשבון הבית. לבסוף הזמנו קינוח, טפיוקה, שהיה פשוט תענוג! בקיצור, ממליצה לכל אחד שרוצה להינות מאוכל תאילנדי משובח ולא מעוניין להשאר מרושש ללכת לטייגר לילי. אין ספק שאנחנו נחזור לשם עוד הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי דימבורט - תמונה
אורלי דימבורט 11 ביקורות
אוכל מצויין
4.8
06/08/14

הגענו ברביעי שבוע שעבר. האוכל מעולה והשירות פנטסטי. אוכל תאילנדי באמת מהשורה הראשונה, סאטה עוף מצויין, פאד קא פאו כמו שצריך להיות, ולקינוח בננה לוטי שהזכירה לנו את תאילנד. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaaratal - תמונה
yaaratal 13 ביקורות
טייגר לילי
3.3
19/07/14

הגענו כמה סועדים שחלקם מכירים אוכל תאילנדי וחלקם בכלל לא. במנות פתיחה היו מנה מיוחדת של אווז שהייתה מצוינת, וגם סאטה עוף וספרינג רול. פופפיט קונג או גיי היה יבש וטעם השרימפס לא הורגש עם... הרוטב החריף. סלט הפפאיה היה חריף ומרענן. המנות העיקריות היו מצוינות - פאד טאי, גנג קייאוון ופאד סאן ליאנג היו מלאים בטעמים נפלאים. לאכזבתנו לא היה במלאי את קינוח הבננה לוטי, וניסינו את קינוח הטפיוקה שהיה תפל משהו והוגש עם הרבה פחות מדי פירות. בסך הכל היתה חוויה מהנה, אבל יש באזור מסעדות שמספקות תמורה טובה יותר למחיר [170 ש"ח לאדם]

עוד פרטים
הוספת תגובה