נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

לנה - תמונה
לנה 20 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
22/07/13

מנות ענקיות במחיר סביר בטעמים מיוחדים ומדליקים, שירות טוב ואדיב, עיצוב טוב, משקאות טובים. במילה אחת - מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori Em Cie - תמונה
Ori Em Cie מבקר מתחיל
בקצרה; ממכר!
4.5
22/06/13

אם כי בתור חובב אוכל ביקרתי בהמוני מסעדות אסייתיות ותאילנדיות, טיגר לילי היא בלי ספק אחת הטובות ביותר! בפעם הראשונה שהגעתי למסעדה, עד לרגע טעימת המנות, הייתי חצוי במחלוקת; האווירה, הריח... והמקום עצמו בכללי היו מדהימים! לעומת זאת, המחירים של המאכלים מעט הרתיעו אותי. אבל כמו שאמרתי.. עד לטעימת המנות. כשהגיעה המנה שלי (ללא זמן המתנה מרובה) הבנתי למה המחירים היו מעט מעל למה שהכרתי. טעם האוכל שופע ומלא בתבלינים אקזוטיים, הקינוחים מאוזנים בהתאם לעקריות באופן מושלם ושירות מחלקה ראשונה. ההמלצה שלי היא ללכת כשאפשר! אתם אולי מסתייגים בגלל המחירים, אבל תאמינו לי כשאני אומר שזה שווה כל גרוש!! טיגר לילי; תהפכו לרשת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
אוכל נהדר, שירות מקצועי
4.5
22/06/13

עיצוב מרשים ביותר, אוכל אותנטי: אוכל אקזוטי, תאילנדי אמיתי. מנות מוקפדות וטעימות להפליא. השרות היה אדיב ומקצועי. נחזור שוב בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעה - תמונה
נעה מבקר מתחיל
נעים, נעים, נעים....
4.8
22/06/13

כבר ביקרתי כמה וכמה פעמיים בטייגר לילי ותמיד נהניתי! גם מהאוכל, מהשירות הקשוב ומהאוירה הכייפית. פעם ישבתי עם חברה על הבר ופעם עם הילדים - האוירה היא כזאת שהיא מתאימה גם לשיחה אינטימית... וגם למשפחתיות. המנות והטעמים הם אותנטיים - ממש טעם של תאילנד. בקיצור, מומלץ בחום (גם למי שלא היה בתאילנד).

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
שילוב מנצח של מסעדה יפה ואוכל טעים
4.5
22/06/13

זו הפעם השלישית שאנו מגיעים למסעדת טייגר לילי ויצאנו גם הפעם מרוצים כמו בפעמים הקודמות ... מסעדה מקסימה ומעוצבת להפליא, מאוד איכותית אך לא מתנשאת.. לכל זה מצטרפת חווית הטעמים הנפלאה של... אוכל תאילנדי עשוי היטב שלוקחים אותך למקומות אחרים לגמרי... מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני מבקר מתחיל
אכזבה גדולה!
1.3
09/06/13

הגענו לטייגר לילי לאחר המלצות מגוונות ולאחר ביקורים רבים בתאילנד עם אהבה גדולה למרק הטום-יאם המפורסם. כגודל הציפייה כך היתה גודל האכזבה. המרק הגיע פושר, מוצף בחלב קוקוס שהשתלט על טעמו... וטעם כמו מרק סוכר קוקוס ולא כמו שטום-יאם אמור להיות. בנוסף, הזמנו סלט שהגיע בצלוחית בינונית וממש לא הצדיק את חמישים השקלים (!!) שעלה. פשוט לא ללכת! חבל על הזמן ועל הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
luli - תמונה
luli 6 ביקורות
בכמה מילים יקר מאוד ומאכזב
1.5
30/05/13

המסעדה מושקעת ויפה אך אוכל יקר מאוד ולא כל כך לטעמנו. המנות פשוטות ומאוד חריפות. הזמנו מנות מהתפריט שנשמעו מעניינות, אך כשקיבלנו אותן כמה מהן הוחזרו כי לא היינו יכולים לאכול כי היו... מאוד חריפות. המנות היו עם מעט בשר\פירות ים ויותר עם רוטב וירקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיוון - תמונה
סיוון מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
29/05/13

היינו היום, שני מבוגרים ושני ילדים. הפאד תאי היה בינוני מינוס מינוס- קוביות הבשר הוגשו כבשר טחון. הזכיר ספגטי בולונז. הסלט שעועית עם שרימפס היה קטן, יקר, והזכיר יותר שעועית עם... ביצים. קינוח בינוני, מחיר יקר. מה שכן העיצוב יפה. לא משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל 2 ביקורות
הלכנו לנסות בעקבות ביקורת
2.8
21/05/13

ישבנו על הבר, הברמן היה מאוד אדיב ונתן שרות ממש טוב. הזמנו אטריות עם עוף וירקות ברוטב שעועית שחורה והיה לא טעים. גם סלט הפאפיה היה אנמי (בדיוק חזרתי מתאילנד) והטעם חלש לעומת המקור.... המסעדה מתיימרת להיות נאמנה למקור. המקום מעוצב יפה מאוד. מחירים קצת גבוהים ביחס לאוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
במילה אחת מ-א-כ-ז-ב
1.8
27/04/13

שמענו ביקורות טובות על המסעדה. לבסוף האוכל היה יקר וחסר טעם, חצי ליטר בירה ב38 שקל(הכי הרבה ששלמתי על בירה)!!! כמעט כל המנות על בסיס צדפות כך שלמי שלא אוהב יש הרבה פחות מבחר. בקיצור ממש... לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה