נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

יונתן - תמונה
יונתן 24 ביקורות
מנות ילדים
2.8
10/04/13

למרות שרשום בתפריט באינטרנט, אין להם מנות ילדים. הציעו לנו שניצל (מנת מבוגרים) עבור הילד, המנה עצמה דלה (השניצל דק כמו נקניק) ויקרה כמנת ילדים (חצי ממנה נשאר בהצלחת)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מאוד טעים. מאוד מומלץ
4.0
10/04/13

אני לא בררנית במיוחד כשזה נוגע לאוכל אסייתי, אבל כאן היה באמת מיוחד. ראשית, המנות קצת יותר מחדשות, הזמנו דברים שעדיין לא טעמתי במקומות אחרים. הסלט שריפס לראשונה היה אחד הטובים שאכלתי!... העיקרית קארי הייתי מצויינת, והסלט בקר חריף (שהוא מאוד, מאוד מאוד חריף) היה נהדר! המחירים סבירים יחסית, קצת יותר יקר ממסעדות אחרות ברחוב. ס"כ מומלץ. בהחלט אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 4 ביקורות
כגודל הצפייה כך גודל האכזבה
2.8
04/03/13

ביקרנו אתמול בטייגר לילי. האוכל היה בינוני ולא מלהיב. האכזבה העיקרית הייתה השירות הגרוע. במנות הראשונות ביקשנו לא חריך וקיבלנו מנות חריפות, כמובן שהחליפו את המנות. באחת המנות העיקריות... ביקשנו מנה טבעונית !! כלומר ללא ביצה !!! חזרנו על כך מספר פעמים. מנה עיקרית אחת יצאה כמו שצריך אך השנייה הייתה עם ביצה, המנה הוחלפה אך לקח זמן כך שהמנה שלי כבר התקררה וגרמה למצב לא נעים. לא קיבלו שום פיצוי על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין - תמונה
מעיין 3 ביקורות
מאוד מאכז
2.5
01/03/13

בכמה ימים הראשונים שמענו המון על המסעדה ואולי הגענו עם ציפיות גבוהות מידי. האוכל לא היה טעים ולא מיוחד בשום צורה, החזרנו את אחת מעיקריות שהזמנו וגם הפדתאי לא היה משהו. קינוחים חמודים... אבל קצת מקושקשים מידי. בקיצור יצאנו רעבים. לא נדבר על השרות מתוך התחשבות בכך שאלו ימיה הראשונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
h.m - תמונה
h.m מבקר מתחיל
נשארנו עם טעם רע
1.8
01/03/13

אתמול בערב הלכנו למסעדה הזמנו 3 ראשונות ושתי עיקריות. הסלט פפאיה היה מאוד טעים. הכנפיים והאגרול בינוניים. במנות העיקריות לקחנו מולים שהיו כנראה מקולקלים, ומנה נוספת בחלב קוקוס שהגיע עם... טעם וריח לוואי נוראים והוחלפה לנונדלס ממוצע ביותר. המלצריות היו מאוד נחמדות והשירות הייה טוב אבל האוכל פחות. אנחנו לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
pormeleg - תמונה
pormeleg 7 ביקורות
שירות גרוע, אוכל בינוני, הרבה באז
2.5
25/02/13

אתמול (24.2.13, על הבר) אכלנו בטייגר לילי ולא התרשמנו כלל. שירות לא קשוב/חובבני, מנה אחת שלא הגיעה (לא הוזמנה לנו בטעות), סכו"ם שנלקח לאחר הראשונות ולא הוחלף (היינו צריכים לבקש), מנה... אחת עיקרית לא טובה שהחזרתי כמעט שלמה - ואף אחד לא טרח לשאול מה לא בסדר איתה, קינוח (בננה לוטי) מביך עד כאב: בננה לא בשלה, קשה וחסרת טעם, בצק תפל (לא מתוק או מתובל כלל) ושוחה בשמן (הוחזר כולו מלבד כדור הגלידה שהיה טעים - שוב, אף אחד לא שאל למה חוזרת מנה, אנחנו הסבנו את תשומת לב המלצרית לכך שהמנה לא טובה עם נימוקים ולא הייתה כל התיחסות לכך). כן היה טעים: יאם טואה (סלט) שהיה קטן מידי, ופאד סייאיו (מוקפץ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית 10 ביקורות
לא אכלנו אבל..
5.0
24/02/13

לצערנו.. לא הצלחנו לנסות למרות השמועות על מקום טוב.. הזמנו מקום אבל .. קצת לפני התקשרו שיש תקלה ואין גז במטבח..ויקח זמן לתקן.. אז מצטערים שלא יצא אבל מודים על זה שהתקשרתם ועידכנתם ולא... נתתם לנו להגיע עם 3 ילדים רעבים.. מקווים לחזור בהקדם עידית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Menachem Ve Shulamit - תמונה
Menachem Ve Shulamit 2 ביקורות
אכזבה
2.0
22/02/13

ביקרנו הערב במסעדה 4 סעודים הזמנו מנות ראשונות סלט פפאיה וסלט קלאמרי טעמים סתמיים לעיקריות הזמנו 4מנות שונות עם עוף,שרימפס,בקר. מנה אחת החזרנו ובמקום הזמנו פאד תאי שאף פעם לא נופלים... איתה אך פה נפילה גדולה עד לרמה של לא אכיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
adicohn - תמונה
adicohn 9 ביקורות
אוכל מצויין, שירות קצת לקוי
4.3
26/01/13

נתחיל בדברים הטובים - האוכל מצויין. היינו ארבעה מבוגרים, וכולנו נהננו מהאוכל. השירות היה קצת פחות טוב. כל פעם מישהו אחר חיכה למנה שלו. כל פעם הוציאו רק 3 מנות והרביעי חיכה מספר... דקות למנה שלו (זה קרה במנות ראשונות, מנות עקריות ומנות אחרונות). אחד מאיתנו ביקש קנקן מים, בזמן שקיבלנו את המנות העיקריות, וקיבלנו את הקנקן בזמן שקיבלנו את המנות האחרונות. למרות השירות הקצת בעייתי, המסעדה מומלצת. המנות מצוינות והמחיר מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guri - תמונה
Guri 5 ביקורות
מעולה
4.5
24/01/13

מסעדה מומלצת ביותר לאוהבי האוכל האסיאתי. אוירה נעימה אוכל ממש טעים (יותר טעים מהבית התאילנדי ולא יקר יותר)

עוד פרטים
הוספת תגובה