נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

Natali - תמונה
Natali 2 ביקורות
וואו !
4.8
29/06/14

נחמד לגלות מקום עם אוכל אסייאתי נהדר כזה קרוב לבית! אין לי מושג איך עד היום לא גילינו את המקום... הזמנו למנה הראשונה סלט יאם וון סן, בהמלצת המלצרית. סלט מרענן עם טעמים מפתיעים ונעימים.... למנות העיקריות הזמנו פאד קא פאו ופאד קי מאו, מנות גדולות וטעימות מאוד! טעמים מדויקים וכיפיים.. גם כן בהמלצת המלצרית! חייבת לשבח את המלצרים על שירות אדיב וכיפי, ובעיקר על ההמלצות הנהדרות שהותאמו לטעמים שלנו. לקינוח הזמנו כמובן את הבננה לוטי - תענוג!!! בקיצור, מסעדה מצוינת, מחירים טיפה יקרים אבל שווה את הביקור. אנחנו נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 10 ביקורות
טעמים מיוחדים
4.3
06/05/14

רצינו לבדוק איך האוכל במסעדה שמדורגת במקום השלישי בת״א... המנה הראשונה הייתה אלוהית!! קלמארי ברוטב והציעו לנו להוסיף אורז דביק כדי לנגב את הרוטב והטעמים והמרקם היו מושלמים. המנות... העיקריות היו טעימות, מנה אחת הוחלפה בשמחה מכיוון שהתבלון לא היה לטעמי. והקינוח בננה לוטי טעים , השירות היה מצויין!!!!!!!! מהר, אכפתי ומלצרית מקסימה. סה״כ 190₪ ותקווה לטעום שם מנות נוספות בעתיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
golanran - תמונה
golanran 5 ביקורות
המלצה
4.0
27/03/14

מסעדה פשוט מעולה שונה. שונה מכל האסייתיות שאני מכיר. נוסטלגיה למסעדות בקופיפי. תבשיל בקר בקארי אדום- מומלץ. נחזור בטוח פעמים נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 18 ביקורות
אחלה אוכל
4.8
27/02/14

כל מנה משלבת טעמים ואסטטיקה שמאתגרים את הלשון והעין. אוכל מצוין, ושירות ברמה גבוהה. והמחיר בהתאם, ולכן קצת גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מסעדה תאילנדית ברמת החייל
4.5
26/02/14

מסעדה תאילנדית. תפריט מאוד מגוון, בעיקר של מנות ראשונות ועיקריות. לא מבחר גדול של קינוחים ושתייה. כל הקינוחים- על טהרת המטבח התאילנדי - הכל עם קוקוס וכד'. האוירה במסעדה מאוד נעימה-... למרות שיש הרבה מקומות ישיבה בפנים ועל הבר ומתנגנת מוזיקה, עדיין אפשר לדבר ולשמוע אחד את השני. גם הסטייל מאוד אסייתי - כסאות במבוק, צבעי אדום. המחירים אינם זולים. עבור מנה ראשונה אחת, 2 מנות עיקריות, פעמיים שתיה קלה, כוס יין וקינוח אחד שילמנו 300 ש"ח - 150 ש"ח לאדם. שירות - המנות יצאו מהר מאוד, הכל טרי וחם. המלצרית הייתה מאוד אדיבה ועזרה לנו לבחור את המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mstrength - תמונה
mstrength 7 ביקורות
אוכל נפלא שירות מאכזב
2.8
25/02/14

ישבנו על הבר המארחת נתנה לנו הרגשה שעל הבר יש שירות נפלא .. שירות עלוב כזה לא זכור לי .. התנועה איטית, לא מגיש מפית, או מפנה סכום, התחננו לקינוח .. ואז גילינו טעות בחשבון. שיטת מצליח על... כוסות היין. לא נעים הרגשנו שאנחנו מפריעים לו .. אנחנו אנשים די קלים ונעימים אבל זה היה צורם. הזמנו פירות ים וסלט פאפאיה, מסמן קרי ועוד מנת נוגלס קנחנו בבננה לוטי. עוד מחכים שיציעו לנו קפה. האוכל נפלא מזכיר לגמריי נשכחות ממדינת החופש

עוד פרטים
הוספת תגובה
danichka - תמונה
danichka 10 ביקורות
מומלץ בחום!
4.5
15/02/14

אכלתי צהריים יחד עם עוד 3 חברים במסעדה. דבר ראשון, שירות מדהים. באמת היה פשוט תענוג האינטרקציה עם המלצר (שלצערי אני לא זוכר איך קוראים לו), אבל אם כל המלצרים כאלה זה באמת מדהים. דבר... שני, האוכל היה טעים ומיוחד. לא משהו שפוגשים כל יום. לטענת המלצר, אין מנות לא טובות והאמת היא שהזמנו 10 מנות סה"כ בארוחה (כולל קינוחים) והכל היה טוב. דבר אחרון ואולי הכי חשוב, הקינוחים פשוט פגז. אין לי מילים לתאר כמה הקינוחים טובים וכמה רואים שהושקעה בהם מחשבה. זה לא סתם עוד קינוח ולא סתם עוד כדור סורגה שזורקים לך שיהיה מגניב. לא הרבה אנשים מעריכים את זה, אבל אני מאוד מעריך שמשקיעים מחשבה במרכיבים של המנה ודואגים שהכל יתחבר. הקינוחים טעימים, מרעננים ולא כבדים בבטן בסוף הארוחה. אחרי המנות העיקריות הנדיבות, לא האמנתי שאצליח לסיים קינוח, אבל הקינוחים האלה פשוט היה במקום ואני מאוד שמח שלא וויתרנו עליהם. ממליץ על המסעדה בחום, המנות נדיבות ואל תוותרו על קינוח! המחירים אמנם לא זולים, אבל בסה"כ אני חושב שהכל מוצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shell - תמונה
shell 5 ביקורות
פשוט מדהים!!!
5.0
29/01/14

ביקרנו (בפעם השניה) במסעדה לפני יומיים.. יום שני בערב... המסעדה מלאה ולא סתם!!!! פשוט כייף... ישבנו על הבר כמו בפעם הקודמת ושמחנו מאוד לראות שסתיו הברמן המקסים שם (הוא היה איתנו גם בפעם... הקודמת)... אין לנו מילים!!! שירות מדהים!!! אוכל מושלם!! אכלנו למנה ראשונה את אחד הסלטים הנעימים ולא כבדים ולמנות עיקריות.. קארי ירוק וקארי מסאמן.. ולקינוח טפיוקה.. הכל פשוט מדהים... ללקק את האצבעות!!! ובאמת שחושב להדגיש שחלק מהחוייה הטובה שלנו בפעמיים שביקרנו היה השירות האדיב החייכיני והכייפי של סתיו!!! מומלץ בחוף.. על הבר ובכלל!! טעיים ולא יקר!!! אנחנו ללא ספק עוד נשוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit2_2 - תמונה
ravit2_2 19 ביקורות
חוות דעתי על טייגר לילי
4.0
28/01/14

כמנה ראשונה הזמנתי את פי גאי -שהיו טעימים מאוד אך מעט חריפה למי שלא מורגל . כמנה עיקרית הזמנתי את הפאד תאי -מנה שהגיעה בנדיבות.אין ספק שהמסעדה מדורגת במקומות גבוהים בצדק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
תאילנדי טעים
4.0
20/01/14

היינו בטייגר לילי במוצ"ש. המקום היה דיי מלא, למרות שלא מלא לגמרי, בעוד שכשהתקשרנו יצרו עלינו רושם שאין מקום, והנה אופס התפנה להם שולחן לזוג, מה שלא היה נכון כי היו עוד כמה שלוחנות... פנויים. המלצרים היו אדיבים מאוד, וידעו להמליץ על דברים. סלט הפתיחה יאם וון סן היה מעולה, והקארי פאת פת היה מצויין, בעוד הפאד סיאיין היה מאכזב לא מיוחד ולא טעים במיוחד. הפיוקה הייתה ענקית וטעימה. הקוקטייל בנקוק היה מיימי מידי. סה"כ מקום נחמד מאוד, יפה לשבת, שרות נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה