נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
אוכל מעולה! אווירה נעימה
4.0
27/07/15

הייתי פעם שניה מנות מאוד טעימות וחריפות. במיוחד המנות קארי, למרות שהם לא גדולות במיוחד. מה שמיוחד שם זה כל הראשונות. המחירים יחסית לא נמוכים אבל זו חוויה שווה בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 16 ביקורות
מעולה. שירות, איכות מחיר
5.0
26/07/15

מסעדה מהנה בכל פרמטר. שרות מעולה, מלצרים קשובים ובעלי יכולת לייעץ. אוכל מוקפד ומדוייק. מנות נדיבות. אווירה נפלאה, וגם אפשר לראות את המטבח והמלצרים ולהבין שכולם שם מחייכים העובדים... באווירה הרמונית

עוד פרטים
הוספת תגובה
סהר - תמונה
סהר 6 ביקורות
מהמשובחים
4.3
23/07/15

אחרי שנים של מגורים בבנגקוק, הגעגוע לאוכל בנגקוקי אמיתי תמיד מחזיר אותי לאיכר לילי. אוכל תאילנדי מצויין. שירות מעולה, גם לילדים. ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eduard - תמונה
Eduard מבקר מתחיל
המתנה ארוכה בצהריים
2.5
12/04/15

המתנו כ 25 דקות בצהריים למנה עיקרית לדעתי זה לא תקין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
ניסיון שני, אכזבה.
2.0
08/04/15

ביקור שני במקום כדי לטעום את מנות הקארי, שמעטים המקומות בישראל שעושים אותן נכון. אחת מהן (גנג מסמן) הייתה מוצלחת, והמינוס היחיד היה כמות מופרזת של תפוחי אדמה לעומת שאר המרכיבים. השניה... (קארי ירוק עם חצילים ועוף) אמנם הצטיינה בחריפות מדויקת, אבל נעדר ממנה הבזיליקום, שנכלל בתיאור בתפריט ועושה את המנה למה שהיא. הירקות הנוספים שהוכנסו לשם היו מיותרים ורק גרעו מהייחוד של המנה המסורתית. בשורה התחתונה- תמורה בינונית למחיר מופרז עבור מנה שאף אחד מרכיביה אינו אקזוטי או יקר במיוחד. המינוס הגדול יותר היה השירות- המסעדה הייתה מלאה, לא היו די מלצרים, ואלה שהיו שמו לעצמם למנהג להתעלם מחלק מהסועדים הפונים אליהם. חיכינו למלצר שייקח הזמנה יותר משחיכינו בין ההזמנה ליציאת המנות, ובאופן כללי קיבלנו הרגשה ש"עושים לנו טובה" שמושיבים אותנו ונותנים לנו שירות בסיסי. מנה אחת יצאה עם תקלה מבישה- לטובת המסעדה נציין שנתנו לנו כפיצוי קינוח על חשבון הבית, לאחר שכבר הזמנו חשבון. אין ספק שמדובר במסעדה עם תפריט מיוחד, עם לא מעט הברקות אותנטיות ושימוש אמיץ וכן בחומרים שהחך הישראלי פחות מכיר- מרוטב דגים ועד למשחת קארי. יש הצדקה מסוימת לכמות האנשים שנוהרים אליה. אבל לא אופתע אם לא מעט מהם מתאכזבים- הן מהמנות שלא הושקעה בהן די מחשבה, הן מהתמחור המנותק, והן מהשירות המנותק אף יותר כאשר המסעדה מלאה. בעלי המקום יכולים להסתפק בכך שהמסעדה מלאה, או לנסות ובאמת לשפר את השירות והחוויה, כדי שהלקוחות שממלאים אותה הערב יבחרו בה שוב בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
חצי אותנטי
3.5
25/03/15

הגענו בעקבות המלצות חיוביות, ששיבחו את הנאמנות של האוכל לארץ מוצאו (תאילנד). המנה הראשונה שניסינו (סלט פרגית) אכן הייתה מוצלחת ושונה בטעמיה מכל מה שמסעדות אסיאתיות בארץ נוהגות להגיש.... אבל שתי העיקריות שהזמנו- מנות נודלס- היו סטנדרטיות לחלוטין, והטעם הדומיננטי בהן היה של סויה- לא מה שציפינו, ולא מצדיק את המחיר הגבוה יחסית. יש לציין לחיוב את השירות הידידותי והמקצועי, ואת העיצוב המאוד מעניין של המקום, שמעשיר את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ערב מהנה מאוד!
3.8
22/02/15

אכלנו אתמול במסעדה, המארחת הייתה אדיבה והושיבה אותנו, לקחנו סלט פפאיה מעולה ומעט פיקנטי, ואני אכלתי מנת דפי אורז עם בקר קצוץ עם המון בצל שום ברוקולי ושעועית ירוקה היה מאוד מאוד... טעים לקינוח לקחנו בננה לוטי עם סורבה קוקוס שבעיני היה שמנוני מידי ולא מוצלח החברות לקחו עוף בקשיו שהיה פיקנטי ועטים וקארי מסמאן עם תפוח אדמה ובקר - ממש ממש טעים (כבד קצת) כולל בקבוק יין גוורצטרמינר- שילמנו כל אחת 140 שקלים כולל טיפץ ממש נחמד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal N - תמונה
Eyal N 3 ביקורות
הפתעה מוצלחת
4.0
14/02/15

הלכנו לאכול ללא ידע מוקדם והופתענו לטובה מכול הבחינות. אשתי שחיה שנים אחדות בתאילנד שיבחה את הקרבה של האוכל למקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי 7 ביקורות
מקום כייפי ביותר
4.3
09/02/15

אחת המסעדות האהובות עלי, אוכל מגוון ומפתיע, אווירה מצויינת ומחיר סביר ביותר. אפשר לשפר קצת את עניין הקינוחים ולהוסיף עוד כמה מנות בחריפות מופחתת לטובת הרגישים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shan - תמונה
shan מבקר מתחיל
נחמד אבל לא התרשמנו במיוחד מהמנות
3.8
23/01/15

המנות הגיעו מהר לשולחן והיחס שח המלצרים היה נחמד אך המנות לא היו מדהימות, חלקן היו מלוחות מאוד לטעמנו. המנות העיקריות גדולות וסך הכל הטעמים דיי אוטנטיים וההגשה יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה