נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
מנות טעימות מאוד
4.0
07/06/17

פשוט כיף לשבת במסעדה הזו. עיצוב מיוחד ונעים לעין, שירות מעולה . המנות קצת יקרות וקשה למצוא מגוון למי שמחפש מנה כשרה, אבל פשוט טעים! גם במשלוחים המנות מגיעות חמות ומוצלחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lary - תמונה
lary 8 ביקורות
מאוכזבים מאוד
1.8
15/03/17

מאז שנפתחה המסעדה סעדנו פעמים רבות בפעמים האחרונות טיב האוכל והטעם השתנה והיינו צריכים להחזיר את המנה העיקרית לא נמליץ ולא נבקר שנית ממש מאוכזבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/03/2017
מאוד מאוכזבים לשמוע. טייגר לילי עושה הכל על מנת לשמור על איכות מזון גבוהה ועל רמת הטעם כבר למעלה מארבע שנים בשני הסניפים המצליחים שלנו. רצינו נורא לשפר את חוויתכם ולהעמיק בחוות הדעת אך לצערינו לא נתתם לנו את האפשרות. מקווים שתשובו, רק אהבה.
Uzi.patr - תמונה
Uzi.patr 3 ביקורות
אכזבה לא מומלץ
2.5
11/03/17

חזרתי למסעדה לאחר תקופה ארוכה שלא ביקרתי זכרתי את האוכל לטובה הופתעתי לרעה האוכל תפל מלא שמן מסעדה סינית במובן הרע של המילה אוכל עייף חסר טעם השירות והאווירה היו פיצוי קטן מחירים תל... אביבים סבירים אבל כתמורה למחיר זה היו צריכים לעשות אוכל סלט פפאיה שסומן כחריף הגיע עגבניות שרי ברוב לימוני עם פפאיה וגזר מנת פרגיות עם איטריות שעועית הגיע מתוק להחריד כך שלא נזדקקנו למנה אחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אסייתית מעולה
4.0
17/02/17

מנות מעולות, מאוד טעים! מחירים קצת מעל לממוצע לדעתי, הזמנו משלוח והכל הגיע מסודר וכמו שביקשנו, אם זה היה בוטנים בצד או מבחינת חריפות, היה ממש מעולה, רק שימו לב שהמנות שם די חריפות אז... קחו בחשבון! (אבל מאוד טעימות)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bradley - תמונה
Bradley מבקר מתחיל
נראית טוב מבחוץ רק סבירה מבפנים, לא הייתי חוזרת
2.5
08/12/16

1) מחירים לא הכי זולים 2) מנות סבירות בלבד 3) חייב להזמין קינוח אם רוצים יחס מיוחד ביום הולדת וגם זה רק זיקוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tasha - תמונה
Tasha 7 ביקורות
המחיר בסדר יחסית, אוכל טעים אבל שירות אל הפנים...
2.8
22/10/16

ישבנו עם חברה במקום במקרה לגמריי. הזמנו שתי מנות ויין המחיר בסדר יחסית, אוכל טעים אבל שירות אל הפנים...גם מלצרים וגם אחמ"ש. בסוף כששילמנו עם אשראי ולא הספקנו לשים טיפ במזומן אחריי בא... אלינו וציין שלא סמנו מספיק טיפ. בקיצר לא נחזור לשם שוב. לא נעים לבוא למקום ולהרגיש שאשו לך טובה שבכלל התיחסו אליך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tripportugal66 - תמונה
tripportugal66 2 ביקורות
מסעדה אסיתית משובחת!
4.8
22/09/16

לפני שבועים אחלנו אני ובת זוגתי ביום שבת אחר הצהריים. הזמנו אגרול ומרק תירס למנה הראשונה שהיה מאוד טוב. ולעיקרית הזמנו מרק טום סום(מרק דגים תאילנדי) שהיה חמצמץ ועשיר בטעמיים ובדגים, מנה... גדולה ומאוד טעימה. וגאי יאנג(ירך עוף בסגנון תאילנדי), מנה מאוד נדיבה ומאוד טיעימה גם כן. השרות במקום היה מצוין וגם הישיבה במקום היטה נעימה. לסיכום אנחנו מאוד ממליצים על המסעדה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dcmki - תמונה
dcmki מבקר מתחיל
המקום לחגוג בו עם המשפחה
5.0
07/05/16

נתחיל בזה שהזמנו שולחן ל 20 איש והיה מקום בשפע עבורנו. הזמנו תפריט סגור שכלל מבחר של ארבע מנות פתיחה, ארבע מנות עיקריות ושלושה קינוחים. שתיה חופשית של לימונדה , מיץ תפוזים, סודה ומים.... השתיה והאוכל "זרמו" לשולחן בכמויות ללא הפסקה במהירות ובאדיבות רבה. כולם ללא יוצא מן הכלל התפעלו מהטעמים של המנות ומהכמויות. המחיר היה סביר ביותר לארוחה של שלוש מנות ושתיה חופשית. ארז מנהל המסעדה היה קשוב החל משלב הזמנת השולחן ועד לשינויים של הרגע האחרון. נמרוד המלצר היה אדיב, שופע חיוכים ובעיקר סבלני וכמוהו שאר המלצרים שעזרו לו בהגשה. בקיצור, אם אתם מחפשים מקום לחגוג בו עם המשפחה (מבוגרים וילדים) זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaar - תמונה
yaar 2 ביקורות
מומלץ בחום!
4.8
21/03/16

ישבתי עם בן זוגי בערב חמישי. הזמנו מקום מראש אל הגענו טיפה מוקדם ומכיוון שהיה להם מקום פנוי ישר קיבלנו מקום לשבת. עם הזמן המסעדה התמלאה ולמרות זאת השירות היה נהדר, המלצרים היו אדיבים... וזמינים והאוכל היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Golovin - תמונה
Yana Golovin 14 ביקורות
שירות טוב , אוכל בסדר .
3.0
27/07/15

שירות היה מקצועי ומהיר , אוכל בסדר גמור , לא מדהים אבל טרי ואיכותי . לעומת זאת לא היה שום דבר מדהים לכן לא בטוחה ששווה את המחיר. המקום מעוצב יפה מאוד . קינוח בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה