נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
מו מלץ בחום
4.8
22/03/18

ערכנו אירוע משפחתי . כולם התרשמו מהמקום והעידו שהאוכל היה ברמה מאוד מאוד גבוהה. הרגישו שהכל היה טרי ואיכותי (וטעים ברמות!!!!!). השירות היה מדהים, המלצרים הסבירו בצורה נעימה על המנות... והיו אדיבים. הם מילאו כל פעם את מנות הפתיחה מבלי שהיינו צריכים לבקש. המחיר היה הוגן ומוצדק. בקיצור מומלץ!!!!!!!אנחנו נחזור לשם ((:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת בתל אביב
5.0
11/02/18

נפגשתי במקום עם שתי חברות. השירות היה מעולה. נהנינו מאוד מהאוכל. קיבלנו במהירות את המנות שהזמנו. המחיר היה סביר. אשמח לחזור לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach - תמונה
Lilach 5 ביקורות
never again
2.8
19/01/18

לאחר ארוחת ערב שישי של ארבעה סועדים, כולנו יצאנו תמימי דעים, הטעמים מאוד זהים למרבית המנות הראשונות ואף מתוקים יתר על המידה, המנות העיקריות מאוד קטנות ביחס למחיר וגם כאן טעמם לוקה בחסר... והלחות חזרו כפי שהתקבלו, אציין כי החוויה היחידה שנהנו ממנה הייתה השירות, אך מבחינת טעמים וקולינאריה לא נחזור בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של שירה ייצור מ
שירה ייצור מ
18/03/2018
תודה
Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
אוכל טעים, שירות זוועה
2.8
15/01/18

במוצאי שבת האחרונים הגעתי לארוחה עם חברה בסניף בשרונה, בסביבות השעה 21:30. המסעדה הייתה פחות מחצי מלאה. המארחת רצתה להושיב אותנו צמוד לשולחן בו ישבו אנשים, השולחנות היו מאוד קרובים,... הרגיש כמעט לשבת איתם ביחד בשולחן, ומכיוון שהמסעדה הייתה כמעט ריקה ביקשנו לשבת על יד החלון בשולחן פנוי שערוך ל-4, המארחת טענה שאי אפשר מכיוון שהשולחן לארבעה (שוב המסעדה הייתה חצי ריקה), וחזרה למקום שרצתה להושיב אותנו מראש, הסברנו לה שאנחנו מעדיפות פשוט לא לאכול כאן אם כך והיא קראה לאחמש, שטען שהוא עושה את השיקולים שלו למרות שהמסעדה חצי ריקה. בסופו של דבר התפשרנו על שולחן שהיה מול המטבח, אומנם מרוחק משולחנות אחרים, אך הרעש מהמטבח גרם לחוסר נעימות ולצורך לצעוק בשיחה שאני וחברתי ניהלנו. בנוסף ריח של אוכל נדבק לנו לבגדים. מיותר לציין שהשולחן שרצינו מלכתחילה נותר ריק עד שהמסעדה נסגרה, ואחרינו נכנסו עוד זוג בלבד עד הסגירה. אך העיקר שהאחמש עשה את השיקולים שלו כי הוא כנראה יודע מה הוא מדבר. כשהאחמש הגיש לנו את השתייה הוא פשוט זרק לנו אותה על השולחן בצורה לא נעימה ומוזרה. בקיצור סניף ממש לא ברמה, אין שום סיכוי שאחזור לשם עם זאת שהאוכל מאוד טעים. שירות הוא חלק מהחוויה!!! במיוחד כשהמסעדה היא לא זולה. אין לי בעיה לשלם אך לקבל תמורה למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
שירות מזעזע !!!! מ
3.0
06/12/17

אתמול הגענו 4 חברים לאכול בפעם הרביעית במסעדה.. הסיוט התחיל במנות הראשונות - אחת מהחבורה היא טבעונית וביקשנו/שאלנו מספר פעמים שהמנות הראשונות טבעונית .. הזמנו שלוש מנות ראשונות .. כעבור... כחצי שעה התחילו להביא לנו את המנות העיקריות .. כשביקשנו לקבל את המנות הראשונות לפניהם אמרה לנו המלצרית שאין בעיה אבל זה אומר שרק ״יחממו לנו את המנות העיקריות מאוחר יותר״ .. ואז הגיעו הראשונות שלפתע ראינו שבאחת מהן יש ביצה קשה - שאלנו את המלצרית איך במנה טבעונית יש ביצה.. היא אמרה שהיא מצטערת ושתבקש שיוציאו את הביצה .. כעבור דקה החזירה את המנה שרק כעבור שתי דקות גם גילנו שמכילה רוטב צדפות ועוד דברים מהים, באותו רגע פנינו למלצרית ושאלנו לפשר הדבר.. אמרה שהיא תחליף את המנה (בטון עצבני - כאילו אנחנו אשמים).. ואז שוב הוציאו לנו את העיקריות (המחוממות) שכבר ישבו 20 דקות על הדלפק.. כשהגיעה אחראית המשמרת לדבר איתנו המנות העיקריות התחילו להגיע לשולחן .. כששאלתי אותה איך יכול להיות שמסעדה תוציא מנות שישבו כבר חצי שעה על הדלפק ? (בעיקר לאור העובדה שמדובר בטעות שלהם) .. ואיך יכול להיות שבתור אחראית משמשרת היא באה לשאול אותנו האם אנחנו מעוניינים באוכל מחומם ולא באוכל שבושל כרגע !.. היא התנצלה ואמרה שדבר כזה לא קרה בשנתיים שהיא עובדת שם.. לכך עוד חצי שעה ואז הגיעו העיקריות שהיו בסדר גמור .. קיבלנו קינוח על חשבון הבית... ושקיבלנו את החשבון שוב נדהמנו לגלות שחוייבנו על 11 מנות עיקריות (הזמנו רק 4) . לא שילמנו על המנה הראשונה הטבעונית אבל שילמנו על המנה הראשונה הלא טבעונית שבכלל לא הזמנו שגם עלתה כ12₪ יותר.. כמובן ששוב היינו צריכים לדבר עם המלצרית על בנושא... מה שסיכם ארוחת ערב סיוטית.. חבל דווקא האוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/12/2017
צר לנו על חווית השירות השלילית, נשמח לקבל מספר טלפון ושם לצורך המשך טיפול. בברכה, טייגרלילי
צחי  - תמונה
צחי 2 ביקורות
אכזבה.
2.8
17/11/17

היינו כמה פעמים. מפעם לפעם קיימת ירידה באיכות האוכל. מרק הטום ים נשאר טוב אבל כל שאר המנות היו מאכזבות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
אם אין לילי מי לי
3.8
15/11/17

בתור מישהי שלא מתלהבת במיוחד מאוכל אסייתי דווקא הפעם נהניתי. הגענו כדי לחגוג יום הולדת והיה ממש נחמד וטעים. מקום יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
מסעדה אסייתית מעולה!
4.8
24/08/17

המסעדה מעולה,מנות מעולות, מאוד טעים! האוכל מגוון ומתאים למשפחות, חברים וקבוצות. מחירים קצת מעל הממוצע, אך עדיין שווה, השירות מצוין, האוכל יוצא מהר, האווירה כייפית. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay מבקר מתחיל
אכזבה. לצערי לא נחזור, וחבל כי האוכל דווקא טעים כשהוא כבר מגיע.
3.0
06/07/17

בתור עובד הייטק ברמת החייל יצא לי להגיע למסעדה כמה פעמים ועד היום הייתה חוויה מעולה. היום הגענו לחגוג יום הולדת לחברת צוות בשעת צהריים, היינו מבין הראשונים שהגיעו למסעדה ונתנו לנו לבחור... שולחן והיו אדיבים. אחרינו הגיעו בטפטופים קבוצות רבות. התחלנו לראות מסביבנו שולחנות רבים של אנשים שהגיעו אחרינו מקבלים מנות, כשהשיא הוא שללקוחה בשולחן לידינו שהגיעה אחרינו הוחלפה מנה כבר 3 פעמים (!). פנינו למלצרית ושאלנו מה קורה עם המנות שלנו, היא לא חזרה אלינו. פנינו למנהל המשמרת, כעבור כמה דקות הוא חזר עם מנה אחת מתוך הארבע, סינן "כולה עברו 17 דק" והלך. בעוד ששאר המנות בכלל לא הגיעו. אחרי זמן הגיע שוב עם המנות הנוספות. ביקשנו לשמוע את חוות דעתו על הנושא והסברנו לו שכל העניין הזה פגע לנו בחוויה. הוא אמר שהטענות שלנו לא קבילות, שאין לו זמן אלינו ושהוא לא מוכן לדבר איתנו - והלך. ביקשנו לדבר עם מישהו בכיר יותר אך גם כאן נתקלנו בסירוב כשלטענתו הוא מנהל המשמרת, מנהל המסעדה והבעלים של הסניף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 4 ביקורות
מצוינת
3.8
19/06/17

מסעדה מעולה, האוכל מצוין ומגוון, מתאימה למשפחות וקבוצות, קצת רועשת. מומלצות קציצות השרימפס, התרד התאילנדי עם טופו.

עוד פרטים
הוספת תגובה