נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
אכזבה!!!
1.8
04/01/19

על הפנים! הייתי במסעדה ברמת החייל...הזמנתי מנה עם קארי שלא הייתה לי טעימה והחליפו לי לפד תאי. ביקשתי שיורידו את כמות הרוטב והסוכר שהם שמים. הוגש לי פד תאי חיוור וחסר כל טעם. ברגע... שציינתי זאת בפני המלצרית אמרו לי שיקפיצו לי את זה שוב עם תוספת של קצת רוטב. קיבלתי מנה מלוחה בטירוף😵😷 עם מלא סויה( טעים זה ממש לא היה) בלית ברירה נאלצתי לאכול את המנה כי לא רציתי כבר להחליף שוב. האחמ"ש לא הציע לבטל לי את המנה או לפצות אותי. טען שאכלתי כבר חלק מהמנה ובנוסף ציין שחשוב לו שאנחנו7( הלקוחות)נהיה מרוצים...אבל לא דאג לעשות כלום כדי שאצא מרוצה. פשוט מגוחך . יצאתי עם טעם מלוח שלא יוצא מהפה כל הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
תענוג
4.8
26/11/18

שרות אדיב ומקצועי. האוכל טעים והאווירה נהדרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
נהנינו נבוא שוב
4.3
26/11/18

האוכל טעים מאד השרות היה טוב. המסעדה יפה והאוירה נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
סביר מינוס
2.8
26/11/18

אוכל בינוני, מקום מיושן, צפינו ליותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 9 ביקורות
נהנינו. נחזור.
3.5
29/10/18

שרות מצויין, אוכל טעים, המנה ענתה לציפיות שלנו. ביקשנו שולחן במקום שקט ודאגו לשמור לנו שולחן צדדי כמו שביקשנו. המחיר סביר. התמורה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 11 ביקורות
שירות מאכזב
3.0
06/10/18

עד הביקור האחרון מאוד אהבתי את המסעדה ואכלתי בה לא מעט פעמים. הפעם הזמנתי מנה שכאשר הגיעה התברר שכוללת בצל, אותו אני לא אוכלת. אמרתי למלצר, התנצלתי על הטעות וביקשתי להחליף לאותה המנה... ללא הבצל. מיד אחרי זה נגש אלינו האחראי ושאל בטון כועס מה הבעיה. כאשר הסברתי שלא ידעתי שבמנה יש בצל הוא פשוט התחיל לנזוף בי. אחרי המונולוג הארוך על כך שאני ממש לא בסדר הוא אמר שיביא לי מנה חדשה אבל זה יקח זמן. מזל שלא שם אותי בפינה לחשוב על מה שעשיתי. והשאלה שלי היא בשביל מה?! אם לא מחליפים מנה אז תגיד זאת, ואם כן החלטת להחליף מנה אז בשביל מה הרסת לנו את מצב הרוח ואת האווירה?! אותו האחראי הוא גם זה שהגיש לי את המנה החדשה (בכעס כמובן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מצויינת
4.3
04/10/18

מקצועיות המלצר, שירות מהיר ואדיב, אוכל מצוין

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 3 ביקורות
טובה ומשביעה
4.8
26/08/18

ביקרנו היום אחהצ במסעדה זוג. הזמננו כנפי עוף היו בסדר. נתחי אווז בטמפורה היה מצויין. לעיקריות נתחי בקר וירקות עם קארי אדום ברוטב קוקוס היה מעולה. וספייר ריבס שהיה מנה גדולה וטובה. ... השירות היה מעולה.למרות שהמסעדה היתה מלאה. אוכל טעים.מנות די גדולות. נהנינו.נחזור לאכול במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZOHAR - תמונה
ZOHAR 9 ביקורות
פשוט לבוא, לאכול ולהנות
5.0
19/08/18

שלמות! החל מהמארחת האדיבה, המשיך במלצרים החביבים וגם לאחראים במשמרת. מקום שמנוהל בצורה טובה, רואים שכל העובדים משתפים פעולה ועובדים ביחד. מקום מאוד מוצלח עם אווירה נעימה, אין פלא שהוא... תמיד מלא! אתה רק מרים את הראש וישר מישהו ניגש אלייך, לא חשוב אם הוא מלצר או לא, כל עובד, עובד שם ועושה הכול, כולם רוצים שתרגיש הכי נעים שיש. המנות טעימות, מפנקות ונדיבות, יש גם גמישות מבחינת המנה עצמה, להוציא משהו מהמנה או להוסיף. פשוט לבוא, לאכול ולהנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hava - תמונה
Hava 19 ביקורות
שווה חזרה, להכיר עוד מנות מהתפריט...
4.3
01/05/18

פעם ראשונה במסעדה. נפלנו על יום חלש, מסעדה חצי ריקה. שירות היה זריז ועניני. האוכל מעוצב יפה אך לא תמיד טעים. תמחיר סביר. גודל מנה בינוני מינוס בהתחשב בזה שאין תוספות כחלק מהמנה. נחזור... עם חברים ונראה מה הם חושבים...

עוד פרטים
הוספת תגובה