נגישות
נגישות

טייגר לילי - TIGER LILLY ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

אכזבה - תמונה
אכזבה 3 ביקורות
אוכל חריף בלי יכולת לשנות
2.0
22/11/21

הגענו למסעדה בחורף. המסעדה הייתה עם מזגן וממש היה לנו קר ולא נעים. לאחר עיון בתפריט התייעצנו עם המלצר ואמרנו שאנחנו לא אוהבות חריף . המלצר הסביר שרק הנודלס לא ממש חריפות אבל עם שאר... המנות אפשר לעשות פחות חריף. הסכמנו להצעה והזמנו עוף ובקר. שתי המנות היו חריפות בטירוף לא נהננו מהאוכל והשארנו אותו בצלחת. המלצר טען שביקש שיהיה פחות חריף אבל המטבח יכול לעשות שי טיים משמעותיים. אז גם האווירה במסעדה לא מזמינה וגם רוב האוכל חריף במיוחד. פלא שלא הייתה מלאה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/11/2021
מצטערים לשמוע שחוויה שלכם הייתה לא נעימה, נשמח לקבל את הפרטים כדי שנוכל לתקן חוויה זו. תודה ויום מקסים!
Guy - תמונה
Guy 3 ביקורות
בזמן האחרון ממש אכזבה
2.0
14/07/21

הזמנו לשישי בערב לפני 3 שבועות. קיבלנו את השולחן באיחור של חצי שעה. המלצרית שקיבלה אותנו לא הסכימה לערוך שום בדיקה לשום שינוי במנה. ורק על זה פנתה לאחראית המשמרת ומרחוק ראינו כמה... המלצרית היתה בהיסטריה מהבקשה שלנו. לאחר מכן אחראית המשמרת קיבלה את ההזמנות שלנו. התראתי בפניה כי אני לא אוכל פירות ים והדגשתי את זה. המנה הראשונה סלט פאפיה היתה מצויינתץ הזמנתי מנה עיקרית עם עוף. קיבלנו את המנות (אין תאורה חזקה במקום) ולאחר שהתחלתי לאכול הסתבר לי שבכלל הביאו לי מנה עם שרימפס ולא עוף. בהתחלה מנהלת המשמרת אפילו גיחחה שזה מפריע לי ואחכ התנצלה באופן שנראה שעשתה את זה רק כדי לצאת לידי חובה. גם לאחר שהקאתי את נשמתי (נגעלתי מהמחשבה של השרימפס) זה לא ממש הזיז לה. התראתי בפניה שמנה שיוצאת ממטבח שלא בהתאם למוזמן יכולה גם לגרום לטעות קשה לאלרגנים. לא ממש הזיז לה. בקיצור אכזבה בעיקר מהשירות!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yishay.Yafeh - תמונה
Yishay.Yafeh מבקר מתחיל
TAKEWAY מאכזב
3.0
08/11/20

מסעדה שהיתה מצוינת בעיני בעבר נכשלה באוכל ל-TAKEAWAY בעידן הקורונה. הזמנו כמה מנות, ראשונות ועיקריות, וכולן היו בינוניות או למטה מזה. חבל, זו היתה פעם מסעדה מצוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 4 ביקורות
חזרנו לתאילנד?
4.3
09/02/20

אוכל תאילנדי טעים בירות תאילנדיות הרגשה של תאילנד (חוץ מהחשבון)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזי - תמונה
עוזי מבקר מתחיל
אכזבה אכזבה אכזבה במה להתחיל?
1.5
07/02/20

האוכל לא דומה ולא מזכיר את תאילנד! הזמנתי קארי ירוק -מנת דגל של המטבח התאילנדי: בלי טעם, בלי ארומה, רוטב דליל ותפל, את העוף אני עדיין מחפש. נראה שחוסכים כי לא השתמשו בתיבול תאילנדי... מסורתי... המנות האחרות היו קטנות ולא משביעות, ולא היה בהן דבר תאילנדי למעט יומרה. הבירות: צאנג וסינגה היו טובות [קשה לקלק בירה בבקבוק]. כמעט 400 שח על כלום. אכזבה בכל פרמטר. עדיף חומוס או שיפודיה. למה ככה???

עוד פרטים
הוספת תגובה
litib22 - תמונה
litib22 2 ביקורות
אוירה מדהימה, מעוצב יפייפיה,
5.0
26/08/19

שירות מהיר ויחס חם , המלצרית המקסימה עזרה לנו בבחירת המנות היינו זוג בשישי בערב, המנות הגיעו מהר וגדולות,התפוצצנו והמחירים לא כ"כ גבוהים כמו שפחדנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
מסעדה נחמדה מאוד!
4.3
24/08/19

הייתי בחמישי האחרון עם שני חברים. הם הזמינו מנות עיקריות ואני מרק תירס לא רע. הם אמרו שנהנו מאוד מהאוכל. אחרי זה הזמנו לקינוח קרם ברולה טעים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth מבקר מתחיל
ניפלא נבוא שוב
4.3
10/08/19

מנות טעימות מצוינות ונדיבות, קינוחים טעימים שירות מהיר, אוירה נהדרת, ממש מומלץ, נהנינו נבוא שוב בהחלט, המחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
gidonrogers - תמונה
gidonrogers מבקר מתחיל
Were inconsiderate towards health restrictions
1.5
13/07/19

If you have any food sensitivity I recommend that you avoid this restaurant! Before ordering we made it very clear that due to a medical condition spicy food would be detrimental to... our health. What we received contained an enormous amount of chili! We pointed this out to our waitress, she explained that the chef is refusing to make any modifications to our dishes, not because it isn't possible, solely for the reason that he is refusing to "alter" the dish and change it's "flavor". If that wasn't bad enough, they also refused to replace it. I suggest the restaurant get their priorities straight and start to value the health and wellbeing of their customers. Needless to say, we nor anyone we know will ever eat there again.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 3 ביקורות
מעולה
4.8
27/04/19

הזמנו זוג. אוכל טוב. מנות גדולות ומשביעות. שירות טוב ומהיר עזר בבחירת המנות והשתיה. נהנינו מאוד. נחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה