נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

Shlomi - תמונה
Shlomi מבקר מתחיל
מנהל משמרת
2.5
06/07/13

ישבנו הערב במסעדה האוכל היה מאוד טעים והגשה מוקפדת השירות היה בינוני אבל מה אפשר לצפות כשמנהל המשמרת מתפרץ על מלצרים באמצע המסעדה ויחסו לאורחי המסעדה לא ממש עושים חשק לחזור הכי לא... שירותי שפגשתי בחיים שאפילו האוכל הטוב לא יחזיר אותנו לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתםקונה - תמונה
סתםקונה 14 ביקורות
אכזבה מהביקור האחרון
2.5
23/06/13

אנו לקוחות די קבועים במסעדה שנים. הפעם באנו ביום שבת בצהריים 22.6.13 - 3 סועדים. כל מה שהשתבש: דגי האמנון לא היו טריים ב-2 מהמנות בלשון המעטה. הוגש סטייק אנטריקוט 300 גר במקום מדיום-וול... קשה מאוד מבפנים (נראה שחומם פעמיים) והוחזר. הבלסמי המשמש למטבל הוחלף באחד מתוק מידי ופחות טעים מהמקורי. הדג עם האמנון רק לשם הסיקור - אמור להיות מוגש עם המון תפוחי אדמה כמו בדר"כ בקדירה ובמקום זאת התקמצנו ובמנות בקושי היה תפו"א. הפירה הכתום לא טעים וגושי במקום הפירה שהיה פעם פירה לבן נורמאלי וקרמי המרוח ליד האנטריקוט בצלחת ולא בכלי נפרד..מאכזב. וחבל שהורידו הרבה ממנות הסלטים וכן את האנטריקוט ברוטב שרי-בלסמי שהיה פיצוץ. מה קורה לכם שם? לא חושבת שנחזור אחרי החוויה הנוראית הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
אחת האהובות
5.0
18/06/13

אוכל מצויין, מנות יפות ומשביעות, תמורה מצויינת למחיר. שירות מקצועי, קהל יפה ואווירה טובה. מסעדה מנצחת

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 13 ביקורות
אוכל טעים ואווירה טובה.
3.8
25/05/13

האוכל היה טעים מאוד (אני אכלתי סלמון עם שעועית ירוקה ובעלי אכל ספגטי בולונז). האווירה טובה והמלצרים מקצועיים. חבל רק שהמחירים די יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liran - תמונה
liran 5 ביקורות
שומרת על הרמה כבר המון שנים
3.8
28/04/13

לאחר תקופה ארוכה בה לא פקדנו את טאבולה החלטנו לחזור לביקור. האוכל מוקפד, טעים, ומרגש כמו בפעם הראשונה. כאשר כל שני וחמישי נסגרת מסעדה, לא קל לשמור על רמה כ"כ הרבה זמן. טאבולה בהחלט... יודעת לעשות כך. הזמנו ראשונות של מוצרלה (מדהים), פטה (לא רע בכלל) וקרפצ'יו (קצת חסר טעם). לעיקריות ניסינו את האנטריקוט שהיה סביר אך החזה עוף הפתיע לטובה. הקינוחים לא הפילו אותנו מהרגליים. שורה תחתונה: אוכל טוב ושירות נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
idmit - תמונה
idmit מבקר מתחיל
יום שבת 09/02
1.8
10/02/13

אכזבה!!! היינו אתמול - זוג עם 3 ילדים. השניצל במנת הילדים הגיע לא עשוי וקר. המנות היו קטנות והלחם כלל לא הגיע לשולחן. יקר ולא מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itai - תמונה
Itai מבקר מתחיל
תת שירות
3.3
02/02/13

הייתי במסעדה בשישי האחרון עם מספר חברים, ארוחה שהיתה אמורה להיות נעימה טעימה ומפנקת , הפכה לחוויה מתמשכת לא נעימה בשל רמת שירות ירודה, מלצרית שאיננה מסבירת פנים, אף נראית ונשמעת כועסת.... לאחר מכן דין ודברים עם מנהל המשמרת בנוגע לאיכות וגודל מנה התקבל אצלו בחוסר הבנה טוטאלי, במילים אחרות , אין עם מי לדבר. חבל כיוון שהאוכל בסך הכל טעים אך, רמת השירות הירודה מסיטה את תשומת הלב מטעמו של האוכל. מקווה מאוד שהביקורות נקראות על ידי הנוגעים בדבר והמסקנות תוסקנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל מבקר מתחיל
חוויה כוללת נהדרת!
5.0
09/01/13

היום אכלנו בטאבולה, בחוץ סערו הרוחות אבל בפנים היתה תחושה חמימה שנבעה גם מהצוות. המלצרים המחוייכים והמקצועיים והמנות המצויינות: מרק מינסטרונה סמיך ומחמם, הפטריות בפסטו וגבינה עם הלחם... הנפלא ובעיקר המנות העיקריות: דג דניס יוצא דופן בשילוב טעמים עדין וטעים ורביולי כמהין שגרם לי לטבול לחם ברוטב המצויין שלו, בהחלט יחזירו אותנו שוב למסעדה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דויד - תמונה
דויד 5 ביקורות
שירות מוקפד, אוכל פחות
4.0
30/12/12

חגגנו אירוע משפחתי בשבת בצהריים. אני חייב לציין את השירות המעולה שקיבלנו, והמנות יצאו מאוד מהר יחסית למסעדה מלאה בשבת בצהריים. עם זאת, הזמנו 4 מנות פילה דניס ואחת סלמון, כולן היו סבירות... מינוס בטעמן, בהחלט ציפינו ליותר. מחירי המנות מאוד גבוהים. קבלו זאת זאת כביקורת בונה - יש מקום לבדוק את טעמי המנות שלכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 6 ביקורות
לא מוצלח
2.3
21/12/12

התאכזבתי. רביולי כמהין ללא טעם של כמהין. פטוצ׳יני עשוי מדי והקולני לא משהו. השרות היה אחלה אבל המסעדה צפופה מאוד (שישי בערב). יש איטלקיות מוצלחות הרבה יותר ברמת המחירים הגבוהה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה