נגישות
נגישות

פופינה - Popina ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על פופינה

aya - תמונה
aya 3 ביקורות
מנות קטנות וטעימות
3.5
29/12/13

היינו שניים בחמישי ערב. ישבנו על הבר, מה שאיפשר לנו מבט על המטבח ותהליכי הכנת האוכל, והוסיף לאוירת המקום. לראשונות הזמנו מרק ארטישוק וערמונים שהיה מאוד מוצלח, וסשימי לוקוס בג'ין וטוניק... שם השתלט הטוניק על הטעם של המנה כולה. לעיקריות, אכלנו לחי עגל עם פולנטה - נתח שמנוני מדי והפולנטה לא מוצלחת; וסטייק פילה שמוגש עם סלט חסה - הבשר היה טוב, התוספת לא מובנת וגם מגיעה בקערה נפרדת, כי כנראה שגם הם מבינים שאינה קשורה לרמת המנה. קיבלנו פינוק של רביולי דלעת - טעים טעים ועברנו לקינוחים: סופלה שוקולד, שהזכיר קצת מוס במרקם אבל היה טעם מאוד ולא מתוק מדי ועוגת טופי תפוחים עם גלידת בירה שהיתה מוצלחת גם היא. לסיכום: טעים, אוירה טובה, קצת יקר. אני מניחה שעוד נשוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirley - תמונה
shirley 2 ביקורות
מאכזבת מאוד ולא שווה את המחיר
2.5
26/12/13

הגענו למסעדה שבעה אנשים. נתחיל בתפריט שהיה מתחכם יתר על המידה, כך שלא תמיד ברור מהתיאור באיזו מנה מדובר. נמשיך בשירות שהיה איטי מאוד, עברה יותר מחצי שעה מהרגע שסיימנו את המנות הראשונות... ועד שקיבלנו את העיקריות. המנות שהיו מתומחרות גבוה מאוד פשוט לא מצדיקות את המחיר! מאוכל כל כך יקר שמתואר שצורה כל כך מפוארת הייתי מצפה לקצת יותר, הוא פשוט לא כזה טעים וזה הדבר הכי חשוב. יש המון מסעדות בתל אביב שאתה משלם קצת או הרבה פחות ואוכל הרבה יותר טעים. בשורה התחתונה לא נחזור לשם, יש מספיק מקומות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 8 ביקורות
בסהכ מסעדה נעימה עם פוטנציאל מפוספס, מנות קטנות מדי ויקרות מדי, תפריט מתחכם יתר על המידה ושירות לא מספיק מקצועי
2.8
21/12/13

פופינה היא ללא ספק תוספת נעימה למסעדות הביסטרו-שף. מושכת מבחוץ ונעימה למראה. אבל היא מסוג המסעדות שלא חוזרים אליהן אחרי הדייט הראשון. נתחיל מזה שלמרות שהזמנו מקום חיכינו למעלה מעשר... דקות, בלא שהופנינו לפינת ישיבה בהמתנה (אין) ואחרי שקיבלנו מבט מופתע וחסר אונים. ניצלנו את הזמן לעשן סיגריה בחוץ (וחבל שלא הפנו אותנו למרפסת העישון שנמצאת בחצר הפנימית של המסעדה). בסוף באמת הושיבו אותנו באיזור המרפסת הנעימה (על אף שלא לשם הזמנו את המקומות). בהמשך גילינו שהשירות אמנם אדיב אבל איטי מאוד וחסרים לו עוד חידודים מקצועיים. אבל בסה"כ השירות סביר לגמרי עבור מקום חדש. האווירה והמקום נעימים ואיכותיים. התפריט עשיר ומתוחכם. מתוחכם מדי. הבעיה היא שבדרך שכחו שאנשים באים גם לאכול...המנות קטנות ברמות מדהימות ובוודאי ביחס למחיר. התפריט מטעה, והשירות אדיב אך מבולבל. סלט סלק כבוש היה קצת משעמם. הלחם שהצטרף היה בתשלום כמנה נפרדת שלא כמקובל במסעדות שף. הפילה מוסר היה מאכזב ונראה שהתייבש..במחיר של 128 שח אפשר היה לצפות ליותר. האכזבה הגדולה הייתה הרביולי דלעת שלפי מחירו (80 שח פלוס) ומיקומו בתפריט אפשר היה לחשוב שמדובר במנה עיקרית, אך אבוי. מדובר בדגימה, טעימה אמנם, אך מביכה מבחינת הגודל והציפייה. עם זאת כנראה שהצוות למוד נסיון בנוגע למפל האכזבות ובעוד מועד הגיש לנו מנת סשימי סלמון, לפני הגעת העיקריות, שהייתה הפתעה נעימה (למרות שאף אחד לא הסביר לנו מדוע קיבלנו אותה). מנה טעימה ואיכותית, אך שוב כמנה ראשונה בלבד. לקינוח, עוגת התפוחים הייתה משובחת והוגשה יחד עם גלידת בירה מפתיעה. בסהכ מסעדה נעימה עם פוטנציאל מפוספס, מנות קטנות מדי ויקרות מדי, תפריט מתחכם יתר על המידה ושירות לא מספיק מקצועי. לא נבוא לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lali - תמונה
Lali מבקר מתחיל
פופינה
3.0
21/06/13

פופינה בהחלט תוספת נאה לקולינריה התל-אביבית אך לא יותר מכך! חלל מעוצב ונעים, חצר יפיפייה שלצערנו לא זכינו להנות ממנה ותצוגת יין ייחודית ומזמינה עד כדי הטעיה (תכף תבינו...). אכלנו... פחזניות כבד אווז - מנה נהדרת ומגוונת טעמים, סשימי סלמון חסר כל ייחוד, פילה מוסר על פסטה ארטישוק ולחי עגל טובים. לא יותר מכך. אז מה קרה עם היין? במקום שמציג יין בצורה ייחודית כמו פופינה, מסתבר שלא באמת רוצים שישתו אותו. יתמחרו היין מבהיל ואינו עומד לא ביחס ישר למחירי המנות ולא בהשוואה למחירי יין במסעדות ראויות אפילו יותר מפופינה! לא תמצאו בקבוק יין אדום טוב בפחות מכ- 400 ש״ח וכוס יין עולה למעלה מ-60 ש״ח (פלאם קלאסיקו). חבל כי במקום שאוהבים אוכל מבינים שיין מלווה אותו ומתמכרים באהבה לא בחזירות. אנחנו אוהבים אוכל ויין, לכן כנראה שלפופינה לא נשוב ונעדיף מקומות שמכבדים את שניהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נמרוד - תמונה
נמרוד 2 ביקורות
המסעדה הכי טובה בתל אביב
4.8
18/06/13

כפי שראיתם בכותרת, לדעתי זאת המסעדה הכי טובה בתל אביב. כן, המחירים טיפה יותר יקרים מרוב המסעדות בעיר, אבל האוכל בהחלט מצדיק זאת. היינו שלושה אנשים וישבנו בגינה הקטנה, ואני יכול לומר ללא... ספק שאנחנו עוד נחזור לשבת על הבר המגניב בפנים. העיצוב, האוכל, השירות, ההגשה, הכל היה מדהים. ממליץ בחום לאנשים שאוהבים אוכל טוב ומעניין, ובעיקר על הרביולי קרם דלעת. חשוב גם לומר שזה ממש לא מקום פלצני, זה פשוט מקום מעוד מקצועי ועם הרבה קלאסה. בתיאבון לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 3 ביקורות
טעים מאד
4.0
31/05/13

מנות מצוינות ומאד טעימות. כ מה שטעמנו היה מיוחד ולא שגרתי. ישבנו בחצר והיה מאד נעים. סה"כ המחירים לא זולים היינו 4 עם בקבוק יין יצא כ- 1100 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 6 ביקורות
נהדר
4.0
11/05/13

האוכל נהדר וטעים. לא יותר מדי פלצני, אבל בכל זאת מיוחד. ישבנו במרפסת והמיקום מיוחד ונעים. בפנים היה נראה שיש נורא רעש. המחירים היו בהחלט סבירים למסעדת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
אוכל מצויין, מנות מיקרוסקופיות, מחיר בינוני ומעלה..
4.0
11/04/13

התפריט מחולק ל-5 שיטות הכנה שונות, צלייה, אידוי אפייה וכו' בכל שיטה יש קוקטייל,מנות קטנות, בינוניות, גדולות וקינוח, לקחנו: פחזניות קרם כבד אווז(48 ש"ח) ספרינג רול אווז (58 ש"ח) שתיהן... מנות קטנות ומחופות טעמים עד שלא ניתן לחוש בטעמי חומרי הגלם היוקרתיים...המשכנו עם ריזוטו אפונה וסקלופ (88 ש"ח) מנה מפתיעה בטעמים מתמזגים היטב אך קטנה מעט למחירה (רק 2 סקלופים בצלחת) וסטייק אנטריקוט מוגש עם מח עצם (126 ש"ח לפי 42 ש"ח ל100 גר') הסטייק היה נפלא במידת צלייה מדוייקת אך נותרו בצלחת כ-100 גר' שומן וגידים לא אכילים. גולת הכותרת במקום הם המלצרים הנפלאים!לעניות דעתי,השרות חשוב לא פחות מהאוכל בביקור במסעדה, וכאן פופינה זכתה בענק, מלצרים חייכנים,אדיבים, בקיאים ומפנקים, קיבלנו גם קינוח ע"ח הבית מהמלצרית המקסימה שלנו, טארט לימון כבוש שהיה מעניין חדשני ומקורי אך כמצופה בגודל של 4 נגיסות (42 ש"ח) סה"כ שלמנו 477 ש"ח כולל 2 כוסות יין וטיפ. נחזור אך רק באירועים מיוחדים..

עוד פרטים
הוספת תגובה