נגישות
נגישות

פופינה - Popina ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על פופינה

Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
שלמות על חלל
5.0
09/09/20

במסעדה מטבח פתוח הממוקם במרכז המסעדה עם מושבי בר דבר שאיפשר לנו לראות ולחוש את ההתרחשות המטבח. פתחנו את הערב עם בקבוק יין לאנגלואה שאטו סנסר דה תובניי. כמו כן הזמנו קוקטיילים, בשבילי... קוקטייל חמצמץ עם כתר שמן שומשום (נדיר) ומלח סלרי, בשבילו החבר קוקטייל old fashion 🥃 על בסיס ויסקי והדרים בטעם וארומה משגעים. במנות הפתיחה הזמנו חצאי מנות ככה יכולנו לטעום ולחוות יותר מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadar.avidor - תמונה
hadar.avidor 2 ביקורות
תמצאו מקום אחר
1.5
04/09/20

הגענו למסעדה 2 זוגות. אין ספק שזו אשמתנו שלא עשינו אחורה פנה ויצאנו מהמסעדה ברגע שהושיבו אותנו בחצר, ללא מיזוג, בחום אימים של סוף אוגוסט. החוויה בקצרה כללה מנות קטנות באופן לא... פרופורציונלי במחירים מופקעים. אם היה טעים אפשר היה להתנחם. כל מה שאכלנו היה בינוני מינוס על גבול המביך. יצאנו עם חשבון של 1100 שח, אחרי שחלקנו מנות, הבטן בטח לא היתה מלאה, אולי רק בתלונות. אנחנו בוודאות לא נחזור, מקווים בשבילכם שלא תתנסו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
מיוחד ושונה
3.8
04/10/19

מסעדה חזקה מאוד במנות מושחתות, מתאים למי שאוהב שמנת ובשר, יצירתי וטרי. מסעדה מיוחדת, יפיפיה ועם שירות נעים. רטבים ושילובים אמיצים מאוד ומיוחדים מאוד. לאניניי טעם שאוהבים משהו שונה מכל... מה שיש בתל אביב כיום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maayan.p - תמונה
maayan.p מבקר מתחיל
שירות ברמה נמוכה
2.0
03/09/19

ישבתי במסעדה כמה וכמה פעמים ובכל פעם התאכזבתי מאוד מהשירות שניתן. מלצרים לא מגיעים למרפסת האחורית וכן גם לא מסתכלים לראות אם מישהו צריך שירות. לא מכריזים בשם המנה וכן גם לא מוודאים כי... המנות לטעמם של הסועדים. מצופה ממסעדה שמתיימרת להיות איכותית ובמחירים גבוהים לתת יותר דגש על שירות אדיב ומכבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lihi - תמונה
Lihi מבקר מתחיל
לא אהבתי בכלל
1.3
24/06/19

אכזבה אחת גדולה הגענו לחגוג לאבא שלי יום הולדת. הוציאו לנו שתי מנות טפלות מאוד דג יבש התלוננו שזה לא טעים שאלו אותנו אם נרצה משהו אחר וזה יקח 20 דק כבר כל המשפחה סיימה לאכול אבא שלי... חתן יום ההולדת נשאר רעב. מנת בקר של 3 חתיכות קטנות ב130 שקל לדעתי לא מכבד זיכו אותנו על המנות שלא נגענו בהם נשארו 2 רעבים. התלוננו בפני האחראי משמרת אפילו לא חשבו להוציא לנו איזה לחם הבית משהו כלום לא נחזור הרס לנו את כל האווירה 690 שקל של אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת מבקר מתחיל
וואווו, מומלץ בחום!
5.0
08/05/18

ווואווו, נכנסנו למסעדה ממש במקרה, אחת המסעדות הטובות שהייתי בה, כל ביס חוויה נתחי בשר מוקפדים ושף עם מעוף, בניגוד למסעדות שף אחרות שהייתי, לא קיבלתי דוגמיות,המנות מכובדות המחירים בהחלט... סבירים ושירות מעולה!! בהחלט נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 6 ביקורות
הכול טוב, אבל האוכל לא "מדהים"
3.5
10/03/18

הגענו לפופינה לחגוג יומולדת. מיקום - פריים לוקיישן, עיצוב - נהדר, אם כי ישבנו בפאטיו ובפנים יותר נחמד. מלצרים -סופר סימפטיים, ואפילו זיכו אותנו על מנה שראו שרק נגענו בה. רק מה - האוכל... אמנם מתוחכם, למשל טרטר ג’ין & טוניק שנראה כמו יצירת אמנות, נחמד מאוד, אבל לא "טעם בטירוף". והרי זה בסופו של דבר המדד העיקרי, ובשביל זה באים למסעדת יוקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orbach.y - תמונה
orbach.y 3 ביקורות
שירות איום ונורא!
1.5
02/01/18

לא מומלץ בכלל! קיבלנו מנה קרה והערנו על כך. במקום להכין מנה חדשה המנה חוממה והוגשה כחדשה באופן מטעה (כולל הטורטליני שכבר לקחתי ממנו ביס). כשהערנו על זה חטפנו חזק - הואשמנו בזה שזה בעיה... שלנו שאנחנו לא אוהבים בשר קר ופסטה פושרת, שהם מצטערים שאנחנו לא נהנים וכו'... בקיצור מאד התאכזבנו מהמסעדה והרגשנו שזאת מסעדה עם יכולות בינוניות מינוס, מחירים של כוכב מישלן ושירות של מסעדת פועלים. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
נהנו מכל רגע
5.0
10/03/17

השירות מעולה נהניתי מאוד מהמבעדה האוירה מאוד נעימה!האוכל טעים המנות מאוד איכותיות ויוקריותיות למרות שלא זול בכלל אבל שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאורה - תמונה
ליאורה מבקר מתחיל
לא מצדיקה את המחיר הגבוה למנות שהן יחסית קטנות.
4.3
28/01/17

היינו 5 סועדים. השרות היה מאד נחמד ונדיב. האוכל - אם כי היה מיוחד ושולבו במנות טעמים מגוונים ושונים, המנות לטעמנו היו קטנות והמחיר לעתים ממש מוגזם !!! אין סיבה שסטייק פורטר האוס ששקל... 700 גר' כולל העצם - שהתחלק בין שניים , יעלה 420 ש"ח !!!! יש גבול לכל תעלול. מחיר הערב לא ממש הצדיק את מה שקיבלנו. לא נחזור למסעדה הזו וחבל.....

עוד פרטים
הוספת תגובה