נגישות
נגישות

פופינה - Popina ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על פופינה

לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אחת המסעדות הטובות! מנות מוקפדות עם פיצוץ של טעמים ומגוון של מרקמים.
4.8
01/01/17

ישבנו לארוחה בשישי בערב ובחרנו בתפריט הטעימות - מומלץ ביותר! מקבלים 7 מנות מסוגים שונים, לפי "המגבלות" (עם או בלי פירות ים למשל וכו'), ונהנים מכל ביס. המנות מוקפדות, מלאות במרקמים... ובטעמים. השירות מוקפד ואדיב. למסעדה שני אזורים - מרפסת מקורה ומחוממת המתאימה לזוגות ולמבקשים אווירה שקטה יותר ואזור המסעדה הכולל מטבח פתוח ומעט יותר רועש וססגוני. יש חניון במרחק דקת הליכה מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nina - תמונה
Nina מבקר מתחיל
ערב בנות
3.5
24/10/15

הגענו אתמול 22.10.15 לערב בנות, היינו 7, אני המארגנת, הזמנתי מקום שבועיים מראש. כשהגענו, הושיבו אותנו בחוץ כש במעמד ההזמנה לא הוסבר דבר על ישיבה בפנים\על הבר\בחוץ. בחוץ צפוף, וגם אמש... היה חם. אין להם אפילו מאוורר. בעוד אנחנו מסתכלות בתפריטים, לידנומתחילים לעשן. הסתבר שאיזור החוץ מיועד למעשנים! ברור שגם זה לא נאמר בשלב הזמנת המקום. ביקשתי לקרוא לאחראי אשר בהתחלה ניסה להתחמק וחרמוז שזה מה יש. נאלצתי לעבור לטונים דיי מעצבנים, אחרי חילופי דין ודברים הועברנו לשבת בפנים. המלצר היה מקסים. האוכל טעים ומעניין, חלק מהמנות דווקא לא ממש מעניינות ויקרות ללא פרופורציה. טרטר ג'ין וטוניק ודג כבוש מנה מעניינת מאוד, גם המבורגר שרימפס וגם רביולי דלעת וכבד אווז (אם כי המחיר של הרביולי 88 ש"ח ל3 חתיכות היה מוגזם ללא פרופורציה). סלט סלק מה זה לא מעניין ואפילו סתמי. מנת מוסר עם אורז אסור ופונדו כרישה גם מנה ממש רגילה ולא גדולה יחסית למחירה 128 ש"ח. קינוחים סוף הדרך. אבל הקטע בהתחלה דיי קילקל, לפחות לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 7 ביקורות
כיף של מסעדה
4.5
02/07/15

אכלנו בפופינה על הבר. נהנינו מכל רגע: הברמנים מקצועיים מאד, נחמדים ומטפלים בלקוחות במשך כל השהות. המטבח הפתוח יפהפה, מרווח והטבחים מקצועיים ושקטים, תענוג לראות. התפריט מגוון, מעניין... ומקורי, הקוקטיילים נפלאים וכל רגע במסעדה היה מהנה וכייפי. המחיר אולי טיפה יקר אבל שווה כל שקל. נחזור בקרוב לטעום עוד מנות נפלאות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מסעדה מקסימה ומאוד פנסית!!
4.5
12/05/15

הלכנו לכבוד יום ההולדת של בעלי והיה ממש כיף השירות מקסים! הזמנו מספר מנות גדולות וקטנות - ביניהן הפיצה פירות ים שהיא מדהימה ומאוד מאוד טעימה, רביולי סרטנים עם סקאלופס, עוף מושחת עם רוטב... שמנת כמהין על בריוש והמנה שהומלצה על-ידי המלצרית בחום - רביולי כבד אווז. הכל היה מאוד מאוד טעים, האווירה מדהימה מחכים להגיע כבר שוב לארוחת טעימות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה מבקר מתחיל
טעים ויקר
3.3
19/01/15

היינו בפופ ינה 8 סועדים ב 25.12.14 המנות הראשונות קטנות וטעימות המנות העיקריות טעימות מאד אבל לא מצדיק את המחיר השרות היה טוב והמקום יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 10 ביקורות
חוויה מעניינת
3.5
22/12/14

בערב תל אביבי קריר,זוגתי ואנוכי,כיתתנו את רגלינו אל מסעדת פופינה - מסעדת שף. המטבח של המסעדה נמצא בחלל פתוח כך שניתן לצפות בהכנת המנות ובתנועה בלתי פוסקת של מספר רב של טבחים שמכינים את... המנות השונות.התיישבנו על הבר( מומלץ למי שאוהב לצפות באקשן של הכנת המנות). לאחר קבלת התפריט ושיחה עם המלצר הבנו שאין סיכוי שנדע לבחור את המנות בעצמנו,אז בחרנו בתפריט טעימות של 7 מנות(280 ש"ח לאדם,לא כולל יין או שתייה). הזמנו יין לבן צרפתי שהיה מצוין(Vouvray).לאחר זמן מה התחילו להגיע המנות. על מנת לא לייגע עם תאור המנות, אני אגיד לכם מה באמת מומלץ: מנת הרביולי דלעת שמגיעה עם כבד אווז היא מנה אלוהית מנת הטרטר ג'ין וטוניק היא מנה מעניינת מנת הדג מוסר שהגיע עם אורז פרא כלשהו היתה מעולה שני הקינוחים שקיבלנו(עוגת גבינה אפויה וסופלה א-לה מינוט) היו סוף הדרך - אבל קצת TOO MUCH בתור מנה שביעית... רק עוד פרט קטן לפני הסוף - מתי בפעם האחרונה ראיתם DJ במסעדה? אז כן, היה במסעדה DJ (יש לציין שעוצמת המוסיקה התגברה לקראת 22:00). לסיכום: מומלץ לבקר ולטעום מנות ספציפיות.בדעבד נראה ש-7 מנות זה יותר מדי. היין יקר רצח(אבל טוב מאד) בסך הכל המסעדה היא יקרה אבל לדעתי שווה לבקר בה ולו פעם אחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן - תמונה
לירן 9 ביקורות
מסעדה טובה אך יקרה
3.8
13/12/14

לקחנו את ארוחת הטעימות (280 שח לאדם). חלק מהמנות היו מצויינות וחלקן בסדר אך לא מפילות. המנות מאוד קטנות אך סהכ מ 7 מנות יצאנו מפוצצים. יש הרגשה שהמנות מתוחכמות מדי, הרבה מאוד טעמים בכל... מנה, כאשר הטעמים המתקתקים שולטים. היין יקר מאוד, יותר מכל מסעדה שהייתי בה. אין שום הצדקה לשלם 65 שח על כוס יין אדום. לסיכום מסעדה טובה, מענייננת, ועם כמה שיפורים יכולה להתברג לאחת מהמסעדות הטובות בתא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 3 ביקורות
העלבון הכי יקר שחוויתי
2.3
02/08/14

כנראה שהכותבים לפניי היו במסעדה ממש מזמן כי רוב המנות שמתוארות בהן, כבר לא בנמצא. התחלנו את הארוחה עם מנת דלעת וקרם פרש, שהייתה פשוט לא אכילה, לאור המרקם המוזר שהיה נא. הקרם פרש פשוט... היה בתחתית הצלחת והיה ברוגז עם הדלעת- השארנו בצלחת 3 חתיכות מתוך 4. מנה ראשונה נוספת הייתה סלט רוקט וכבושים אשר גבינת הריקוטה שהיה אמורה לעטר אותו אזלה ו"שודרגנו" לגבינת פקורינו שהייתה מלוחה מדי ביחס למנה ולא ממש התאימה. באופן כללי היו יותר מדי עלי רוקט ופחות מדי מכל השאר. למנות העיקריות הזמנו דג מוסר על מצע אורז שחור, שעלה לא פחות מ-128 שקלים, מחיר שהיה הרבה מעל ומעבר לתמורה שקבלנו, מנה סטנדרטית ביותר. הזמנו לעיקרית גם ניוקי ששוב לקה במליחות מוגזמת ולווה באספרגוס קשים מדי. לקינוח הזמנו עוגת גבינה שהוחזרה כשם שבאה, היה לה טעם של עוגת גבינה ביתית, היא הייתה די יבשה ופשוט לא מספקת. קבלנו גם "פינוק" קצת מעליב בגודלו, ולא הרגשנו מפוצים. לסיכום, קבלנו חשבון שבו הורדה רק עוגת הגבינה שלא נאכלה ולכן נאלצנו להסב את תשומת הלב של צוות המסעדה שלא טרח לעשות זאת בעצמו שאין סיבה שנשלם על מנת הדלעת. כמובן שזה עניין של טעם, אבל בתור לקוחות קבועים של מגוון מסעדות בתל אביב, שמוכנים לשלם כסף טוב עבור אוכל טוב, זו ללא ספק החוויה הכי קשה שחווינו עד כה במסעדת שף מבחינת טעם האוכל. השירות של המלצרית היה בסדר גמור אבל כשהוגש החשבון הייתי מצפה שהיא תאיר את עיניו של אחראי המשמרת לתקלה, שכן בזמן אמת היא שאלה ואף נענתה לגבי דעתנו על המנות השונות. סיימנו עם חשבון של 300 שקל, קיבה ריקה ואכזבה גדולה. קונספט מגניב, אבל נשאר בגדר הפוטנציאל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברוך - תמונה
ברוך 3 ביקורות
מעולה
4.8
12/04/14

פופינה היא מסוג המסעדות שאתה מרשה לעצמך ללכת אליהן פעם בשנה אבל נהנה מכל רגע. האוכל ברמה מאוד מאוד גבוהה , רביולי דלעת עם כבד אווז שהיה מושלם, פילה לוקוס שהיה עשוי הכי טוב שיצא לי... לאכול. אמנם המחיר לא זול אבל מי שמבין באוכל בהחלט מוכן לשלם. השירות היה מעולה המלצרית ידעה הכול ולא לחצה (לקח לנו הרבה זמן להחליט). לסיכום ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
סופר סטייל
3.5
06/04/14

המקום מעוצב מהמם, רק להסתכל על כל פינה בו היה מקסים. אני טבעונית אז לקחתי מרק ארטישוק ירושלמי וערמונים, ודלעת שאמרו שהיא הושרתה בדבש וטימין או משהו כזה. המרק היה ממש טעים, הדלעת - מנה... ממש קטנה ולא להיט. ליידנו על הבר גם ישבו שתיים שאחת היתה צמחונית, וביחד עברנו מנה מנה בתפריט, אפשר לספור על יד אחת את האופציות. מציעה להכניס עוד מנות ויגן-פרנדלי כדי לזכות בביקורים נוספים.

עוד פרטים
הוספת תגובה