נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

דביר - תמונה
דביר 7 ביקורות
חווית יום הולדת מעולה !
4.5
26/02/14

היינו 5 חברים מהעבודה לחגוג יום הולדת. הזמנו את העיסקית + מנות ראשונות : פטה כבד, סלטים, פוקצה , גרניטות ועוד. האוכל היה טעים וטוב. מאוד מומלץ ! לגבי השירות : מלצרית חביבה מאוד בשם מאיה... שירתה אותנו. הבחורה מדהימה ! שירותית ! מקצוענית ! וחביבה מאוד !! אדון שגב, אם אתה קורא את הביקורת הזו (במקרה) שמר את הילדה הזו !!! תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 3 ביקורות
טעים ביותר!
4.3
06/02/14

זוהי פעם שלישית שלי במסעדה, לא הזמנו מקום מראש אך הכניסו אותנו מהר מאוד, אחלה עסקיות! טעימות ומשתלמות.הזמנו סלמון טריאקי ופסטה בטטה שמנת, מרק פטריות,פוקאצ'ה וסלט כפרי והכל היה ממש ממש... טעים! הווליום של המוסיקה היה גבוה למרות שביקשנו מספר פעמים להנמיך...בסה"כ ממש מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דביר - תמונה
דביר 7 ביקורות
טעים....
4.0
03/02/14

אכלנו זוג במסעדה , ביום ראשון בבוקר ב 13:00. במסעדה הייתה מלאה. הזמנו ראשונות : סלט אסייאצתי, ממרח פטה כבד. עיקריות : נתח עוף יפני + עוף בתפוחי אדמה. האוכל היה טעים (אם כי קצת יקר לגודל... המנות). לא התאכזבנו. אחלה שירות (תודה למאיה המלצרית).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daisy - תמונה
Daisy 3 ביקורות
אכזבה ממסעדת שגב אקספרס
2.5
20/01/14

חגגתי יום הולדת והמנה של הדג סלומון היה מתוק ומאכזב והמנה ראשונה סלט אסייתי היה גרוע וגם הקינוחים היו מאכזבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yariv - תמונה
Yariv 2 ביקורות
מאכזב ויקר
2.0
19/01/14

שלום לכולם, אני רואה כאן את המתלהבים, אני חושב שאתם קצת מושפעים מהנחמדות של שגב בטלויזיה, צריך לזכור שלא הוא ולא הנחמדות שלו נמצאים במטבח. חגגנו שם יומהולדת (בפעם השניה), לא אני בחרתי... את המסעדה, הזמנו מה שזכרנו מהפעם הקודמת. אז ככה, בגדול האוכל בסדר, טעים. אבל - מנות זעירות (!!!!) ממש ברמת טעימות. הקרפצ'יו קטן להחריד ולקחת 52 שקל על 2 חתיכות דקות!!!! כל כך ואח"כ הפילה (לא נראה לי שזה היה פילה אמיתי, דרך אגב) רגיל לחלוטין - שום יחוד בשביל המחיר שלו. הפירה היה בסדר גמור אך כמובן קטנקן. מים 13 שקל - על מה! מאיפה שאבתם את המים. יקר ולא משתלם, המחירים שם לא בפרופורציה לאיכות בכלל. היו המום אנשים, לא מבין למה, ממש. בקיצור, בשביל 1400 שקל ל 3 זוגות יש מסעדות אחרות, יותר טובות ואולי גם יותר זולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 4 ביקורות
מאכזב מאוד
2.0
26/12/13

היינו היום בפעם השניה בשגב אקספרס ולצערי גם האחרונה.אחרי שפעם הקודמת היה טוב מאוד,הפעם היה ממש רע. לראשונה הזמנו מרק חצילים שהיה טוב מאוד.לעיקריות אישתי הזמינה עוף שהיה לא טעים בלשון... המעטה.ביקשנו להחליף לפסטה .הגיעה פסטה לא נכונה.לא טרחו לפצות,ביקשנו פרמזן לא התייחסו,הפסטות היו לא טעימות,בקבוק פפסי קטן ב 13 ש"ח... משפט סיכום -כדי למכור עוף בתור אוכל גורמה השם שגב לבדו לא מספיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
benny - תמונה
benny 2 ביקורות
קפדנים
4.8
07/12/13

לאחר ביקורים לא מעטים הרגשנו שאנחנו חייבים לחרוג ממנהגינו ולהמליץ על המסעדה ששומרת על איכותה ורמתה לאורך זמן רב. רב מוחלט של מגוון המנות, הרגילות והמיוחדות, טעים לכולנו(ואנו 5 השונים... בטעם האישי), מוגש בהקפדה אסטתית, ובמחירים בגבול הסביר לתמורה. המקום מנוהל במקצועיות, נקי, עיצוב המקום מיוחד ונעים והמוסיקה נינוחה ולא רועשת. האווירה הטובה משולבת בצוות שרות מחוייך ומבין עניין ותמיד תמיד חושב איך לפנק ולפנק. מבקשים לומר תודה ושתישארו ככה תמיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi Hasson - תמונה
Yossi Hasson מבקר מתחיל
חוויה אנינת טעם
5.0
05/12/13

היינו 4 סועדים הזמנו 3 מנות הכל היה טעים חבלז תוך כדי הגיעו עוד פינוקים שהם אומרים שגב שלח ומפנק ובאמת לא מפסיקים לפנק ולהגיש מנות קטנות וטעימות גם בקינוחים הכל הכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
מאכזבת
3.3
29/11/13

לקחנו סטייק פרגית על העצם(86ש"ח), מנה תפלה חסרת תיבול בסיסי גם אם היא היחידה ממנות הפרגית המוצעות ללא רוטב... פסטה בולוניה(67ש"ח) שהיתה טעימה,כבדי עוף באגסים(79ש"ח) שהייתה מוצלחת וסטייק... סינטה משוייש(125ש"ח) שהיה פשוט סוליה הוחלף בסטייק אנטריקוט שכנראה זרזו הכנתו לכן הגיע שרוף בקצוות.. הוציאו לנו לפיצוי קינוח גלידת חמאת בוטנים למרות שהזמנו קינוח עוגת גבינה(42ש"ח) (הערה לכל המסעדות באשר הן: אם אתם רוצים לצ'פר או לפצות מאיזו סיבה שלא תהיה-תנו מתנה את הקינוח שהסועד בחר ולא אחד נוסף!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
lara - תמונה
lara 7 ביקורות
מסדה מפתיעה כל פעם מחדש
4.8
27/11/13

אכלנו הרבה פעמים במסעדה, כל פעם מפתיעה מחדש. אוכל מאוד טעים, שירות מפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה