נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

ישראל - תמונה
ישראל 7 ביקורות
אנחנו אוהבים את המסעדה
4.3
02/07/16

היינו אמש אצלכם הכל מצוין אוכל 5 כוכבי מישלן אוירה פנטסטית אוכל טרי וטעים מאד מאד מחירים סבירים ביותר אוירה נעימה מאד רצון אדיר לתת שירות אך זה לא קרה קיבלנו קנקן מים חמים ולא קרים... המלצרית והמלצר הביאו לנו את המנה העיקרית רצו להגיש לנו הסבת את תשומת ליבם עשו טובה וטיטאו מעט כאילו ניקו את השולחן ביקשנו קיסמי שינים ומטלית לניקויי הידים לא הגיע עד סוף הארוחה חבל מקום מצוין ומדהים אך השירות היה חסר וללא כל תשומת לב זילזול מצד המלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
nat - תמונה
nat 8 ביקורות
אחזור למסעדה
4.5
04/06/16

אכלנו ארוחה משפחתית חגיגית. המנות היה מאוד טעימות והשירות היה פשוט מעולה! המנות הגיעו מהר והמלצרים היו נחמדים. בעקבות החוויה הנעימה נחזור למסעדה בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
אחד המקומות הנעימים
4.0
23/03/16

פיש הפכה למקום הקבוע שלנו. הגענו אתמול בערב, כרגיל, ישבנו על הבר והברמן היה חייכני ואדיב. הזמנו את מנת פרפציו דג מוסר ומנת לחם שמגיעה בליווי קרם עגבניות מעולה. הלחם היה חם וטרי, הדג... תובל כראוי והאווירה הייתה נעימה. אומנם ישבנו ערב שלם על מספר מנות מאוד מצומצם אך לא הורגש שדוחקים בנו להזמין דברים נוספים רק תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
juliettz - תמונה
juliettz 12 ביקורות
מקום מצויין, גם לאלא שלא אוהבים דגים
4.8
22/02/16

חגגנו במסעדה את יום הנישואים שלנו. אני מאוד אוהבת פירות ים ובעלי לא, אז זאת הייתה מתנה ממנו. הזמנתי מנת פירות ים - פשוט לבלוע את הלשון. בעלי אכל טונה וגם היה מאוד מרוצה - מנה היתה טריה... וטעימה. למרות ישיבה די צפופה במסעדה - אווירה מאוד נעימה, לא רועש, מאוד רומנטי, עיצוב מאוד יפה. הזמנו גם קפה וקינוח. מלצר הביא קפה ושכח לכמה דקות מהקינוח (אפילו לא הספקנו להרגיש הוא חסר) וכשנזכר והביא - אמר שזה טעות שלו והקינוח על חשבון הבית. בכלל שירות היה מאוד עדיב ומדוייק. בהחלט נחזור למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lass Meruno - תמונה
Lass Meruno מבקר מתחיל
נחזול לשם עוד
5.0
19/01/16

מסעדה מעולה, האוכל טעים מאוד, והשירות ברמה. מחירים יחסית טובים, נהננו שם מאוד! ממליצים בחום! לרבות המסעדות בהם בילינו, זאת שונה בשירות באמת אדיב ומקצועי, עם חיוך ורצון לשרת, מה שהיה... חשוב לנו במיוחד כשחגגנו יום הולדת ורצינו אווירה רומנטית ואכפתית. החנייה בשפע מה שגם לא פחות חשוב למי שיש נסיון עם תל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
מוצלח והעיצוב וואו
4.8
05/01/16

היינו לראשונה, לקחנו עיסקית לראשונה קרפצ'יו מוסר ים מדוקדק ומוצלח וכדורי ריקוטה פיטריות נמסים בפה. לעיקרית ספיישל מוצלח ביותר של פורל עם פירה ופירות ים ברוטב מאוד טעים מפוצץ ופיש אנד... צ'יפס שלטעמי היה עם יותר מידי ציפוי פירורים. מחיר לא זול אבל נוח. שירות מעולה, מלצרית מקסימה בשם מעיין. היה כיף

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אוכל טעים, מנות לא גדולות ברובן ושירות חביב (לא מעבר)
2.8
27/12/15

ישבנו לארוחת ערב במסעדה - המנות היו טעימות אך ברובן לא גדולות במיוחד. דגים שלמים באופן טבעי גדולים יותר ממנות של פילה (פילה דניס מגיע ב-3 פילטים קטנים, פילה מוסר הגיע פילה אחד גדולך... יותר). מנת השניצל ילדים טעימה וגדולה ממש. הקינוחים לא מלהיבים במיוחד - המלבי היה היחיד שבאמת היה נחמד. השירות היה חביב, לא מעבר, הייתה מוזיקת רקע חזרקה במיוחד שלא איפשרה לנהל שיחה, ולמרות בקשות חוזרות להחליש את המוזיקה, זה לא בוצע. שורה תחתונה - חביב לא מעבר, לא בטוח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
שירות מצויין ואוכל טוב
4.0
13/12/15

לקחנו את הדיל של יום ראשון, מאוד משתלם. שירת אותנו שמעון שהיה מקסים ותרם רבות לחוויה, הוא בהחלט נכס למקום. בהחלט נחזור. תודה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
מעולה
4.5
05/12/15

לא עבר חודש מאז הביקור הקודם שלנו במסעדה, וחזרנו לשם שוה לחגוג יום הולדת. המסעדה פשוט מעולה. כל מנה מפתיעה וטובה מאוד. ממליצה במיוחד על השרימפס פילה בקר לעיקרית. בהחלט ניתן לחלוק בה... לשני סועדים אם גם הזמנתם ראשונות. השירות גם מהיר ומקצועני והושיבו ואתנו בשולחן צידי ושקט, כך שלא הרגשנו את כל המולת המסעדה כמעט. מקווה שיזמינו אותנו לעוד יומולדת לפיש בקרוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tim - תמונה
Tim 7 ביקורות
מסעדה נחמדה עם אוכל טוב
4.3
04/12/15

מסעדה נחמדה עם אווירה קלאסית ונעימה. הזמנו דג פורל וקינוח עוגת אלפחרוס - המנות היו טעימות וגדולות. השירות נעים ומקצועי. בסה"כ חוויה טובה. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה