נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

דודו - תמונה
דודו 4 ביקורות
בטוח שעוד נחזור
4.0
13/04/18

מעט רועש וצפוף לטעמי אפשר קצת לרווח את מקומות הישיבה כדי לתת פרטיות. מעבר לזה האוכל מצויין, מלצרית שמכירה את המנות ויודעת להמליץ, מחיר סביר ביותר, מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
מסעדה ברמה גבוהה
4.3
06/03/18

מסעדה ממולצת לכל אוהבי הדגים ופירות הים למינהם, אנו בעצם אוהבים לרוב דגים ולכן היה מבחר רב במסעדה. קיבלנו המלצות ממלצרים חמודה שדאגה כל הזמן למחסור בשולחן, המליצה על המנות הראשונות שהיו... מעולות, ולגבי הבשרים, לבסוף קיבלנו קינוח על חשבון הבית, למה ? לא יודעת, ככה בא להם, יפה שמפנקים את הלקוח לפעמים ללא סיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת, על כל גווניה.
4.5
17/02/18

הגענו בערב יום שישי 13 סועדים,(כמובן שהזמנו מקום מראש) לא נאלצנו להמתין בכניסה כלל והשולחן חיכה לנו. האווירה הכללית במסעדה טובה, מעט רועש אבל זאת מפני שהמסעדה הייתה מלאה. כל הסועדים... הזמינו מנות ראשונות ועיקריות, המנות יצאו מאוד מהר (בערך רבע שעה המתנה מההזמנה עד שהגיעו) והיו כולן בגודל משביע ומוצלחות מאוד! המחירים הגיוניים ולא בשמיים, והשירות היה יעיל מהיר ואדיב. בקיצור, שווה לחזור ולבוא גם מרחוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון מבקר מתחיל
חוויה מדהימה מסעדה מעולה
5.0
25/01/18

האוכל מדהים!!!!!!!! הצוות מעולה!!!!!!!!!!!!!!! חגגנו יום הולדת לאבא שלי וכולנו נהנינו מאוד, בטוחים שנחזור לשם שוב. מאוד מאוד מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מעולה
4.3
21/01/18

חגגנו יום הולדת לבני. הגענו 10 סועדים. יום שישי אוירה רועשת. המולה אבל לא הפריע לשירות הנהדר שפינק מאוד הזמנו מגוון של מנות. סטייקים דגים ומנה אחת של פסטה. הגיעו סלטים ו-2קינוחים שהיו... מצויינים

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
היה אחלה נחזור בחיוך
5.0
05/12/17

אחלה מקום אחלה עיסקיות, שירות מעולה מעולה, לא הספקתי להתיישב הגיע מלצר, ואחריו עוד אחד. מקום ואווירה מאוד נעימים, עיסקיות ממש הוגנות ומגוונות טעים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
בילי - תמונה
בילי 10 ביקורות
להזמין מקום ולרוץ!
5.0
22/10/17

אחת הארוחות היותר טובות שאכלנו. שרות אדיב ומחוייך..בעיקר ארוחות עסקיות..חוזרים לשם פעמים רבות ותמיד רוצים לחזור שוב. תמורה מלאה עבור התשלום. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צח - תמונה
צח 4 ביקורות
לא נחזור. המסעדה צריכה לחשוב שעדיף איכות הבילוי על מספר האנשים.
3.0
17/09/17

הגענו 2 זוגות לחגוג יומולדת. מסעדת פיש שוכנת בקומת קרקע של מבנה תעשייתי בצד הפונה אל החניה. מכיוון והדרישה למקום במסעדה גדול, החליטו בעלי המסעדה להוסיף שולחנות גם בחלק החיצוני של... המסעדה, קרי בחניה. אומנם שמו אורות ועציצים המוסיפים לאווירה, אך הארוחה מתרחשת בחניה של הבניין. איתרע מזלנו וישבנו בצד של המשטח החיצוני, וכך מטר משולחן הארוחה חנה קטנוע ואת שולחן הארוחה האירו אורות של מכוניות שיצאו ונכנסו לחניה כ 6 מטר מאיתנו. בד"כ הייתי מבקש לעבור מקום אבל באנו לחגוג יום הולדת ובאמת שנמאס להתלונן במקומות שמעדיפים לא לראות את הבושה בעצמם ולקוות שהאורחים לא שמו לב. בקיצור ודאו שאתם יושבים בתוך המסעדה. אל האוכל. למנות ראשונות הוזמנו סלט עבניות וסלט ירקות שורש שהיו טובים מאוד, אם כי קטנים (הסלט לא הוגדר כמנה ראשונה בתפריט). קוקי סאן ז'ק היה סביר מינוס ושכב על פיסת טוסטון חסר מעוף ופטרייה לא קשורה עם טעם בולט שהעיב על טעם הקוקי סן ז'ק. למנות עיקריות הוזמנו פילה דניס בתנור, מולים וסטייק אנטריקוט. הדניס והמולים היו טובים אבל הסטייק סתמי לחלוטין. הסטייק היה עשוי בדיוק במידת המדיום שהוזמן, אבל איכות הבשר פושרת לחלוטין. למנות אחרונות מלבי קוקוס טעים ביותר וטיראמיסו שעדיף שלא היה יוצא מהמטבח. עדיף היה לקרוא לו עוגת שכבות עם קרם נוזלי. 360 ש"ח לזוג. יקר יחסית לתפאורה של מסעדת פועלים באור יהודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים
4.0
14/09/17

בהחלטה של רגע אחרון הזמנו שולחן לארוחת צהריים של יום שבת, אוירה נעימה, האוכל היה טעים ומגוון, לחמים טריים, כל המשפחה נהנתה. מחיר גבוה. השירות היה איטי, אבל מאוד יכול להיות עקב זה... שהמסעדה היתה מלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igal - תמונה
Igal 2 ביקורות
נהנינו מאוד!!! בהחלט נחזור!!! ממליץ בחום!!!
5.0
15/04/17

חיפשתי מסעדת דגים לארוכת ערב עם אשתי ועל סמך המלצות שקראתי באינטרנט החלטתי לשריין מקומות.שמח שגילינו את המקום ואנו בהחלט נמשיך להגיע למסעדת פיש.פשוט - נהנינו מאוד!!! שירות ברמה גבוה!... הזמנות מגיעות תוך זמן מאוד קצר והכל טעים בטירוף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה