נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

ערן טל - תמונה
ערן טל 4 ביקורות
שירות ברמה הגבוהה ביותר, תואם היטב את רמת האוכל
4.5
11/03/17

הייתי לקוח המסעדה בעבר אך מאז עברה מחוף ראשל"צ לא יצא לי לבקר... עד היום. באתי עם המשפחה, וכולם נהנו, כולל הילדים, וזה אומר הרבה לכשלעצמו. השירות נשאר מעולה כתמיד, בדיוק כפי שזכרתי.... יישר כוח לצוות המלצריות ובעיקר למאיה (המלצרים שלנו) על חוויה מדהימה ולא פחות למנהלים שדואגים לצוות כזה. האוכל, נו, פשוט מעולה. המנות הראשונות אסטתיות, לא קטנות מדי, והטעם, פשוט לבוא לאכול כדי להבין. והעיקריות... הדגים טריים ועסיסיים, הסטייק, מהטובים שאכלתי. מומלץ, מומלץ, מומלץ!!! האמת שהמנות היו כה מוצלחות ומספיק משביעות שלא היה לנו מקום אפילו לקינוח. הקפה שלהם, לדעתי מהטובים בארץ גם כן, למי שאוהב קפה מתערובת חזקה דיה כדי ליהנות מטעם טוב של קפה בסיום הארוחה. אם רק המחיר היה יותר נמוך, לא בהרבה, זו היתה יכולה להיות החוויה המושלמת. גם העיצוב במקום תורם רבות לאווירה. בקיצור, מי שלא היה, חייב לנסות. מי שכבר היה מבין אותי ויחזור עוד פעמים רבות. תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
מסעדת דגים באווירה יוקרתית
4.5
08/03/17

מקום מהמם שנמצא גם במיקום כיפי, יש חניה גדולה באזור, מלצרים שקשובים. מנות מעולות! אווירה יוקרתית והמנות גם מתומחרות בצורה גבוהה, לקחתי שם מנת סלמון שהייתה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
הראשונות מצויינות, הדגים עשויים היטב ונימוחים. שירות מעולה!
4.8
26/02/17

הלכנו המשפחה לחגוג יום הולדת. השירות היה מעל ומעבר, המנות מאוד טעימות ואיכותיות. האווירה במקום הייתה נעימה וטובה. הדגים היו נימוחים להפליא ועשויים היטב. גם כאשר נעשו טעויות (למשל שכחו... להכניס מנה לתנור, התבלבלו בתוספת) ישר התנצלו והוציאו פיצויים רבים על חשבון הבית. למרות הטעות שנעשה, השירות היה אדיב ביותר ומקצועי, האוכל מצויין . נהננו מאוד. בהחלט נחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natalie - תמונה
Natalie מבקר מתחיל
פשוט תענוג!!!
4.8
27/11/16

דרך מעולה לפתוח את השבוע!!!! הערב מוצאי שבת החלטנו לנסוע לאכול דגים בדרך החלטנו להתיישב דווקא אצלכם בפעם הראשונה ...והאמת שלא התאכזבנו לרגע! מהרגע הראשון שהתיישבנו על הבר קיבל אותנו... בחיוך ענק וחמים עדי הברמן שם התחיל הערב... למנות ראשונות הזמנו לחם כרובית וכמובן את אחד המאכלים האהובים עליי קרפצ'יו ..נהנתי מכל ביס. יש לציין לטובה את האדיבות של עדי שפינק אותנו בעוד שני מנות פתיחה מעולות גם הן. לאחר כמה לגימות מהיינות העיקריות הגיעו, לברק שלם בתנור לצד תפוחי אדמה אפויים וסלט ירקות ופילה מוסר ים על מצע של פירה חלומי לצד שעועית ירוקה עלים ירוקים ובצל פשוט תענוג! לאחר כמובן רגע של נחת והפסקת סיגריה חזרנו לבר ובוםםם חיכה לנו הדובדבן שבקצפת כמו שאומרים מלבי פשוט חלומי אין מילה אחרת לתאר....ולכל התענוג הזה אחראי שוב עדי המקסים. מעולם לא כתבתי ביקורת אך הפעם הרווחתם זאת ביושר תודה רבה למארחת שקיבלה את פניינו בחיוך עד הבר ואיך אפשר שלא לשבח לטובה את עדי שפשוט דאג שנהנה ובזכותו אכן זה קרה ! אין לי ספק שיש לכמה מאנשי מקצוע בעולם המסעדנות כמה דברים ללמוד ממך שאפו :-) תודה רבה לכם על חויית שירות מדהימה ולערב מקסים. שבוע טוב ומבורך מלא בפרנסה שפע והצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 2 ביקורות
המסעדה להנות בה מהאוכל
5.0
11/11/16

אחת המסעדות הטובות שאכלנו בהן. מנות ראשונות מצויינות, האוכל טעים, טרי, מעניין, מגוון. שירות אדיב ומהיר. כשרוצים להתפנק נוסעים ל - Fish ממליצה בחום. ממומלץ גם לזוגות וגם למשפחות, מחיר... סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal - תמונה
gal 3 ביקורות
אוכל מצויין, חסר מבחר הוגן לצמחונים.
3.8
01/10/16

חגגנו יום הולדת עם המשפחה במסגרת ארוחות יום ראשון המצויינות של המסעדה. המלצרית היתה נחמדה אבל---- שכחה את המנות הראשונות... הזוי ! וכשכבר הביאה אותם במקביל לעיקריות באופן די... מגושם..."שכחה" שוב כמה מנות .... לא הערנו כי לא רצינו להרוס לעצמנו את החגיגה . בנוסף הערה לתשומת לב בעלי המקום והשף- זו לא בושה להוסיף מנה גם למי שלא אוכל דגים(כן כן,, יש מנה כזו אבל זה רביולי או ניוקי מלא שמנת. וזהו זה ...ולמי שלא רוצה שמנת?) באמת שעם כזו רמה גבוהה של אוכל אני בטוחה שתצליחו להכין מנה מכובדת גם ליוצאי הדופן שביננו שלא מעוניינים בדגים ולא במנה ששוחה בשמנת. שורה תחתונה נחזור לשם בשמחה אם יוסיפו מנה טובה לצמחונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ron - תמונה
ron 15 ביקורות
התאכזבתי
2.5
10/09/16

הרכב עם תג חניה לנכים, אך החנייה בחוץ הייתה צפופה מאוד וכנראה לא עומדת אפילו בתקן של חניה רגילה בטח שלא אפשרה יציאה וכניסה נוחה מהרכב. הזמנו מקום לשבעה סועדים, הושיבו אותנו בשולחן של... שישה שבקצה שלו שמו עוד כיסא, רק לאחר התעקשות העבירו אותנו לשולחן יותר מרווח. מנות הפתיחה הטונה הייתה מצויינת, שאר המנות סבירות. מנות עיקריות היו בסדר אך לא נפלנו מהכיסא. המנה שלי הגיעה חמה, אך בטעימה מהמנה של אימי ממנת שריפמס פילה בקד נמצא שהבשר היה קר, גודל מנה סביר. המקום צפוף יחסית ויצא שמקצה השולחן שלנו עד קצה השולחן ליד יש מרחק שממש בהושטת יד אפשר לקחת משהו מהשולחן שלו. המוזיקה רועשת מדיי, אם כי לא בקשתי להנמיך. בשורה תחתונה התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
לא לפספס! מסעדה מושלמת!
4.8
01/09/16

פעם שלישית שלי במסעדה וכל פעם טובה יותר מהקודמת. קודם כל- השירות, מלצרים וברמנים חייכנים, אדיבים ומהירים מאוד. לא חיכיתי אף פעם למלצר, שירות מושלם! האוכל מעולה, הראשונות ענקיות, יש... מגוון גדול מאוד. בעיקריות יש אפשרות שלא ראיתי בעוד מסעדות - להזמין חצי מנה במקום מנה ראשונה במקרה וכבר התמלאת מהראשונות (אל תוותרו עליהן!) ממליץ למסעדה לשים לב למנות האחרונות, דרוש שיפור קל בחלקם. כמובן שנחזור שוב! המיקום של המסעדה הוא לא מיקום מרכזי שזה גם יתרון וגם חסרון. לפעמים יש מצוקת חניה בגלל הסמיכות לאולם ארועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Shaul
Shaul
27/07/2017
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
שווה כל שקל, כל הכבוד.
4.5
29/08/16

ישבנו לאכול לכבוד יום ההולדת של אמא. הגעתי סקפטית אבל בסוף הארוחה ניתן לומר באופן חד וברור שהמסעדה יודעת את העבודה. האירוח, השירות האדיב והחביב, אוכל טרי שמוגש במלוא ההדר בכמות... הסטנדרטית (יותר מדי זו חזירות). האווירה נעימה, על אף המיקום הצמוד לאולם אירועים תוסס יש תחושה של אינטימיות. בשורה התחתונה, נחזור! ותודה למלצרים המהממים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 2 ביקורות
כל פעם חוויה חדשה
4.8
10/08/16

פיש זו מסעדה שחוזרים אליה כל הזמן ,האוכל טעים מאד מנות איכותיות ברמה. המקום יפה ונעים,השירות מעולה. תודה רבה לשף שכל מנה היא חגיגה לפה. כמו כן המלבי מיוחד מאד. תודה רבה גיל

עוד פרטים
הוספת תגובה