נגישות
נגישות

פיש - FISH ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פיש

weisler - תמונה
weisler 2 ביקורות
טעים טעים טעים
5.0
17/06/12

אתמול בערב חגגנו יום נישואין והחלטנו, לאור נסיוננו הטוב עם פיש הישנה, לחגוג במסעדת פיש המחודשת. העיצוב מדהים, השירות מסביר פנים והאוכל פשוט טעים. אז נכון שויתרו על הקונספט של מסעדת דגים... הכוללת את כל המאזטים במחיר בעיקרית אבל...המנות הראשונות במחיר סביר לכל נפש וטעמנו גם מהאיקרה, משיני השום הצלויות ומסלט הרחוב התאילנדי ומאוד נהנינו משלושתן. העיקריות היו מדהימות והקינוח המדהים שזכרתי מפיש הישנה של קרם מסקרפונה עם תותים היה אפילו מוצלח יותר על אטריות הקדאיף הפריכות. אין ספק שהשף יודע את עבודתו כהלכה וחומרי הגלם בהם הוא משתמש הם לעילא ולעילא.המחירים היו סבירים, ובאמת...מי צריך יותר מזה? אנחנו בהחלט נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hayah - תמונה
hayah 3 ביקורות
מהנה עם מקום לשיפור
3.5
11/06/12

אין אחידות ברמת המנות. למה רק מלצרים גברים? פוקצ'ה איומה,מטבלים הנלווים לא משהו. ארוחת יום א בערב רעיון מצויין עם תמורה טובה מאד,יש מקום להוספת עוד מנות עיקריות.הקינוח "תוצרת הארץ" מאד... מקורי ומוצלח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של אביבה
אביבה
30/12/2012
פוקצ'ה מדהימה בטעמה, פריכה ואורירית. מיוחדת מאד.
יוליה - תמונה
יוליה מבקר מתחיל
מעכשיו - המסעדה האהובה עליי
5.0
06/06/12

אתמול חגגנו לבן זוגי את יום הולדתו בפיש... רק כשהתיישבנו הבנתי שהגענו למקום הנכון... העיצוב המרשים, האווירה האינטימית... כל המנות (הראשונות והעיקריות) היו מושלמות!!! הקינוחים טעימים... ומיוחדים... השירות היה מעולה... והמחיר.. שווה כל שקל... אנחנו בהחלט נחזור לשם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tinker20 - תמונה
tinker20 4 ביקורות
במילה אחת: אכזבה
2.0
22/05/12

הגענו למסעדת פיש החדשה בפעם הראשונה, זאת לאחר שאכלנו בפיש הישנה (על חוף הים בראשון) כמה וכמה פעמים ומאד נהנינו. חייבת לומר שאחרי שקראתי את הביקורות פה הייתי בטוחה שבחרנו נכון, אבל... לצערי התאכזבנו קשות. אין מה להשוות בכלל בין המסעדה הישנה לחדשה. בעוד שהמסעדה הישנה היתה מוארת, לחוף הים ומעוצבת בטוב טעם, המסעדה החדשה שוכנת באזור תעשיה ליד תחנת דלק, היא חשוכה וקודרת ובעלת עיצוב כבד ומשעמם. והחלק החשוב באמת - האוכל, גם כאן נחלנו אכזבה, בפיש הישנה נהגו להגיש מנות פתיחה קטנות וטעימות ביחד עם לחם חם שהיו פשוט תענוג לחיך וכיף אמיתי. בפיש החדשה ביטלו את הצלוחיות הטעימות ובמקום זאת אפשר להזמין מנות פתיחה במחירים מופקעים (14 שח לצלחת של רוטב סלסה ?!) ויש לציין שניסינו 4 מנות פתיחה שונות וכולן היו מאכזבות. נקודה אחת לחיוב בכל זאת אציין - המנה העיקרית, אני בחרתי בדג לברק בתנור והוא היה טעים וטרי. גם הקינוחים היו בסדר. חבל מאוד שפיש בחרו לבטל את מה שהיה דווקא כל כך טוב במסעדה במקום לשמר זאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir Geva - תמונה
Meir Geva 13 ביקורות
פשוט 10!
4.8
08/05/12

לאחר פעמים אחדות, לבד ועם חברים, ברור שפיש המחודשת הינה הצלחה סוערת. רוצו ותיהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karina - תמונה
Karina 2 ביקורות
חוויה בלתי נשכחת
4.8
28/04/12

חגגנו 50 שנות נשואין לחמים שלי. היינו 14 יש ולקחנו Private room שזה בקומה שניה. והיופי שמחיצות בחדר מזכוכית כהה וזה מאפשר להרגיש אווירה של כל המסעדה. המקום מעוצב מאוד יפה, מוזיקה ברקע... נעימה ואווירה רומנטית. יין טוב,הרבה אוכל (מנות גדולות) ומכל דבר! וטרפנו הכל! כל כך היה טעיייים!והיה שמח וכיף! חבל שלא ידעתי שיש טלויזיה בחדר הייתי מכינה מצגת לאירוע.ועוד פרט קטן: מחיר. פשוט ללא תחרות וזו אמת! כולנו נהננו וכולם פירגנו לי על בחירת מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חניתה - תמונה
חניתה מבקר מתחיל
חוויה מהנה במסעדת פיש החדשה
4.8
26/02/12

אתמול בערב חגגנו יום הולדת לבן משפחה במסעדה החדשה והמרשימה מאד בעיצובה. האוכל היה מעולה! השירות היה טוב מאד! כולנו נהננו הצלחות נשארו ריקות מה שלא אופייני לבני המשפחה שלי ומעיד על אוכל... טעים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יולי - תמונה
יולי 11 ביקורות
מסעדת פיש היקרה
5.0
30/01/12

היום ביקרתי עם חברה שלי במסעדת פיש החדשה. בהחלט מקום מעוצב, השירות נפלא, מתייחסים לכל דבר בקפידה, שואלים אם הכל בסדר והאם לא חסר כלום. האוכל נחמד עשוי ברמה טובה, אך דבר היחיד שפקשש זה... זמן ההמתנה למנה העיקרית. הגענו למסעדה וישר ידענו מה להזמין וכשאר הזמנו את המהנ העיקרית חיכינו לה 50 דקות שתגיע. המנות היו גדולות אפילו לא סיימנו אותן, אך בהחלט חברתי שהייתה גוועת מהרעב סבלה עד שהביאו לה את המנה שלה. נשמח לספר לחברים על המסעדה כי מעבר לזה הכח היה בסדר וטוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haya Gozalzani - תמונה
Haya Gozalzani מבקר מתחיל
חוויה גסטרונומית קולינרית מהשורה הראשונה
5.0
28/01/12

איזה כייף לחזור למשהו מוכר, אבל שונה ומשודרג עוד יותר. פיש החדשה עולה על כל דמיון - עונה על כל הציפיות של הלקוח הישראלי,זה שאוהב לאכול אוכל טוב, לקבל מנות יפות, מרשימות וגדולות ולא... לצאת מרושש ולחסל את כל הכסף שיש לו בארנק. הקונספט החדש של המסעדה יוצר שילוב מנצח של עיצוב מודרני מדהים שרואים שנבחר בקפידה ובחשיבה,אוכל מצויין ומעולה,מנות גדולות, שירות שאין לו מתחרים ואווירה מדהימה. תפריט "פותחים שולחן" שכלל לפי בחירתנו 15 סוגים של מנות שאמנם נקראות מנות פתיחה, אבל אין כל קשר בינן לבין מנות פתיחה ממוצעות של מקומות אחרים, אלא ההיפך הוא הגמור - לאחר "פותחים שולחן" אין מקום וגם לא צריך להזמין מנות עיקריות, אלא לעבור ישר לקינוחים. היפה והחכם הוא, שפיש החדשה השכילה להבין שלא חובת המציאות שכשמזמינים מנות ראשונות חובה להזמין עיקריות והיא נותנת ללקוח להחליט אם יש לו צורך בכך או לא.זאת ועוד, היא נותנת את האפשרות להזמין חצאי מנות וזה דבר לא קונבנציונלי בשוק הקולניריה הישראלי. בתור לקוחות ותיקים,יצאנו מרוגשים ונלהבים מה"בית" החדש של המסעדה - אנחנו בוודאות עוד נחזור לשם! וכמובן מאחלים בהצלחה לניב השף (שאף יצא,הסתובב במסעדה בין הלקוחות ואף שוחח איתנו), לאורלי, לדויד ולכל צוות המלצרים המדהים שארח אותנו ארוח של מלכים (ואף עשה לבננו הצעיר סיור במטבח).

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי 14 ביקורות
עיצוב וטעם חדשניים ומיוחדים
5.0
24/01/12

עיצוב נקי ומשפיע על האוירה הנעימה . השרות מקצועי ומפנק. וגולת הכותרת - התפריט. מרק תירס עם בשר סרטנים - המרק הטעים ביותר שטעמתי עד כה. תמשיכו כך. בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה