נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

Helen - תמונה
Helen 14 ביקורות
אותנטי מאוד
2.5
15/10/14

מסעדה נחמדה אוכל סביר אבל משביע (ציפיתי להרבה יותר) אם מגיעים יום שישי חייבים!! להזמין מקום. לגבי השירות-המלצרית לא ידעה מה יש בתפריט וסתם יוצא שמזמינים דברים שבכלל אין במטבח. טעון... שיפור דחוף מבחינת שירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר מבקר מתחיל
מאכזב
1.8
11/10/14

אווירה טובה, אוכל סביר, שירות גרוע שגרם לנו לצאת עם הרגשה לא נעימה. הזמנתי מנת ניוקי תפו"א עם סינטה (שהגיע עם בקר במקום הסינטה אבל לא קריטי), מנה ויזואלית קטנה שסיימתי ב5 דק' במחיר... מופקע של 74 ש"ח. בתור מישהי שאוכלת כמויות קטנות העלתי את זה למלצרית שקראה למנהל\ בעל הבית, תגובתנו הייתה מתנשאת וממש ממש לא שירותית. גרם לי להרגיש לא בנוח שאני אומרת את זה ולא הבין למה אני מצפה שיתן לי פיצוי. בחיים לא נתקלתי במקרה כזה ובתגובה כלכך מעצבנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomit. - תמונה
shlomit. מבקר מתחיל
מסעדה מוצלחת ממאד
3.8
09/10/14

תפריט מגוון ומוצלח מאד. אוכל ברמה גבוהה, מנות בגודל סביר (דווקא הקינוחים היו יחסית גדולים). מחיר סביר ביחס לאיכות האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל סטנק - תמונה
טל סטנק 10 ביקורות
טעים ונחמד.
3.5
18/09/14

אוכל טעים בשביל ארוחת צהריים. מנות לא גדולות, בטח ביחס למחר. השירות היה בסדר, אבל לא מלהיב - אולי בגלל השעה. יצאתי מרוצה בסופו של דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
שווה לתת הזדמנות שנייה
3.0
16/09/14

זו בהחלט מסעדה מפתיעה! האוירה לא כמו באיטליה, בכל זאת יושבים באמצע הרחוב באבן גבירול, אבל עדיין נחמד ביותר. לקח קצת זמן עד שקיבלנו את המנות הראשונות, אבל היה שווה לחכות. סלט הרחוב... הסציליאני היה נהדר ולחם הפרמז'אן היה נחמד (לא אזמין שוב את המנה הזאת). לעיקריות הזמנו את הניוקי ארטישוק ופיצה אספרגוס. הניוקי היה טעים הפיצה פחות. ולקינוח לקחנו את הקנולי שהיה טיפה קשה. למרות שלא נהנינו בכל המנות עדיין נשאר טעם של עוד. יש כל כך הרבה מנות מיוחדות במסעדה שבא לטעום מהכול. בהחלט ננסה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
פיצה טעימה ועשירה בטעמים
4.3
06/09/14

השירות היה נהדר. הפיצה תרד הפתיעה לטובה, היא היתה עשירה בטעמים וחוסלה במהירות. הפיצה עם הארטישוק היתה טובה גם כן אך מעט יבשה לטעמי. הזמנו מראש מקומות ביום שישי דרך REST. מומלץ. אוירה... נעימה וביום שישי ב 19 יש חניה בשפע באבן גבירול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
טו באב מושלם
4.5
14/08/14

אכלנו שם בשני האחרון האוירה ביתית ונעימה אחרי שכל המסעדות האיטלקיות חוזרות על עצמן עם תפריט כמעט זהה, כיף לשבת במקום שתמיד מחדש ולא נופל בביצוע שתינו יין הבית לבן (טמאליו) נחמד מאוד... ובמחיר סביר לראשונות לקחנו את הסלט רחוב סיציליאני - רענן וכיפי ופולנטה עם פטריות ופרמזן - מפתיע ומאוד מוצלח לעיקריות לקחנו את הפיצה אספרגוס והאם שאי אפשר להפסיק לאכול ממנה ופסטה קרבונרה - שהכילה המון בשר והייתה מעולה ויתרנו על קינוח אבל לקחנו חצי פיצה הביתה ליום שאחרי(: המחירים טיפה מעל הממוצע אבל לארוחה גדולה ומשביעה היה בהחלט סבבה, כולל טיפ-310 שקלים שירות ואוירה כיפיים (למרות העומס של טו באב)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה 2 ביקורות
היינו השבוע. היה טעים אבל...
3.5
08/08/14

הגענו מספר ססועדים מבוגרים ושני ילדים. השירות היה טוב מאוד. רוב המנות שהזמנו היו טעימות - פולנטה עם פטריות הייתה טעימה, "יופי של ממליגה". הזועד היה שמח אם היו מגדילים אותה והופכים אותה... למנה עיקרית. טורטליני ארטישוק היה טעים מאוד, אך סבל ממליחות יתר. כמנה עיקרית הייתי שמחה לעוד כמה יחידות של טורטליני. פיצה מרגריטה הייתה סתמית ביותר עד תפלה.את סלט הרחוב לא טעמתי אך נאמר לי שהיה טוב מאוד. קינוחים - סופלה שוקולד טוב, לא מתוק מידי. קלוני מסקרפונה בסדר, לא משהו לכתוב עליו... פיצת בננות חביבה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri מבקר מתחיל
חוות דעת מאוליברי
2.0
13/07/14

הגענו לאוליברי לחגוג יום הולדת כפול (דאגנו ליידע על כך מראש בזמן ההזמנה). לצערינו נתקלנו במלצרית שלא כ"כ התחשק לה לשרת אותנו. המנות הראשונות היו מצויינות, סלט רחוב וקרפצ'ו בקר. למנות... עיקריות הזמנו לזנייטה עגבניות מיובשות ותרד - מזמינת המנה לא הייתה מסוגרת לאכול אותה, ריזוטו פיטריות - שהיה רחוק מלהיות ריזוטו (יותר כמו אורז אחד אחד) אך היה טעים, ניוקי סינטה - הסינטה הייתה טעימה אך הניוקי נשאר בצד תפל וחסר טעם ופיצה פפרוני - אין ספר הייתה הדבר הטעים המוסכם על כל יושבי השולחן. הקינוח היה תיקון לארוחה הביננית - פיצה בננות. אזכור ליום ההולדת שכה רצינו - לא היה, רק כאשר מנהל המסעדה ניגש אלינו הייתה כתובת לתלונות על האוכל (לא רצינו להלבין את פניה של המלצרית ולידע אותו כי היא אכן שאלה אם האוכל טעים אך לא הקשיבה כשענינו לה שלא...) לצערינו לא נחזור למסעדה על אף ההמלצות הרבות שקיבלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
פשוט מושלם
3.8
30/04/14

האוכל אותנטי ועשיר, באמת בין המקומות האיטלקיים שאני יותר נהנית לאכול בהם או להזמין מהם. הדבר היחידי שקצת מוריד זה המחירים, שהם גבוהים בהרבה מן הרגיל וגם העסקיות לא עוזרות. הארטישוק... הצרוב עם בצלצלי השאלוט לדוגמא הוא פשוט חלומי אבל בשביל 4 חצאי לבבות ארטישוק המחיר פשוט מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה