נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

sufmalay - תמונה
sufmalay 5 ביקורות
לא וואו...
2.3
26/12/15

חברה ואני חיפשנו מקום טוב לאכול ביום שישי בערב והחלטנו לנסות את האוליברי. הזמנו מקום מראש על הבר ובעל המקום התקשר לאשר. כשהגענו קיבלנו 2 מושבים על פינת הבר הנמצאת בדיוק ליד הדלת (מה שלא... נאמר לנו מראש). בהתחשב במזג האוויר החורפי ובדלת הפתוחה היה לנו נורא קר וביקשנו לעבור מקום. נאמר לנו שכל השולחנות מוזמנים (אפילו שהיו מספר שולחנות פנויים) ושאם יתפנה שולחן יעבירו אותנו. אני הזמנתי מקרוני פירות ים וחברתי הזמינה את מנת הניוקי תפו"א וכמהין ברוטב ערמונים. בנוסף שתינו הזמנו מוחיטו. לאחר בערך רבע שעה שקפאנו מקור על הבר ביקשנו שוב לעבור מקום והעבירו אותנו לאחד השולחנות הפנויים בחוץ לא רחוק מהחימום. המקום היה עמוס וצפוף ונראה שהם החליטו לשים יותר שולחנות ממה שהמקום יכול להכיל אבל לפחות לא היה לנו קר. קיבלנו את המוחיטו שהזמנו וטעמו היה רע. ויתרנו עליו. מיד קיבלנו את המנות. המנות היו די קטנות בהתחשב במחיר המוגזם. מנת הניוקי (67₪)הייתה טעימה להפליא, הטעימה ביותר שטעמתי. מנת המקרוני פירות ים (81₪) פחות - המנה הגיעה לא חמה מספיק, המקרוני התפרק וטעמו היה כטעם של נודלס ביצים משקית, קיבלתי 3 מולים ואחד מהם היה ריק ותוכנו לא היה במנה, מספר טבעות קלמרי בודדות ו3 שרימפסים שטעמם היה מופלא. לצערי השף לא היה מוכן להוסיף לי נגיעת שמנת למנה (שמגיעה על בסיס רוטב עגבניות) אז קיבלתי את השמנת בקערית קטנה בצד. הוספת השמנת שדרגה את המנה בצורה טובה. ויתרנו על קינוח. בסה"כ, ציפינו ליותר, השירות היה איטי, המסעדה הייתה צפופה ולא נוחה, והאוכל בינוני ויקר יתר על המידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 12 ביקורות
טעים אבל יקר
3.8
14/10/15

המסעדה נחמדה, אוכל טעים מאוד , מלצרים נחמדים, אבל יקר בצורה מוגזמת.מעל 60 שח לפיצה קטנה. לא מצדיק את המחיר למרות שטעים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
h - תמונה
h 29 ביקורות
מנות קטנות , מסעדה קטנה, מחירים גבוהים
2.5
22/08/15

חגגנו יום הולדת לביתי. היינו 5 סועדים. אכלנו ארוחת ערב מלאה- מנות ראשונות עקריות קינוחים ושתיה, כולל יין ובירה. הזמנו מקום בתוך המסעדה כדאי להימנע מהחום והלחות. בתוך המסעדה המקום קטנטן,... והמזגן היה ממש לא מורגש. הזמנו מנות ראשונות לכולם ועיקריות. המנות גם הראשונות העיקריות והקינוחים, ממש קטנות והתמחור גבוה מאוד. מנת הילדים לבני הייתה מנה בשם מיני פיצה. זו הייתה פיצה בקוטר 15-20 סנטימטר, מחולקת ל 4, דקיקה עם שוליים שרופים. כוס היין הלבן שהזמנתי הייתה גביע יין, שהיה שליש מלאה. המלצרית הסבירה לי שזה מידה מדודה, כמו שצריך להיות. אני נדהמתי. זה גם לא מתאים להגדרת המסעדה, כמסעדה איטלקית סיציליאנית, שם המשדר שפע ורוחב לב. המנות העיקריות היו קטנות והקינוחים עוד יותר. האוכל עצמו טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
paula - תמונה
paula 3 ביקורות
אוליברי איננה ידידותית לנשים מניקות
1.5
02/08/15

ביום שישי 31/7 הגענו בשעת צהריים לאוליברי אבן גבירול. פרט לנו לא היו אורחים נוספים. כאשר ביתי התכוונה להניק את התינוקת בעל המסעדה דרש ממנה להפסיק להניק כי " גם הוא לא משתין באמצע... המסעדה וגם המלצריות אינן מסתובבות חשופות חזה" כמובן שעזבנו את המסעדה ולא נחזור אליה. הגסות הייתה מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של דפני
דפני
11/07/2016
לא אדרוך שם יותר ותודה לך על האינפוט
ענת - תמונה
ענת 5 ביקורות
אוכל טעים
4.0
19/07/15

כל מנה הצלחה. קשובים ללקוח. שירות מהיר ויעיל. אוירה נעימה. חסרונות: מזגן מטפטף על הראש ... רק תא שירותים אחד, שאינו מספיק. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
שישי ערב
5.0
11/07/15

תענוג לחזור פעם נוספת למקום אשר שומר על רמה מצויינת ולראות שהכל כמו פעם קודמת ,טוב ,טעים אוירה נעימה וצוות קשוב.נשוב במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 12 ביקורות
רומנטי ומקסים
3.5
24/06/15

מסעדה קטנה שקטה וחמודה, השירות בסיסי ואף לא מדהים. המלצרית היתה קצת חסרת סבלנות בקשר לשאלותינו על התפריט. הזמנו לאכול פיצות, אני אכלתי פיצת פטריות וכמהין. הפיצה הכי טעימה שאכלתי! פשוט... מעדן! המחירים די מוגזמים והפיצה די קטנה אבל פשוט טעים כל כך שאתה שוכח את המחיר. בהחלט נחזור בשביל לבדוק עוד מנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טעים - תמונה
טעים 16 ביקורות
שירות נחמד , אוכל טעים מאוד מאוד !
4.3
23/06/15

הזמנו פיצה פטריות עם סוגי פטריות ושמן כמהין והיה גן עדן! הרביולי ארטישוק היה טעים אבל קטן מאוד ולא מצדיק את המחיר. מחירים קצת גבוהים. השירות טוב והאווירה רומנטית וכיפית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat מבקר מתחיל
טעים..טעים
4.0
30/05/15

שירות מעולה..פיצות מדהימות..הכל טרי ואיכותי. אין ספק שנחזור לסעוד באוליברי..אפילו פינקו אותנו בטירמיסו עח הבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיני - תמונה
פיני 2 ביקורות
ארוחת שישי
3.5
21/02/15

הזמנתי שולחן לשניים ליום שישי במערכת, מהמסעדה חזרו אלי ותיאמו שולחן בשעה שהתאימה לי. האוכל היה מעולה השרות בסדר גמור. המחירים מעט גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה