נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

משה - תמונה
משה 3 ביקורות
אוכל מצויין
4.0
15/03/14

כמי שביקר באיטליה לא מעט פעמים אני יכול לומר שאוליברי עושה כבוד לאוכל האיטלקי. חומרי גלם מצויינים ואוכל פשוט טעים. היינו היום בפעם הראשונה וללא ספק נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tania - תמונה
tania 13 ביקורות
מסעדה שכונתית שווה
4.8
01/03/14

זהו מקום שאנחנו פוקדים אותו לעיתים קרובות מאוד, הוא קרוב לבית והאוכל שם תמיד טעים להפליא. גם הפעם האוכל מעולה (ריזוטו פטריות וריזוטו ארטישוק), למרות שהריזוטו ארטישוק היה עם מעט חול אבל... חוץ מזה האוכל טוב והמחירים לא רעים בכלל יחסית לשאר המקומות באיזור. השירות מאוד נחמד והמלצרים אפילו יודעים לדבר איטלקית :) קיצר, אוכל איטלקי נהדר במחיר טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
אוכל מצויין!! מחירים קצת גבוהים
3.8
23/02/14

הרבה זמן רציתי להגיע לכאן וסוף סוף מצאתי חנייה ליד המקום. הזמנו למנה ראשונה את הפולנטה שהייתה מדהימה!! הגיע קוביה מכובדת של הפולנטה עם רוטב פטריות סמיך שהיה מושלם. המנה הכי טובה... בארוחה. המחיר לעומת זאת, קצת גבוהה (קרוב ל50 ש"ח לראשונה...קצת מוגזם) לעיקריות אני הזמנתי את הפטוצ'יני פירות ים שהיה מאוד טעים, אבל מתומחר קצת גבוהה ביחס לתמורה. המנה לא גדולה במיוחד ולא היה המון פירות ים. ובכל זאת, היה מאוד טעים. בן הזוג אכל את הפיתה 4 גבינות הקטנה, שבכלל לא הייתה קטנה והיה מאוד טעים! הזמנו 2 כוסות יין (שגם מתומחרות גבוהה מידי לטעמי שכן אני מכירה את הסוגי יין האלה והם ממש לא יקרים...). יצא חשבון של 220 ש"ח בערך. לא יקר בהיסטריה, אבל לא זול בכלל להתחשב בעובדה שלא שתינו קלה בכלל או קינוחים. בקיצור- איכות גבוה מאוד היה מאוד טעים, אבל נשמור לאירועים, זה לא מהזולים בשוק(וזה לא שהמקום יפה במיוחד שמרגישים אווירה נהדרת, יושבים בחוץ, על אבן גבירול, או פנים בחלל מאוד קטן). אבל לאוכל איטלקי טוב, בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mash - תמונה
Mash 3 ביקורות
מאכזב ויצאנו עם טעם רע
3.0
02/02/14

באנו למסעדה ומכיוון שאין לה מקום ישיבה יושבים חצי בחוץ עם סגירת חורף לא הכי נעימה, ניחא. הזמנו מנות עיקריות מכיוון שלרוב אנחנו שובעים מהר ואין לנו צרוך בראשונות. המחירים דיי גבוהים אבל... קיווינו שהאוכל יכפה על כך. האוכל היה אומנם טעים מאוד אבל המנות שאמורות להיות עיקריות היו קטנות מאוד ולא משביעות כלל, יותר כמו מנות ראושונות. כשפנה אלינו בעל העסק במקרה ציינו זאת בעדינות אך הוא ענה לנו בזכיכות כמה שאנשים אומרים שהן "מפוצצות" ומדהימות, לא תגובה מכבדת שם בעל מסעדה בכלל. כמו כן הוא גם טעם לכמות מסויימת של חתיכות במנה שהייתה לא נכונה. רק בגלל הזכיכות של הבעלים והאוכל הלא מספק לא אחזור לשם שוב ולא אמליץ לאף אחד אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gili - תמונה
gili 3 ביקורות
איטליה באבן גבירול
4.0
22/11/13

מסעדה עם אווירה ביתית חמה. הכול מעולה מומלץ בחום. לא לוותר על הקינוח של פיצת בננות-חובה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 3 ביקורות
חוויה איטלקית נעימה
4.5
13/11/13

האוכל גן-עדן - כל מנה שהזמנו היתה מצויינת, כולל הקרבונרה שנחשבת אצלנו למנת מבחן למסעדה איטלקית. השירות היה מקצועני. המחיר לא זול אבל בהחלט מוצדק ביחס לתמורה. ישבנו בפנים והיה קצת צפוף... אבל בהחלט מסעדה שנחזור אליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 5 ביקורות
שיפור ניכר
4.0
10/11/13

חזרנו למסעדה אחרי שבפעם הראשונה היה בינוני וסביר. הפעם המנות היו מוצלחות יותר- הזמנו סלט עם גבינת עזים מעולה, ריזוטו ארטישוק- שהיה בסדר אך לא מדהים, לזנית פטריות וערמונים שהיתה מאוד... טעימה ולקינוח טירמיסו (שגם היה טעים מאוד). סה"כ אווירה נעימה, שירות טוב ואוכל טעים, כנראה שנחזור שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין 2 ביקורות
חוויה מתקנת - היה מעולה!
4.8
04/11/13

אתמול בערב ישבתי עם אחיותיי היקרות באוליברי. אחת מאיתנו צמחונית, אז ידענו שאוכל איטלקי זה פתרון טוב. היו לי מעט ספקות אחרי החוויה הקודמת, שהייתה ממוצעת, אבל ההתקשרות של המסעדה לאחר קבלת... חוות הדעת והרצון לגרום לי להבין שזה היה מקרה חד פעמי גרמו לי לנסות בכל זאת. לא הצטערנו! גם הפעם הזמנו לראשונות את הכרובית וניוקי. הפעם המנה הייתה מוכנה כמו שצריך, מאוד טעימה, הניוקי נגמר מהר מדי לטעמנו :) לקחנו גם את הסלט רחוב סיציליאני הקטן, וגם הוא לא אכזב. אולי הייתי מוסיפה קצת יותר גבינה, אבל זו לא חוכמה עם גבינה כזאת :) לעיקריות לקחנו פיצה בצלים ופיצה ארטישוק. המלצר ישר הבהיר לנו שהפיצה בצלים היא ללא רוטב, ואני מצאתי את זה דבר מאוד נכון לעשות, בשביל למנוע אכזבה מסועד שמצפה למשהו אחד ומקבל משהו אחר. לנו זה לא הפריע והלכנו על זה בכל מקרה. לא טעינו! הפיצה בצלים מ-ע-ו-ל-ה! גם הפיצה ארטישוק הייתה טעימה מאוד, אבל היה חסר לי בה משהו שלא הצלחתי לעלות עליו עדיין. לקינוח לקחנו פיצה בננות. היא הייתה מדהימה. התחסלה בשניות! את הארוחה ליווינו בבקבוק קברנה סוביניון. אז האוכל היה מצוין, השירות היה מצוין וכל הזמן באו לוודא שאנחנו בסדר ומרוצות מהאוכל. בסה"כ אני יכולה להגיד שיצאנו מאוד שבעות ומאוד מרוצות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מאכזב קלות - אוכל טעים אך שגרתי ושירות חובבני
2.8
13/10/13

ביקרנו במסעדה בשישי בערב, האוכל טעים אך שגרתי למדי (ביחוד ביחס לביקורות מפרגנות למקום). השירות היה חובבני - מנה עיקרית יצאה לפני ראשונה, המתנה ארוכה למלצר שיתייחס, המלצות למנות מאוד... סטנדרטיות. כאמור, האוכל נחמד ולא מעבר, לא חושב שמצדיק את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
BT ashkelon - תמונה
BT ashkelon 19 ביקורות
מסעדה איטלקית מעולה
5.0
29/08/13

אכלנו שם צהריים (עסקית). נהננו מאוכל איטלקי אותנטי ברמה גבוהה.הורגש שהשתמשו במוצרים מעולים ואמיתיים.כל ביס היה תענוג. הזמנו קנלוני בשר וניוקי עם קלמרי וארטישוק-מעולים. המנות הראשונות של... סלט ירוק וסלק ביוגורט היו אף הן טעימות ביותר.קפה משובח ושרות ידידותי ואינפורמטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה