נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ארוחת יום שישי
4.8
14/02/15

שבנו למסעדה ןכרגילהיה טוב האוירה הטובה ,השירות מצויין - בר . ואוכל כרגיל טוב וטעים.הריזוטו פירות ים - מצויין.נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Gazit - תמונה
Yael Gazit 4 ביקורות
התאכזבנו :(
2.5
24/01/15

הגענו בעקבות כל הכתבות שמכתירות את אוליברי כאחת המסעדות האיטלקיות הטובות בישראל. השרות אכן נעים ומקצועי. אבל האוכל - בינוני מינוס. דגמנו מכל קצות הקשת - פיצות, ריזוטו, מנת בשר, ראשונות.... פשוט סתמי ביותר. שום דבר מעבר לזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naama - תמונה
Naama מבקר מתחיל
אכזבה קולינרית במסעדה שעובדת באופן מקצועי ברמה גבוהה
2.8
21/12/14

מקום מקסים והשירות מאד מקצועי אבל האוכל היה ממש ברמה נמוכה, התאכזבנו מכל המנות. ציפינו למנות ברמה הרבה יותר גבוהה. כמו כן ציפינו שמי שחוגג יום הולדת יקבל יותר מאשר בלון הליון אדום בצורת... לב שמוצמד לכיסאו....אולי קינוח ?? אולי ציסר ? ...יצאנו רעבים ולא מרוצים ועם חור בכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiran - תמונה
Shiran מבקר מתחיל
מסעדה טובה מאוד!
3.8
16/12/14

ישבנו לחגוג יום הולדת, השירות היה מעולה והמנות מצוינות. חבל שיש רק מנת פסטה אחת טבעונית ללא אופציות נוספות של שינוי מנות אחרות - אבל זו אחלה מנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 3 ביקורות
נהדר
4.8
06/12/14

הפתעה לטובה, הגענו למסעדה בעקבות המלצות גולשים, קיבלנו את השולחן בזמן, מקום קטן, שקט אווירה נינוחה מרווח גדול בין השולחנות וכמובן האוכל נהדר התפריט מגוון מספיק כדי לענות על צורך של כולם... במשפחה צמחונים קרניבורים וחובבי פחמימות מושבעים המלצרים נעימים ובקיאים בתפריט ללא ספק נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shidji - תמונה
shidji 13 ביקורות
פשוט תענוג
4.0
19/11/14

קודם כל, הזמנתי מקום דרך האתר וחזרו אלי מהר לאשר את ההזמנה. מסעדה קטנה ובאווירה חמימה וביתית. השירות מעולה! תמיד יש מלצר בסביבה כשצריך.. והמנות - נהדרות! הבצק של הפיצה והטופינג היו... מעולים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ארוחת צהרים
5.0
15/11/14

הגענו פעם נוספת לארוחת צהרים , האוירה טובה השירות נינוח ואדיב.הפפרדלה כבד עוף הייתה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית מבקר מתחיל
ממליצה בחום!! מרק הכתומים מדהים (-:
4.5
05/11/14

פעם ראשונה אתמול ישבתי עם חברה באוליברי ונהניתי מכל המנות המרק הכתום (שכמעט לא הזמנתי כי אני לא ממש אוהבת אבל כדי להתחמם) היה מדהים,התוספת של דלעת הערמונים כניוקי היתה מעולה הטורטליני... ארטישוק היה טעים מאוד וכן הריזוטו ארטישוק השירות היה טוב ומתעניין בקיצור הנאה (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
חוויה מעולה
4.0
04/11/14

השבוע ישבתי לראושנה ב"אוליברי". האוירה במסעדה כייפית והאוכל מעולה. המלצרים היו מאוד נחמדים, המנות הגיעו מהר והשירות היה מתוקתק. חסרון אחד בולט היה רמת הקפה שהזמנו בסוף הארוחה- הקפה היה... פשוט לא טעים ושרוף, חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ממשיכים להצליח
3.0
30/10/14

הגענו בראשון אחרי שעה 22:00 וכבר התחיל להתרוקן התפריט לא השתנה יותר מידי בחצי השנה האחרונה, ולקחנו את הקבועים: פיצה אספרגוס ופסטה קרבונרה היה טעים ורגיל, אבל כבר בא לי משהו אחר מהמסעדה.... ביאס שהיה לי יתוש בכוס היין, החליפו לי אותה אבל הייתי מצפה לאיזה פיצוי..

עוד פרטים
הוספת תגובה