נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

אני - תמונה
אני 9 ביקורות
מסעדה מושלמת
4.8
08/08/13

ישבנו שם ביום שישי אחרון, 7 חברים והיה פשוט טעים! אני הזמנתי לזניית פטריות וערמונים ואני לא יכולה לתאר במילים כמה היא הייתה טעימה! ממש חוויה לפה...... חברים שלי הזמינו ריזוטו פירות ים,... פיצה ירוקה, ניוקי פטריות, חזה עוף ולקינוח הזמנו יחד פיצה בננות, גם פה אני לא יכולה לתאר במילים כמה היא מושלמת. אחראי או בעל המקום ניגש לשאול אם הכל טעים והכל בסדר, אווירה נעימה מאוד, המקום היה מלא, אני כבר מחכה לחזור למקום ולטעום את שאר המנות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
החיך הרגיש - תמונה
החיך הרגיש 15 ביקורות
נהננו
4.5
06/07/13

האוכל היה מעניין ומצויין. השירות היה לבבי וזמין כל העת. האווירה בתוך המסעדה נעימה מאוד ומזכירה חמימות של טרטוריה איטלקית. הפסטות היו עשויות בדיוק, בצק הפיצות היה עשיר וטעים עם... "טופינגס" היו מעניינים מאוד, הלזניות והסלטים היו מעולים כולם. אסור להחמיץ את קינוח "פיצת הבננות", שכן השילוב המעניין אינו מוגש במקומות רבים. מעט התאכזבנו מריזוטו הפטריות, שאמנם היה טעים, אך לאור הניסיון הטוב בשאר המנות ציפינו מאוליברי ליותר. הריזוטו עצמו היה מעולה ועשוי נכון (מסוג Acquerello הידוע כטוב ביותר בעולם, ובצדק!!!), אך ה"רוטב" לא היה מעניין כמו כל שאר המנות הנפלאות שטעמנו. אני מעריך שיש להם את היכולת להוציא ממנו יותר. מומלץ בחום! נשוב בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 5 ביקורות
מסעדה נחמדה, לא יותר
3.3
12/06/13

האווירה נעימה, השירות חביב אך מעט איטי (לקח למנות הרבה זמן לצאת) המנות עצמן היו טובות אך לא מעולות (הזמנו פיצה וניוקי) סה"כ מסעדה טובה ונחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין 2 ביקורות
במפתיע, קצת התאכזבתי
3.0
06/06/13

זה הביקור השני שלי במסעדה. הביקור הקודם היה מוצלח בכל קנה מידה - המנות, השירות, האווירה. הפעם באתי עם חברה לחגוג את יום ההולדת שלה. למנה ראשונה הזמנו כרובית וניוקי - למרות שלקח למנה... זמן להגיע, הרוטב היה דליל מאוד ולא "נתפס" לכרובית ולניוקי. בנוסף, התיבול היה חסר והטעם של הכרובית לא היה מוצלח במיוחד. הניוקי היו מעולים, וחבל שהיו כל כך מעט מהם. למנות עיקריות חברתי הזמינה פפרדלה פטריות - היא נורא נהנתה מהמנה. טעמתי וגם בעיניי היא הייתה טעימה, רק שגם הפעם התבלון היה חסר. אני לקחתי מהמיוחדים - לזניה עם ירקות שורש, זיתים ובשר. ועכשיו אני הולכת להגיד משהו שממש לא אופייני לי - המנה הייתה מלוחה! היה לי טעים, כי אני מאוד אוהב מלח באוכל, אבל אפילו לדעתי ניתן היה להוריד במינונים קצת. את הארוחה ליווינו בבקבוק יין שהיה נהדר. כשפינו לנו את הצלחות המלצרית הניחה על השולחן את תפריט הקינוחים. דווקא רצינו להזמין קינוח, רק שלא היה מי שיקח את ההזמנה. ישבנו במשך דקות ארוכות ולא קיבלנו כל יחס מהמלצרים. והמסעדה הייתה די ריקה, אז זה לא היה עניין של עומס. אני חושבת שהמינימום האפשרי הוא לבדוק אם הלקוחות מעוניינים להזמין קינוח אחרי שמניחים להם את תפריט הקינוחים על השולחן. אחרי 20 דקות (או יותר) סבלנותי פקעה. הזמנו חשבון והלכנו. חבל, זכרתי את המקום בצורה הרבה הרבה יותר חיובית לפני הביקור הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 4 ביקורות
אטלקיה הכי טובה בעיר
5.0
03/06/13

אוכל מעולה, פיצות הכי טעימות שיש ואוירה נחמדה ונעימה מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eldad Shilo - תמונה
Eldad Shilo 2 ביקורות
טעים, מיוחד ויש מגוון
4.3
03/06/13

מנות מיוחדות וטעימות. מוגשות בצורה יפה. מחירים תל אביבים (לא זול אבל רגיל באזור). יש גם שתיה איטלקית לא רעה. נחמד מאוד. אשוב לכאן שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
daphnabb - תמונה
daphnabb מבקר מתחיל
מעולה כל פעם מחדש!
4.5
18/05/13

פעם 5 שאנחנו חוזרים למסעדה. כל פעם תענוג..שירות מעולה, אוכל טעים ואוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרי - תמונה
שרי 2 ביקורות
אוכל נחמד ואווירה טובה
4.0
21/04/13

המסעדה מעוצבת בצורה מאוד נחמדה! למנה ראשונה הזמנו קרפאצ'יו- אכלתי כבר טובים מזה. לעיקריות אני הזמנתי פיצה שינקין- אספרגוס בהמלצת חברתי והמלצרית וחבר שלי הזמין לינגוויני טלה. הפיצה הייתה... נחמדה אבל לא יותר מזה, היה חסר רוטב שיחבר את הכל יחדיו והפסטה הייתה מצויינת, לא כבדה מידי. לקינוח הזמנו פיצת בננות- פשוט מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
ללקק את השפתיים
4.5
28/03/13

מסעדה נהדרת, אוירה איטלקית קלילה וכייפית, ואוכל מדהים. הזמנו- סלט ירקות עם ארטישוקים וגבינה, פסטה עם עגבניות מיובשות, ופיצה. הכל היה מעולה... אז הלכנו גם על קינוח של פיצה בננה. ליקקנו... את השפתיים ואנו מתכוונות לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir מבקר מתחיל
סימפטי ולא יותר
2.8
15/03/13

אתמול (יום חמישי) בצהרים הזמנתי מקום לשישי בערב, לקח להם שעה וחצי לחזור אלי (בעצם אני חזרתי), ההזמנה הייתה ל 7וחצי בערב (המארחת רשמה 7, אז ישבנו בחוץ במקום בפנים), הילד אכל פיצה, אין מה... לדבר הייתה טעימה. אנחנו הזמנו מנה ראשונה ארטישוק "על הפלנצ'טה" 49 ש"ח, חברה זה "קצת" יקר בשביל ארטישוק אחד בגודל סביר ועוד אחד קטנטן, שכל העלות של המנה היא 10 ש"ח, הגברת אכלה קנלוני, נחמד אבל מוצף בגבינה וזה מוגזם, כי הוא מאפיל על שאר הטעמים וגורם למנה להיות שומנית, אני אכלתי לינגווי פירות ים, סביר, המולים היו סתמיים, דווקא הקלמרי היה טוב, קינוח של פנקוטה טעימה. לגבי השרות לקח להם זמן רב (מידי), להוציא לנו את המנות העיקריות, בסופו של דבר, קנו שם פיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה