נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שרות מעולה
4.5
22/01/18

נחמד אדיב מקצועי וסבלני מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ
3.3
22/01/18

תפריט מצומצם . אווירה נעימה שירות טעון שיפור

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מאד נהנינו
4.8
22/01/18

אחלה מסעדה. כבר אכלנו בה כמה פעמים ונחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מצוין
5.0
22/01/18

שרות אדיב וסימפטי. המלצרים היו נחמדים ויעילים. מסעדה נהדרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
איטלקיה טובה
4.0
16/12/17

הגענו לארוחת שישי בערב ולא פעם ראשונה , שמחנו שלא השתנה דבר . האוכל טעים אוירה טובהושירות קשוב. ראוי לציון מנת הטלה שהייתה בין המיוחדים והייתה טעימה במיוחד. המנות הראשונות והקינוחים היו... כמו תמיד מצוינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
אכזבה, הלוואי שתחזרו לעצמכם
3.3
11/09/17

מסעדת אוליברי היתה מסעדת הבית שלנו אך בתקופה האחרונה לא ביקרנו שם. ביום שבת שבנו למסעדה והזמנו את המנות האהובות עלינו (פפרדלה פטריות, פיצת פטריות וסלט רחוב). למעט סלט הרחוב ששמר על... איכותו כפי שזכרנו המנות התדרדרו ללא היכר. פיצת הפטריות שהיתה אולי הפיצה הכי טעימה בארץ לדעתנו הפכה לפיצה שמגישים בפיצריות פשוטות. בצק סתמי וגבינה באיכות ירודה. הפסטה שינתה את טעמה הנפלא ואנו חושבים שאפילו היו פטריות מקופסת שימורים במנה. לא היה במנות את טעם הכמהין שכל כך אהבנו. המחיר נשאר גבוה כפי שהיה וכעת איננו מצדיק. מה קרה לכם אוליברי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
איטלקיה מעולה מעולה
5.0
23/12/16

הגענו לארוחת צהרים עם ילד בן 10. התפריט העיסקי ממש נדיב עם אפשרות לסלט במנה הראשונה וקינוח במחיר מוזל עם כוס שתיה- והמחיר לפי המנה העיקרית. בראשונות הזמנו: סלט עגבניות שרי, סלט סלק... ומוצרלה וקרפצ'ו בקר. בעיקריות הבעל והבן הזמינו פסטה עם עוף\בקר שהיו אילו מנות מעולות- גדולות וטעימות. אני הזמנתי לזניה של פטריות וערמונים שהייתה טעימה ומהממת. השירות היה מצויין- המלצרים ענתה לשאלות והמליצה על מנות. קינחנו בפיצה עם בבנות מקורמלות ועבינת מסקרפונה..... חלום. זו הפעם הראשונה שלנו באוליברי ובטוח שנחזור לכאן שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה - תמונה
גילה 4 ביקורות
חוויה שעלתה מעבר לציפיות שלנו!!!
4.8
13/12/16

יום שלישי בצהריים, רגוע, שירות אדיב ומקצועי מאוד, המסעדה מעוצבת בסגנון כפרי ונעים. היינו ארבעה סועדים ונהנו מכל מנה שהוגשה לנו. סלט קאפרזה מושקע, קרפצ'יו בקר טעים, לזניה ערמונים ופטריות... מדהימה, לזניה בשר שהתחסלה מיד, מקרוני אלי אוליו משובח ופיצה פטריות נפלאה. מחיר ארוחה עסקית כלל מנה ראשונה ועיקרית ושתייה חמה או קרה, הכל במחיר מנה עיקרית - כל הכבוד לכם!! עוד נשוב בהחלט!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviva - תמונה
Aviva מבקר מתחיל
מומלץ ואין ספק שאחזור.
4.0
08/07/16

צהרי יום המסעדה היתה מלאה, ישבו על הבר להמתין לשולחן. השרות אדיב ןיחסית מהיר המנות שהזמנו היו מצויינות. ריזוטו בפטריות וניוקי ערמונים. גם המחיר סביר בהחלט מנות ראשונות עיקרוות וקפה 160... שח לשני סועדים כולל התשר. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדעון - תמונה
גדעון 4 ביקורות
למה לקלקל את הפסטה?
3.0
14/02/16

הכל בסדר חוץ מהפסטה. הזמנתי מקרוני עם מאכלי ים. הפסטה הייתה מבושלת יתר על המידה ושקעה בעודף רוטב. ממליץ להקפיד על הבישול וההגשה כדי שתגיע אל-דנטה. בכלל מאכלי ים עדיף בספגטי. גודל המנות... בסדר. המחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה