נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
חוויה
4.3
11/10/14

ישבנו במסעדה במרכז קסטרא באמצע השבוע לארוחת ערב. המקום בעל אוירה מיוחדת שמזכירה מסעדות טובות באירופה. הזמנו על פי המלצה, והשירות היה מצוין וכלל הסבר סבלני ומלא על כל מנה. המנות היו... טובות מאוד, ובהחלט עמדו בציפיות. ממש נהנו ונחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liry - תמונה
Liry 2 ביקורות
התחיל כסתם ארוחה במקום לא מוכר
4.5
10/10/14

הלכתי עם ההורים שלי לארוחת ערב במסעדה שהחברות שלי המליצו לי ללכת התפריט מסודר וברור המלצרית נחמדה מאוד באה אלינו עם חיוך כל הזמן ההאוכל הגיע מהר ואפילו טעמתי דברים שבחיים לא חשבתי הטעם... והיה לי טעים מאוד האוכל טעים מוגש יפה מסודר ונקי יש במסעדה אווירה טובה ורגועה לא ממש יקר זה מחיר סביר האוכל פונה למגוון רחב של אנשים אני מאוד אהבתי ומאז אנ רוצה לבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
טעימה ומיוחדת
4.5
10/10/14

דיי במקרה נכנסנו למסעדה שהתגלתה כמאוד מיוחדת וטעימה מאוד !! מגוון של מנות שכל מה שטעמנו היה מעולה. מנות יחסית גדולות. ההפתעה היתה בקינוח שהזמנו קרם בורלה והגיעו 5 חתיכות שהספיקו ל 6 איש... והמחיר היה שפוי מאוד. בהחלט נחזור !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Allfood - תמונה
Allfood 11 ביקורות
אחרת ומושלמת!
5.0
03/09/14

מינה טומיי יכולה להיות מטרידה ומייאשת למי שמסתבך עם תפריטים אבל אחרי שמוצאים את הכיוון שם- נפתחים למנות מופלאות עם טעמים רחוקים ומפתיעים. היינו בערב בנות באמצע שבוע לאחר הזמנה מראש... בטלפון (רצוי להזמין מקום מראש!) האוירה הייחודית, הצבעים כלי החרס והלבוש המסורתי של המלצרים הופכים את הישיבה במסעדה לחוויה של ממש. מנות מומלצות מאוד לחובבי המוקפצים למיניהם- ברוקולי ביף, פאטייה נודלס ושיטאקי נודלס. מאוד חשוב לציין ברשת מינה טומאיי 15% הנחה על החשבון לסטודנטים אז ככה שיצאנו בזול מאוד-לא להאמין. ךגבי הקינוחים- בננה לוטי וכוס מרנג עם קרם מסקרפונה סוגרים את הערב בטעם מתוק, בנוסף הביאו לנו עוד קינוח על חשבון הבית כי חגגנו יום הולדת! היה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
מינה טומיי
4.5
27/08/14

חגגנו יום נישואין במינה טומיי והיה מעולה כרגיל :) המנות הגיעו במהירות, והיו טעימות מאוד כמובן! ההמלצות שגל המלצר נתן לנו היו טובות ועזרו בבחירה, ובכלל השירות היה מקצועי ומשעשע :) היה... לנו אחלה ערב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth מבקר מתחיל
אירוע מוצלח שלנו במינה טומי בקסטרא
4.8
22/08/14

היינו קבוצה של 19 מבוגרים ו-6 ילדים. קיבלנו תפריט מצויין שהתאים לכולם (צמחוניים וקרניבורים) ולילדים. השירות של נוי היה מצויין, האוכל היה טעים והוגש בצורה נאה. כולנו יצאנו מאד מרוצים... מהכל. תודה למאיר. בשם המשפחה נעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 3 ביקורות
שירות מעולה, אוכל מצוין. נבוא שוב ושוב!!!
4.8
10/08/14

חגגנו 80 לחמותי. קבעתי מראש בטלפון לסגור את החדר ההודי הפרטי. דיברתי עם המנהל, קבענו שעה. הגענו 15 אנשים בשעה היעודה והתברר שהיתה אי הבנה, ובשבת אין אפשרות לקבל אותו בכלל... א מנהלת... המשמרת הרימה טלפון אחד, ובינתיים חיכינו 2 דקות באזור ההמתנה. ומנהלת המשמרת והמנהל בטלפון התגמשו עבורנו. פתחו במיוחד בשבילנו את החדר הפרטי. שאפו על הגמישות והשירות! בזכות זה, ויכולנו לחגוג לחמותי כפי שתכננו, כולל מצגת על המסך שיש שם. קיבלנו מלצרית צמודה ששמה מאור. בחורה מקסימה ומתוקה, שירות עדין, מקצועי, בדיוק כפי שצריך. למרות שאמרו לנו שהמנות לא יגיעו יחד, דוקא הכל הגיע לכולם באותו הזמן. היה טעים מאד מאד מאד. כמו תמיד :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
הנאה!
4.5
03/08/14

אנחנו לקוחות קבועים וביום שישי האחרון הגענו לאכול עם חברים במסעדה בקסטרא. כרגיל האוכל היה מעולה, הזמנו את הספרינג רול המיוחד ואת הבאנז בקר המטורף שלא מ וותרים עליו אף פעם, לעיקריות... הזמנו סושי נהדר, פאד קפאו ופילה טומיי, שתי מנות מנצחות. בנוסף רצינו לציין במיוחד את המלצר אדם שהיה פשוט מעולה!! תשומת לב, אכפתיות והמון חיוכים! נמשיך לחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל 2 ביקורות
היינו שם אתמול חגגתי יום הולדת
4.8
30/07/14

נתחיל במלצרית - מקסימה, אדיבה מקצועית. השירות היה לא פחות ממצוין. האוכל היה טעים - ספרינג רולס שונים ומיוחדים, כל המוקפצים שהזמנו היו טעימים - פאד תאי, קאו פו נודלס ועוד מנת נודלס... מיוחדת. סלט שורשים יפני - פשוט תאווה לחך. החברות שלי לא רצו לשבת שם, אבל הודו לי עד אין קץ אחרי שאכלנו. היתה אווירה נעימה, המקום מעוצב יפה - בקיצור - מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
טעים ונחמד אבל יש אבל
3.0
10/07/14

לא הזמנו שולחן (שני בערב ממתי צריך להזמין?) אז נאלצנו לחכות כמעט 20 דקות. המלצרית הייתה חביבה אבל תרמה הרבה בהמלצות. הזמנו מנה מכל מטבח (יפני,תיילנדי, הודי וכו') הטעם ששלט היה בעיקר... חריף.. נחמד טעים אבל לא מפיל. המנה הכי טובה היתה הקדירה של התאילנדי בקארי ירוק. לקינוח הזמנו "סייגון קרם בורלה" הגיע מקפא וניל (לא קרם) ללא סוכר שרוף מלמעלה (בורלה) כשפניתי למלצרית שקרה לאחראי הוא אמר שככה זה אצלהם. ממליצה להם להעשיר את הידע בפירוש המילים "קרם בורלה" ואם ככה זה אצלהם שונה מכל מקום אחר בעולם ושם המנה לא קשורה בכלל למה שמגישים אולי כדאי שהמלצרית תזהיר לפני, לא? אקיצר עשו פרצוף אבל החליפו לי בסוף והקינוחים היו בסוף מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה