נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

hila - תמונה
hila 2 ביקורות
משלוח
4.5
16/02/15

הזמנו משלוח שכלל 2 מנות של גרין קארי סושי וחמוצים יפנים המשלוח הגיע בזמן אייך הייתה בעיה בצורה שאוכל הגיע ובכמות התקשרתי למרכז הזמנות שלהם הסברתי את הבעיה מנהל הסניף דיבר איתי וקיבלתי... מענה מהיר אני חייבת להודות שהתרשמתי משרות והמענה המהיר וכמובן טעם האוכל שהוא מעולה אני ממליצה וגם העלתי פוסט בנושא שירות לקוחות בתחום המזון שרות הלקוחות של מינה טומיי עלה על עצמו

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה ולב - תמונה
לנה ולב 3 ביקורות
יומולדת במינה טומיי
4.5
14/01/15

זו הייתה החלטה מעולה לחגוג יומולדת במינה טומיי. היה שירות מעולה ואוכל טעים.נחזור שוב! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 5 ביקורות
ירידה חדה ברמה. זה לא מינה של פעם
1.0
01/01/15

בילינו כמה וכמה פעמים במינה טומיי לפני הפעם האחרונה - ככה שאנחנו יודעים כמה מדהים היה המקום הזה. תמיד יצאנו שבעים, מרוצים מאוד מהשירות ועם הרגשה של עוד וכיף. לא הפעם. הזמנו מקום לערב... השנה החדשה, בשעה מוקדמת יחסית - 18:00. ראשית כל הגדירו לנו מראש שהשולחן שלנו עד 20:00 - מקובל, ערב עמוס, הזמנות מראש ואנחנו הזמנו מאוחר יחסית את השולחן - לא הייתה לי בעיה עם זה. בכדיי לנצל יותר את הבילוי - הגענו אפילו ב-17:40. הזמנו די מהר 4 מנות פתיחה - והן החלו לצאת אלינו רק ב-18:30 בערך... אחת אחרי השנייה. אחת מהן, ספיישל, התעקבה יותר מהשאר. בנתיים הסתכלנו על העיקריות - והזמנו אחת מהן מתוך מחשבה שהמנת פתיחה ספיישל תגיע עוד רגע והעיקרית אחריה. טעינו. העיקרית הגיעה *לפני* הספיישל המאחרת. שאלנו לפשר הדבר - המלצרית לא יכלה כל כך להסביר זאת בעצמה והייתה מופתעת. סיימנו את העיקרית והנה מגיעה לה המאחרת. אחרי כמעט שעה שמחכים לה - היינו מצפים שהיא תהיה מדהימה ובמצב טיפ טופ - אבל היא הייתה קרה. ביס אחד הספיק לנו וקראנו למלצרית והסבנו את תשומת ליבה לכך. לאחר מספר דקות היא חוזרת ושואלת "לחמם לכם?" - ברצינות? שעה ומשהו אנחנו מחכים בשביל שתחממו את זה עכשיו? לא. אז הם הכינו חדשה, שיצאה מהר הפעם. המנה הייתה בינונית מינוס במקרה הכי טוב. הבשר אנטריקוט היה קשה מאוד, וזוגתי אפילו הרגישה בחילה לאחר שסיימה אותה. תמיד אהבנו את הקרם ברולה שלהם - אבל גם את זה כבר פחדנו להזמין. כאשר ביקשנו את החשבון ביקשנו גם את המנהל בכדיי להסב את תשומת ליבו לסיטואציה המאוד לא אופיינית למקום שכה אהבנו. הוא אומנם הוריד את המנה מהחשבון והתנצל, והביא זוג כדורי גלידה "פיצוי" - אבל כל ההתנהלות וההרגשה הייתה של אכזבה ואנחנו לא נחזור לכאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
טעים ומיוחד
4.5
30/12/14

מדובר במסעדה גדולה שנמצאת בקניון קסטרא שבכניסה הדרומית לעיר, לא המיקום הכי אידאלי בחיפה לדעתי אך בכל הפעמים שביקרתי היא הייתה די מלאה. בפעם האחרונה כמנת פתיחה חלקנו קומבינציית סושי... "טומיי" (81 ש"ח), שכל מרכיביה היו מאוד טעימים. לעיקרית הזמנתי את הסי פוד מרקט (89 ש"ח), מנת פירות ים עם אורז שכמו כן היה מעולה אבל החלק הכי טוב הגיע בקינוח - "נשיקה אסייתית" (39 ש"ח) - כוס המלאה בקרם טעים מגבינת מסקרפונה, מרנג ופירות טריים, קינוח מספיק גדול כדי לחלוק. גם הקוקטייל-וודקה הדרים וקמפרי היה נחמד. המלצרית כמו תמיד הייתה נחמדה ואדיבה וגם הכלים והעיצוב מסוגננים וצבעוניים, בקיצור כיף גדול ובטוחה שאגיע שוב כשיהיה אירוע מספיק מיוחד כדי להצדיק את ההשקעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 41 ביקורות
אוכל מעולה אך השירות במסעדה לוקה בחסר
3.0
26/11/14

הזמנו לכבוד יום הולדת שבוע מראש מקום ל-14 אנשים בשישי ל-9 בערב. הגענו ב20:50 והודענו שהגענו כדי שיושיבו אותנו בזמן, נאמר שזה ייקח מס' דקות והמשכנו להמתין בחוץ כשכל מס' דקות נאמר ש"עוד... רגע" וניכנס. רק ב21:30 נלקחנו לשולחן ללא הסבר כלשהו. הגענו לשולחן כבר עם תפריטים (מההמתנה) ומסתבר שבמינה טומיי מאמינים שמלצרית אחת ל-14 אנשים זה מספיק. לאחר מעל 30 דקות של לקיחת ההזמנה היא הועברה למטבח רק בשעה 10 וקצת. עברו מעל 20 דקות מרגע סיום לקיחת ההזמנה, ניגשנו לאחמ"ש לשאול על העיכוב. האחמ"ש הסביר בצורה ספק מתנשאת ספק תוקפנית שצוות המסעדה בסדר גמור, אין עיכוב וההזמנות ממש עכשיו יוצאות אז הוא לא מבין מה הבעיה. הוא חזר לשולחן לאחר מספר דק' כדי להמשיך להצטדק בתוקפנות בצדקת המסעדה במקום לברר את הפרטים במלואם. לאחר שהסברנו לו שאנחנו במקום מעל שעה וחצי ולא הונחה פיסת מזון על השולחן הוא "התרצה" ועזב לאחר הסבר קצר שהאורחים הקודמים בשולחן התעכבו (היינו שמחים לשמוע את זה כדי להחליט להחליף מסעדה או להמתין ולא לחכות ל"עוד רגע"). האוכל התחיל להגיע לשולחן רק בסביבות 22:30. כשביקשנו חשבון בתום הארוחה הוצאו לנו 3 קינוחים על חשבון הבית תוך עיכוב החשבון. האחמ"ש הגיע להתנצל והסביר שהיו במקום מספר רב של שולחנות עם קבוצות גדולות ועל כן השירות לקה בחסר. האוכל במסעדה נהדר, ולרוב השירות סביר עד מאוד, עם זאת, מקום שלא יכול לתפעל את הצוות שלו בשישי בערב כשיש יותר משולחן אחד גדול, ראוי שלא יקבל הזמנות בסדרי גודל כאלה. ציפינו להרבה יותר מהמקום. לצערי, סביר שלא נחזור למקום בקרוב בשל היחס התוקפני והמצטדק והשירות הלקוי שקיבלנו. כמו כן, קינוח מתנה הוא לא פתרון פלא לכל בעיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיתה - תמונה
דיתה מבקר מתחיל
מינה טומיי - תל אביב
4.8
15/11/14

בששי בערב 14/11/14 התארחנו במסעדה בת"א. היינו 8 סועדים. ישבנו במסעדה במשך שעתיים ונהנינו מכל רגע. קיבלו אותנו מאד יפה, המלצרית שפגשה אותנו והציגה לנו את התפריט היתה ממש מקצועית. המנות... היו מאד מאד טעימות, בגודל ראוי. המלצות המלצרית הוכיחו את עצמן. ולסיכום גם העלות היתה סבירה בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרת ונעם - תמונה
אושרת ונעם 2 ביקורות
ארוע ערב - הצלחה!!
5.0
11/11/14

היום קיימתי אירוע ערב במינה טומיי בחדר הפרטי ההודי, אירוע מוצלח לכל הדעות! האוכל היה מעולה, השירות היה מקצועי ואדיב ביותר. המלצרים דאגו לכולם וגם דאגו להיות בקשר רציף איתי וגם דאגו לי... באופן אישי ובכך נתנו לי את התחושה הכי טובה שיכולה להיות. איך כשהגעתי הם קיבלו אותי, ליוו אותי והיו קשובים לצרכי. האורחים מאוד נהנו וכבר מחכים לאירוע הבא שכמובן יתקיים שם. סוס מנצח לא מחליפים. תודה רבה מקרב לב על ערב מושלם! אושרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
ערב מרגש ליום הולדת 70 בגדול!
4.5
02/11/14

בחירה מוצלחת במסעדה עם אווירה קסומה, אוכל משובח ובשפע ושרות מקסים ואדיב. ארוע מרגש של יום הולדת 70 לאבא וסבא שבו ארחנו 20 בני משפחה בחדר ההודי לארוחת ערב שישי מלאת התרגשות ואהבה. הארגון... במסעדה, הטעמים, המנות המועדפות שנבחרו והמיגוון לאורחים הצמחוניים כמו גם לאוכלי הבשר ופירות הים היה מן המשובחים. מומלץ בחום ובאהבה. תום מנהל המשמרת וצוות המלצרים - תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ella - תמונה
Ella 13 ביקורות
האוכל טעים והאוירה נעימה
4.8
27/10/14

האוכל ממש טעים, הצלחנו למצוא משהו שמתאים לכל אחד מבני המשפחה הבררנים, וכולם היו מרוצים ! מומלץ במיוחד: סי פוד מרקט, קינוח נשיקה אסייתית ובננה לוטי (הבחירה קשה), וגם קוקטייל הוודקה הדרים... מעולה. אוירה מהנה של בר (בלי הרעש). תודה לאדם הברמן המפנק ולשגיא המארחת המקסימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 22 ביקורות
חוויה נהדרת
4.8
14/10/14

היינו במינה טומיי 5 סועדים בשבת בצהריים,עימנו היתה גם תינוקת. זכינו ליחס נפלא, שירות מעולה, אוכל טעים והתחשבות מירבית בתינוקת עם אוכל מתאים. בודאי שנחזור. תודה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה