נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
חוויה לא נעימה
3.3
07/07/14

בשבת האחרונה סעדנו ב"מינה טומיי". בן זוגי ואני לקוחות קבועים במסעדה ומגיעים אחת לכמה שבועות, הפעם הצטרפה אלינו תיירת והכנו אותה לכך שהיא מגיעה למסעדה מדהימה. לצערנו החוויה לא היתה כך.... לפני שאפרט על החוויה הלא נעימה חשוב לי לציין שמהרגע בו העלתי מול האחראי את כל העובדות באמת שניסו לפצות אותנו ביד נדיבה אך חבל שהגעתי למצב בו הייתי צריכה להיות כ"כ תקיפה והמלצרית והאחמ"ש הזוטר יותר לא עשו דבר לפני כן. הגענו למסעדה בשעה 20:30 בערב ורק כעשר דקות לאחר שהושבנו התייחסו אלינו (דבר שמאוד לא מאפיין את המסעדה), המלצרית היתה באמת נחמדה ולקחה הזמנה אך מפה התחילה שרשרת טעויות שעיקרה בכך שמהרגע בו קיבלנו את המנה הראשונה(אנחנו יודעים שהמנות מגיעות לשולחן בשיטת מה שמוכן יוצא ולכן ביקשנו שיזמינו לנו את האוכל בשני שלבים) לקח 40 דקות עד שהמנה העיקרית האחרונה הגיעה לשולחן. ראשון הגיע הסושי, כ10 דקות אחרי המנה העיקרית,אחר כך (עוד 20 דקות) הגיעה מנה אחת ולאחריה (10 דקות) הגיעה מנה נוספת. לאורך כל הזמן הזה שאלנו מספר פעמים את המלצרית והאחמ"ש הזוטר מתי יגע האוכל ואף התלוננו אך האוכל לא הגיע. רק כאשר עירבנו את האחראי הבכיר דברים התחילו לזוז. בנוסף פרט למלצרית שלנו, שהייתה נחמדה, היו שתי מלצריות אחרות שהגיעו לשולחן( הגישו שתיה ואת הסושי) שהיו מאוד לא נעימות ופשוט הניחו את המנה/משקה בלי לדבר אפילו. פעמים רבות כתבתי על המסעדה שהיא מצויינת ובאמת שאנחנו אוהבים להגיע אליה לכן אני מקווה שהמקרה הזה לא משקף. היה נחמד שקיבלנו פיצוי אך באמת שחבל לי שהבאנו אורחת מחו"ל וזו החוויה שנוצרה במהלך הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 4 ביקורות
טעים אבל חשוך ולי זה מפריע
4.0
24/05/14

אתמול יום שישי בערב אכלנו 7 מבוגרים.האוכל היה מצויין : מנות ראשונות,מנות עיקריות ואפילו הקינוחים היו בסדר. המחיר ביחס לאיכות ולכמות ממש בסדר. תלונה עיקרית: כמו בהרבה מסעדות גם כאן... דוגלים ב"אווירה רומנטית" קריא חשוך ! מילא אישתי שיש לה בעיות עיניים בחושך אך גם ליתר הסועדים לא היה נעים לאכול בחצי חושך. אני מציע לבעלי המסעדה לברר האם אני בעמדת מיעוט או לא: תשאלו את הסועדים האם מרוצים מרמת התאורה או שהיו מעדיפים יותר. אני מהמר שהרוב יהיה איתי בנושא זה!! בנוסף, המנת פתיחה "סלמון טרטר" מאוד טעימה אבל מאוד מאוד קטנה גם ביחס למנות ראשונות אחרות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
אמשיך להחמיא לכם :)
4.8
19/05/14

הערב אכלנו, בן זוגי ואני במינה-טומיי בחיפה. האוכל והשרות היו כרגיל מעולים!!! הצוות החליט לפנק אותנו וקיבלנו חליטה וגלידה על חשבון הבית-שאפו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
כל המזרח במקום אחד
3.8
02/05/14

ללא ספק האווירה במקום לוקחת אותך, גם אם למעט זמן, למזרח.האוכל מאוד טרי אך החיסרון שזה עובד על עיקרון של פס ייצוא.ברגע שהמנה מוכנה היא יוצאת ובמידה ובאים בזוג או קבוצת אנשים לא ניתן... להוציא את ההזמנות יחד.בסך הכל מקום מומלץ מאוד למי שרוצה לגוון מכל בתי הקפה והמסעדות הרגילות

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגלית - תמונה
סיגלית 10 ביקורות
חוויה מיוחדת וטובה
5.0
01/04/14

מינה טומיי היא מסעדה שמורכבת מ-5 מטבחים ולכן יש מגוון של מנות וסגנונות וכל אחד יכול לבחור את המתאים לו. האוכל טעים ואסתטי. טעם נקי ומדויק. שירות מצוין על אף שהגענו בשעת העומס. קיבלנו... קינוח על חשבון הבית כי חגגנו יומולדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
מינה טומיי
3.8
15/03/14

היינו בצהריים. השירות היה מהיר, אך המנות לא הגיעו בו זמנית. ברגע שיש מנה שמוכנה -הם מוציאים. לגבי אחת המנות שהוזמנה מתפריט הראשונות- ביקשנו שתוגש כעיקרית, והיא הגיעה ראשונה לשולחן. סה"כ... הם מאוד אדיבים ונחמדים, האוכל טעים. אחת המנות לא הייתה מספיק מבושלת אז לקחו והשלימו את הבישול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
כרגיל מעולה!
4.5
15/02/14

אתמול(שישי) הגענו בן זוגי ואני לאכול ארוחת וולנטיינס רומנטית ;) על האף העומס במסעדה השירות והאוכל היו מצוינים! לגמרי מסעדת הבית שלנו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון קוצר - תמונה
רון קוצר 9 ביקורות
מינה טומיי - פשוט חוייה
4.5
09/02/14

הגענו אתמול(שבת בערב) זוג + 2 ל"במה היפנית".האוכל היה מצויין אך רציתי לציין במיוחד את האוירה והשירות.תשומת הלב של המלצרית(ולא רק אצלינו)הנכונות והסבלנות היו יוצאי דופן במחוזותינו - ממש... חשוב להם שנצא מרוצים... הצוות לבוש בלבוש יפני מתאים , המנות יוצאות במהירות ומוגשות יפה - בקיצור הכל עובד שם נכון. בנוסף בהזמנת הקינוחים קיבלנו מנת גלידה ע"ח המלצרית רק משום שהרגישה שהקטנה שלנו לא מוצאת את עצמה בתפריט - פשוט מדהים. תמשיכו ככה מינה טומיי - אנחנו נחזור ונמליץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira Gigi - תמונה
Shira Gigi 2 ביקורות
מינה טומיי מומלץ בחום !
5.0
03/02/14

מסעדה מדהימה , אין מילים רק רוצה לחזור לשם שוב ושוב . אכלנו שם המון אפילו שכבר היינו שבעים האוכל היה כל כך טעים ורק רצינו לטעום עוד . אווירה מדהימה , שירות נפלא . פשוט מעולה... בקיצור. ממליצה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 14 ביקורות
ארוחת יומלדת טעימה ומשביעה
5.0
09/01/14

ישבנו 7 מבוגרים וילד. הייתה זאת אחת הישיבות הארוכות של במסעדה- מעל שעתיים וחצי, מה שמעיד על ההנאה הרבה שלנו. המנות טעימות, מיוחדות ונדיבות. השירות אדיב ומסביר פנים במיוחד. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה