נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

zema - תמונה
zema 75 ביקורות
טוב ורע
4.5
12/09/15

האוכל מאוד טעים ואפשר להרגיש שקפצתם לבקר בויאטנם,תאילהד,הודו,יפן או קוריאה. המחיר סביר בהחלט וחובה להזמין מקום מראש לפחות כמה שעות לפני אחרת תמצאו את עצמכם מחכים בחוץ כמעט שעה.... החיסרון הוא שהייתה הצפה בשירותים בגלל נזילה מהתקרה וריח לא כל כך נעים במתחם המסעדה. הייתי כמה פעמים שם ועניין הריח וההצפה הם מקרה חריג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בחיפה
5.0
30/08/15

מסעדה עם אוכל אסיאתי מגוון וטעים. אני ובת זוגי אוכלים באופן קבוע. מנות טעימות ומשביעות במחירים מעולים, שירות טוב ואווירה טובה. מומלץ להזמין מקום מראש. ויש הנחה לסטודנטים. תמורה מעולה... לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
מינה טומיי
4.5
23/08/15

אחת המסעדות האהובות עליי בחיפה שלא אכזבה גם הפעם. האוכל מגוון מאוד ומעניין וכך גם עיצוב המסעדה והגיוון בין האזורים השונים. לראשונה ישבנו באזור הבמה עם השולחנות המונמכים, הייתה בהחלט... חוויה כיפית ויוצאת דופן, וגם נוף נעים החוצה. כל המנות היו טעימות והמלצר היה מאוד נחמד ומסביר פנים. המסעדה אינה זולה (אם הייתה, כנראה שהייתי מגיעה כל שבוע), אבל בהחלט שווה, במיוחד באירועים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boris - תמונה
boris 7 ביקורות
בילוי זוגי מדהים
4.5
29/07/15

כבשו את ליבנו! מומלץ בחום! פעם ראשונה במסעדה הזאת. הגענו בערב יום רביעי, ללא הזמנת מקום, למרות שמסעדה נראתה מלאה מצאו לנו שולחן די מהר. המלצר הסביר על כל מנה ומנה ממה עשויה וציין... מוקשים כמו חריפות ומוזרות. אותו דבר גם ביין. אוכל הוגש מהר מאד והיה טעים להפליא. אחרי ארוחה טעימה שילמנו ניגש אלינו מנהל המסעדה והתעניין האם נהננו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
וואו איזה טעים!
4.8
26/07/15

הגענו 4 בלי הזמנה למינה טומיי לצהריים של יום שבת. היה מקום באזור ישיבה היפני, שהוא מאוד מיוחד. יושבים על דק, ומשלשלים רגליים למין חור כזה ברצפה, זה נראה כאילו יושבים על הרגליים, ובעצם... יושבים רגיל. האוכל היה חלומי: האגרול מהספיישלס היה מדהים, השרימפס מדהים, הסושי מצויין, והמלאי כופתה היה חלומי ממש. מאוד מאוד מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני פיסו - תמונה
רוני פיסו 2 ביקורות
פשוט מצויינת
4.8
04/05/15

מסתבר שהיא מתקיימת כבר 5 שנים. איך לא ידענו עליה קודם. פשוט נהדרת,שירות מקצועי ומעולה ואוכל מאד טעים. חוזרים השבוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonit - תמונה
Yonit 7 ביקורות
ערב חג שני במינה טומיי
3.5
13/04/15

היינו בערב חג פסח שני ומילה אחת היה - ט ע י ם!!! הזמנו 3 מנות לחלוקה: מנת אטריות אודון עם נתחוני בקר ופטריות, מנת מלאיי כפותא ומנת באנז עם נתחוני עוף. כל שלושת המנות חוסלו והיו... מעולות,טריות,נדיבות ויפות לעין. לקינוח הזמנו את הקרפ בננה לוטי שהיה שיא השחיתות בהתגלמותה על צלחת - מנה מתוקה מאוד אבל אי אפשר היה שלא לסיימה ומנת קרם מסקרפונה עם נשיקות מרנג וסלט פירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
UV - תמונה
UV 33 ביקורות
מאד מאד מוצלחת
5.0
05/04/15

הלכנו לארוחת יום הולדת של חבר לפני שבוע וחצי. הופתעתי לגלות שהמסעדה קלעה ל-4 הפרמטרים החשובים לי במסעדות - מגוון רחב, מנות טעימות (מאד) אישית אכלתי את השיטאקי אודון, אבל טעמתי גם... מהמנות של החברים, אז יצא לי לנסות כ-6 מנות, ולא הייתה אחת שהייתי אומר שלא הייתה מוצלחת. במפתיע, גם המחירים היו סבירים ביותר (נדמה לי שכולם הזמינו מתחת ל-60 שקלים לאדם, אולי אחד עד 70), והמגוון היה עצום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal - תמונה
tal 7 ביקורות
הרגשה כללית שהרמה ירדה
3.0
04/03/15

אכלתי לאחרונה עם חברתי במסעדה. החוויה הייתה לא רעה, אבל הייתה לנו הרגשה שהרמה ירדה. חברתי הזמינה את המנה "סי פוד מרקט", שחוץ מזה שהמחיר שלה עלה מ-64 ש"ח ל-89 ש"ח, הורגש הבדל לרעה מבחינת... האוכל עצמו. גם השרימפס וגם הצדפות הרגישו לא כל כך טריים ולא כל כך טעימים. אני הזמנתי את המנה "קופ פאי צ'יקן". האורז היה דביק ממש, חוץ מזה המנה כן הייתה טובה. אני לא אומר שהמסעדה מגישה אוכל לא טוב, אבל אני כן אומר שבעבר היא הגישה אוכל הרבה יותר טוב (במיוחד המנה סי פוד מרקט הייתה יותר טובה וגם זולה בהרבה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 11 ביקורות
אוכל טוב אך לגבי משלוח....
3.0
20/02/15

ביום שישי לפני שבוע הזמנו אוכל הביתה. האוכל סה"כ טעים. הבעיה היא שכול המנות ,התוספות וכו' לא כללו שום מדבקות עם ציון מה זה. אז שיחקנו לנסות להבין למי שייך כול מנה ולאיזה מנה שיכים... התוספים השונים .כול כך קשה לסמן בטוש או מדבקה מה זה כול דבר ??? נו באמת !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה